اخبار گردشگری

قیمت رزرو هتل شیراز برای یک شب

هنگامی که عقاب ها در آسمان شیراز پرواز می کنند و باغ ها شکوفا می شوند، شیراز می تواند قلب شما را به شکلی جادویی تسخیر کند. این شهر با تاریخ منحصر به فرد، خلاقیت و فرهنگ غنی خود با وجود گذشت زمان جذابیت خود را حفظ کرده است. از مسجد نصیرالملک گرفته تا باغ‌های دل‌انگیز، هر گوشه‌ای از شیراز با خودش داستانی دارد.

اگر قصد اقامت در شیراز را دارید، هتل بزرگ شیراز را به شما پیشنهاد می کنم. این هتل با مهمان نوازی خاص و برخورد دوستانه خود در محیطی مجلل و آرام پذیرای شماست و هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن خود احساس راحتی و لطافت را به شما القا می کند.

معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز نگینی در این شهر است. این هتل با برخوردی دوستانه و خدمات شگفت انگیز با بهترین امکانات پذیرای شماست. هتل شیراز با معماری زیبا و طراحی مدرن خود حس راحتی و لطافت را به شما القا می کند. البته قبل از هر کاری بهتر است با جستجو در سایت علی بابا همه چیز را در مورد این هتل بررسی کنید و سپس هتل شیراز را رزرو کنید.

هتل بزرگ شیراز یک هتل 5 ستاره است که از سال 1391 در 14 طبقه پذیرای مسافران است. این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر است و با نمای کشتی مانند خود در کنار دروازه قرآن خودنمایی می کند و یکی از اولین ساختمان هایی است که پذیرای مسافران ایرانی است. شعر و ادبیات شهری برای ساخت این هتل از سنگ های زیبا و تراشیده شده استفاده شده است.

قیمت رزرو هتل شیراز در هر شب

با انتخاب این هتل برای اقامت، دسترسی آسانی به مراکز خرید، تاریخی و تفریحی شیراز خواهید داشت. از هتل بزرگ شیراز تا بازار وکیل تنها 7 دقیقه با ماشین فاصله است.

اتاق های هتل شیراز

اتاق های هتل بزرگ شیراز با دکوراسیون زیبا و دلنشینی که دارد حس در خانه بودن را به شما القا می کند و تخت های راحت آن حس آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. اتاق های این هتل با ظرفیت 350 مهمان دارای تجهیزات کامل از قبیل دستگاه چای خوری، سشوار، تلفن، گاوصندوق و غیره می باشد.

هتل شیراز با ارائه انواع اتاق ها سعی کرده است تا تمامی نیازها و سلایق مسافران را برآورده سازد. تمامی اتاق های هتل بزرگ شیراز دارای کلیه امکانات رفاهی می باشند، اتاق های دو نفره نیز دارای تخت دونفره راحت، سینک، حمام (دوش)، سرویس بهداشتی، سشوار و میز آرایش می باشد. تمامی اتاق های هتل بزرگ شیراز دارای گاوصندوق، چای ساز، تلویزیون ال ای دی و اینترنت رایگان هستند.

شما می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود اتاقی را از اتاق های دو تخته، اتاق های دوقلو یا اتاق های متصل رزرو کنید. اتاق های دو نفره دارای یک تخت دونفره راحت و اتاق های دو نفره دارای دو تخت یک نفره می باشند.

اتاق اتصال در واقع دو اتاق مجزا با حمام مجزا است که با یک در به هم متصل شده اند و برای خانواده های چهار نفره مناسب است.

با انواع اتاق های هتل بزرگ شیراز، می توانید انتخابی متناسب با سلیقه و نیاز خود پیدا کنید و لحظات شگفت انگیزی را در شیراز تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل در شیراز

هتل بزرگ شیراز نه تنها با اتاق های مجلل خود شما را شگفت زده خواهد کرد. در مدت اقامت خود در هتل شیراز می توانید به مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان رفته و از امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی استفاده کنید. استخر این مجموعه دارای دیوارهای شیشه ای نیمه دایره ای است که به شما این امکان را می دهد تا از منظره کامل شهر بر فراز تپه های تا دروازه قرآن لذت ببرید و هنگام شنا به تماشای آسمان شب بنشینید.

قیمت رزرو هتل شیراز در هر شب

برای صرف شام می توانید به رستوران گردان هتل بروید و انواع غذاهای بین المللی یا محلی را در بزرگترین رستوران گردان ایران امتحان کنید و غذای خود را با منظره 360 درجه از شهر شیراز میل کنید.

قیمت یک شب اقامت در هتل

اقامت در هتل شیراز یک تجربه مجلل برای مسافران است و نرخ اتاق بسته به نوع اتاق و امکانات آن متفاوت است. کمترین قیمت رزرو اتاق در این هتل برای یک شب 1.427.000 تومان می باشد.

حتما قبل از سفر به شهر شعر و ادب فارسی اتاق خود را رزرو کنید تا خیالتان راحت باشد. همچنین با رزرو اتاق از علی بابا می توانید از تخفیف های متنوعی استفاده کنید که البته این تخفیف ها تنها برای رزرو هتل در شیراز نیست، بلکه برای مشهد یا سایر شهرها نیز وجود دارد.

آخرین کلمه

با اقامت در هتل شیراز در محیطی مجلل و شگفت انگیز اقامت خواهید داشت. اتاق‌های مجلل، امکانات ویژه و خدمات بی‌نظیر، همگی یک تجربه شیرازی فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهند. پس بیایید با هتل بزرگ شیراز به گشت و گذار در این شهر زیبا و فراموش نشدنی بپردازیم. من به شما اطمینان می دهم که این سفر یکی از بهترین تجربه های زندگی شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا