دانستنی های سفر

لیست بهترین مرکز خریدهای لباس مجلسی در کرج + آدرس

برای خرید لباس مجلسی باید سعی کنید با بهترین مراکز خرید و بهترین مزون های یک شهر آشنا شوید. در شهر کرج هم مزون ها و مراکز خرید متعددی وجود دارد که می توانید برای خرید لباس مجلسی زنانه و مردانه به آنها مراجعه کنید. باید برای انتخاب این مراکز به ویژگی های مختلفی مانند برند لباس، برند مزون و سلیقه خودتان توجه داشته باشید. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم لیست بهترین مرکز خریدهای لباس مجلسی در کرج را معرفی کنیم.

بهترین مزون های لباس مجلسی کرج

مزون ها به صورت تخصصی تر در زمینه فروش و دوخت لباس مجلسی زنانه فعالیت دارند و به همین دلیل هم عده زیادی به جای مراکز خرید کرج، به دنبال بهترین مزون های لباس مجلسی کرج هستند. در ادامه چند مورد از بهترین ها در استان البرز را به شما معرفی می کنیم.

مزون مرسانا

مزون مرسانا یکی از باکیفیت ترین و بهترین مزون های لباس مجلسی زنانه در کرج محسوب می شود که انواع و اقسام لباس ها را با طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رساند. اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت اقتصادی هستید مزون مرسانا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  •  آدرس : 45متری گلشهر نبش کوکب غربی برج اسلام طبقه هشتم واحد27
  •  موبایل : 09128724048

مزون پرنیا

یکی دیگر از بهترین مزون های لباس مجلسی کرج، مزون پرنیا نام دارد که انواع لباس مجلسی دخترانه و زنانه را به فروش می رساند.

  •  آدرس : کرج میدان شهدا بهار بعد از برج حافظ و سعدی
  •  موبایل : 09056874410

مزون کادیانو

عده زیادی هم هستند که دوست دارند خودشان پارچه لباس مجلسی را انتخاب کنند و یک لباس شخصی دوز برای مجالس عروسی و یا دیگر جشن ها بر تن کنند. مزون و خیاطی کادیانو در کرج می تواند تمام این دغدغه های شما را برطرف کند و یک لباس زیبا و باکیفیت را به شما تقدیم کند.

این مزون به عنوان ده تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شده است و با دریافت iso9001:2015، iso14001:2015، iso 45001:2018؛ آماده ارایه بهترین کیفیت دوخت و طراحی و سیستم ایمنی و بهداشت و با بالاترین کیفیت سیستم مدیریتی است.

  •  آدرس : کرج، مهرشهر، انتهای بلوار ارم زنبق نبش کوچه نرگس شرقی ساختمان اتیه البرز طبقه دوم واحد 5
  •  موبایل : 09190627581

مزون مادام

مزون دیگری که در شاهین ویلا قرار گرفته است مزون مادام نام دارد. در این مزون هم می توانید لباس های مجلسی مختلف با سایزهای متفاوت و حتی بچه گانه بخرید.

  •  آدرس : کرج، شاهین ویلا، نهم غربی، برج نور، طبقه 4 واحد 7
  •  موبایل : 09380178549

بهترین مراکز خرید در کرج

علاوه بر مزون ها اگر با بهترین مراکز خرید کرج آشنایی پیدا کنید می توانید به تنوع بیشتری از لباس ها دسترسی پیدا کنید. به همین منظور می توانید در لیست زیر تعداد زیادی از پاساژها و بهترین مراکز خرید کرج را مشاهده کنید:

  • بازار بزرگ آزادی کرج
  • پاساژ آرمین کرج
  • پاساژ رضا کرج
  • پاساژ عزیزی کرج
  • پاساژ نریمانی
  • مجتمع تجاری اداری مهرگان
  • مجتمع تجاری اداری یادمان
  • مجتمع تجاری آراکس کرج
  •  مجتمع تجاری البرز بل سنتر
  • پاساژ بهارستان و غیره

بازار بزرگ آزادی کرج

بازار بزرگ آزادی کرج یکی از معروف ترین پاساژ های شهر محسوب می شود که سالهاست فعالیت دارد و دارای 4 طبقه و 254 واحد تجاری می شود. اکثر مغازه های این پاساژ به فروش لوازم آرایشی، لباس مردانه، لباس بچه گانه، لباس زنانه و لباس مجلسی و کیف و زیورآلات مربوط می شوند.

آدرس: کرج، خیابان کمالی، پاساژ بزرگ آزادی

پاساژ آرمین کرج

یکی دیگر از پاساژهای قدیمی کرج که در سال 1365 افتتاح شده پاساژ آرمین کرج نام دارد که در این مرکز می توانید برای خرید لباس زیر مردانه و زنانه، لباس مجلسی زنانه و مردانه، کیف و کفش، لباس بچه گانه و زیورآلات اقدام کنید.

آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی بین نهم و دهم غربی

پاساژ رضا کرج

پاساژ رضا هم در سال 1365 افتتاح شد و با سه ورودی مختلف و حدود 60 واحد تجاری به یکی از بزرگترین پاساژهای کرج معروف شد. این مرکز خرید هم می تواند گزینه مناسبی برای خرید لباس مردانه و زنانه باشد اما تنوع مغازه ها در زمینه فروش لباس مجلسی زنانه چندان خوب نیست.

آدرس: ضلع جنوبی پل آزادگان کرج

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

پاساژ مهرگان یکی از مراکز خرید نسبتا جدید کرج محسوب می شود و با 8 طبقه که 5 طبقه آن تجاری است به یکی از گزینه های اصلی خرید مردم کرج تبدیل شده است. این پاساژ با وجود رستوران و کافی شاپ در طبقات مختلف می تواند محیط خوبی برای خرید و رستوران گردی در کرج باشد.

آدرس: شاهین ویلا، نبش خیابان هفتم

مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

مجتمع تجاری اداری یادمان از آن دست مراکز خریدی محسوب می شود که در کرج به شهرت زیادی دست یافته است. این مرکز خرید با امکانات و خدمات مختلف مانند اینترنت پرسرعت رایگان، صاعقه گیر، اعلان حریق، دوربین مداربسته، سیستم مخابراتی و پیجینگ نسبت به دیگر مراکز خرید کرج یک سر و گردن بالاتر است. در این مرکز خرید که 73 واحد صنفی را در خود جای داده است می توانید علاوه بر لباس های روزمره مردانه و زنانه، مغازه هایی را برای خرید لباس مجلسی زنانه پیدا کنید.

آدرس: بلوار طالقانی پایین‌تر از پل آزادگان

مجتمع تجاری آراکس کرج

مجتمع تجاری آراکس یکی از دیگر از مراکز تجاری لوکس کرج به شمار می رود که در منطقه جهانشهر کرج واقع شده است. این مجموعه دارای 47 واحد صنفی در 3 طبقه است که برخی از آنها لباس مجلسی می فروشند.

آدرس: خیابان استانداری منطقه جهان شهر

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

یکی از مراکز خرید بزرگی که در یک دهه اخیر در شهر کرج افتتاح شد پاساژ تجاری البرز بل سنتر نام دارد. این مرکز خرید که در همان ابتدای شهر کرج از سمت تهران یعنی در میدان امام حسین و در نزدیکی پارک چمران کرج قرار گرفته است نسبت به ظاهر بزرگ و لوکسی که دارد نتوانست چندان موفق ظاهر شود و مغازه های آن چندان مورد استقبال قرار نگرفته اند.

مجتمع تجاری پارس مهر کرج

اگر قصد خرید لباس مجلسی در مهرشهر کرج را دارید می توانید به مرکز خرید پارس مهر مراجعه کنید. این مرکز خرید با 30 واحد تجاری بیشتر به فروش لوازم و وسایل هنری به خصوص موسیقی پرداخته است.

آدرس: بلوار شهرداری، انتهای خیابان 111

مجتمع تجاری مهستان کرج

مجتمع تجاری مهستان را می توان یکی از بزرگترین و کامل ترین مراکز خرید کرج دانست که درست در روبروی بوستان نبوت کرج قرار گرفته است. با توجه به دسترسی مناسبی که به این مرکز خرید از خیابان های مختلف مانند بلوار موذن، ملاصدرا، نبوت، جمهوری، ماهان، مطهری، استقلال و شورا وجود دارد، افراد زیادی مرکز خرید مهستان را برای خرید انتخاب می کنند. شما حتی می توانید از چهارراه طالقانی و آزادگان، سه راه رجایی شهر و چمران و ایستگاه مترو و آزادراه تهران – کرج به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.

ویژگیهای عمومی مرکز خرید مهستان :

– 413 واحد تجاری

– رستوران گردان و بوفه غذاهای بین الملل

– تالار پذیرایی ویژه جشنها و کنفرانس ها

– ده دستگاه پله برقی

– یازده ورودی از کلیه جهات

– 11000 متر مربع فضاهای مفید تجاری

– 16000 متر مربع راهرو و فضاهای عمومی

– 194 واحد پارکینگ

– سه دستگاه آسانسور شیشه ای ( پانوراما )

– پنج دستگاه آسانسور معمولی و حمل بار

ساعت کاری مجموعه:

شش ماهه اول سال 9:30 الی 22:30 – شش ماهه دوم سال 9:30 الی 22

روزهای تعطیل : شش ماهه اول سال 10 الی 23 – شش ماهه دوم سال 10 الی 22:30

آدرس: کرج ,خیابان مطهری، بلوار نبوت، بالاتر از میدان نبوت

مجتمع تجاری گلستان کرج

مجتمع تجاری گلستان با 62 واحد تجاری در 2 طبقه یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرج برای خرید لباس مجلسی محسوب می شود. در این مجتمع می توانید دیگر اقلام مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، کلاه گیس، ساعت و… را نیز خریداری کنید.

آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی

نیکامال

نیکامال یکی از مراکز خرید مرتفع کرج محسوب می شود که شامل 24 طبقه است. البته از این 24 طبقه، طبقات 3- تا 9- پارکینگ هستند. 10 طبقه از نیکامال واحدهای اداری، یک طبقه فودکورت، یک طبقه هایپر مارکت و 5 طبقه هم واحدهای تحاری مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز خرید هم می توانید پوشاک زنانه و مردانه و لباس مجلسی بخرید.

آدرس: فلکه اول گوهردشت

آدرس انواع مرکز خرید کرج

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم لیست کاملی از بهترین مرکزهای خرید کرج برای لباس مجلسی و بهترین مزون های کرج را معرفی کنیم تا بتوانید تنوع بیشتری را برای خرید یک لباس زیبا در نظر داشته باشید. با مطالعه این مطلب می توانید گزینه های بیشتری را برای خرید لباس مجلسی بررسی کنید و این موضوع به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا