ایران گردی

لغو ممنوعیت پروازهای چارتری در دو مسیر کیش و قشم

سخنگوی سازمان هواپیمایی از لغو ممنوعیت پروازهای چارتر در مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از تسنیم، جعفر یازرلو درباره پروازهای چارتر اظهار داشت: با دستور مساعد رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محدودیت های اعمال شده در دو مسیر کیش و قشم تا پایان بهمن ماه امسال متوقف شد. .

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری و با عنایت به ورود به فصل کم تردد پروازها در مسیرهای داخلی و کاهش فشار تقاضا در راستای تقویت و توسعه گردشگری در کشور، مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم به مسیرهای معاف از ممنوعیت پروازهای چارتر اضافه شدند.

به گفته وی، پس از انقضای مدت تعیین شده، این سازمان سیاست های جدیدی را بر اساس تحلیل بازار تهیه خواهد کرد که برای اجرا به اطلاع کلیه شرکت های هواپیمایی خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مجوز پروازهای چارتر تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است، گفت: البته به جز پروازهای مناطق نفتخیز که جزئیات آن باید با سازمان های متقاضی مشخص شود. .

وی با اعلام اینکه به هر حال پروازهای چارتر متوقف شده است، افزود: انحراف از کرایه مصوب تخلف است و سازمان تعزیرات به سمت گران فروشی می رود، نه تنها بلیت ها و پروازها را کاهش نداده ایم، بلکه با 5 درصد مواجه هستیم. رشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مسائل و مشکلاتی که در حوزه فروش بلیت هواپیما به وجود آمده صدور مجوزهای بی اساس چارتر است که دستور داده ام سازمان هواپیمایی تا حد گمانه زنی در هوا متلاشی شود. بازار فروش بلیت تا بازار آرام شود.

بذرپاش افزود: برای ما مهم است که سازمان هواپیمایی دسترسی بیشتری به فروش بلیت داشته باشد. در خصوص فروش بلیت تعرفه مصوب داریم که نباید از آن عدول کرد و تخطی از تعرفه مصوب تخلف است و نهادهای نظارتی و کیفری در این زمینه ورود خواهند کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا