ایران گردی

متوقف شدن فروش چارتری بلیت هواپیما تا ۱۰ روز آینده / لغو مجوز ۱۰ ایرلاین به دلیل گرانفروشی بلیت

به گزارش تودی تریپ به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش درباره نرخ بلیت پروازهای اربعین 1402 گفت: قیمت مصوب پروازهای اربعین 1402 تا 10 روز آینده تعیین و اعلام می شود تعداد فرودگاه های ارائه دهنده خدمات به مردم افزایش می یابد، وی افزود: بیشتر زائران اربعین از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه «در تلاش هستیم تا امسال اعزام زائران اربعین از تمامی مراکز استان ها را اجرایی کنیم» در خصوص ممنوعیت فروش پروازهای چارتر از امروز سه شنبه، افزود: این تصمیم بر این اساس اتخاذ شده است. در مورد مفاد صلح به بازار باز خواهد گشت. این تصمیم ممکن است بعداً تغییر کند، اما تا زمانی که آرامش به بازار خرید و فروش بلیت‌های هواپیما برگردد، برقرار خواهد بود.

بذرپاش همچنین تاکید کرد: اکثر شرکت های هواپیمایی با این تصمیم موافق هستند، اما با توجه به عدم تطابق تقاضا و عرضه در بخش حمل و نقل هوایی تا رسیدن به نقطه مطلوب دسترسی آسان به بلیط هواپیما فاصله داریم یکی از سیاست های ما بر اساس دستور رئیس جمهور در سال جاری و سال آینده، توسعه ناوگان است. با وجود شرایط تحریم، تلاش می کنیم درصد قابل توجهی از هواپیماها را وارد ناوگان کنیم. این امر عدم تطابق بین عرضه و تقاضا در بازار حمل و نقل هوایی را که باعث التهاب می شود، پوشش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا