ایران گردی

قیمت بلیط هواپیمای تهران نجف نجومی شد + جزئیات

آینده – پروازهای مستقیم به نجف در هفته اول مرداد ماه از چهار شهر انجام می شود. تهران، مشهد، تبریز و کرج. زائرانی که از پایتخت به عراق می روند در هفته منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی باید حداقل پنج میلیون تومان برای خرید بلیط مستقیم پرواز تهران به نجف پرداخت کنند و این قیمت از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد حداقل شش میلیون و 400 هزار تومان است. تومان. پرواز تبریز – نجف که هفته ای یک بار انجام می شود و قیمت بلیت آن به 9.5 میلیون تومان رسیده است، گران ترین پرواز مستقیم نجف در حال حاضر است، بنابراین خرید بلیت رفت و برگشت برای هر مسافر نزدیک به 20 میلیون تومان هزینه دارد. پرواز کرج نجف که از شنبه 10 تیرماه در فرودگاه پیام برقرار شده ارزان ترین گزینه است و بلیت آن حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود.

بلیط هواپیما تهران نجف; حداقل پنج میلیون

پرواز مستقیم تهران-نجف شلوغ ترین مسیر هوایی داخلی به عراق است. در هفته جاری بیش از 10 پرواز مستقیم از تهران به نجف توسط ایرلاین های داخلی و خارجی انجام می شود. در حال حاضر حداقل قیمت بلیط هواپیما – تهران – نجف حدود پنج میلیون تومان است، از طرفی خرید بلیط هواپیما تهران – نجف از شرکت های هواپیمایی داخلی نزدیک به هشت میلیون تومان هزینه دارد.

به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما تهران-نجف از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین در روز یکشنبه 10 مرداد ماه پنج میلیون تومان اعلام شد و در همان روز پرواز تهران-نجف شرکت هواپیمایی آسمان با قیمت هفت نفر انجام می شود. میلیون و 870 هزار تومان. به غیر از کاسپین و آسمان، امروزه امکان خرید بلیط هواپیما تهران نجف از ایرلاین های زاگرس، آتا، سپهران و ایران ایر وجود دارد که قیمت آنها در محدوده ای است که گفتیم. ناگفته نماند که قیمت بلیت هواپیمای تهران نجف در فلای دبی که مسافران آن ابتدا از فرودگاه امام خمینی به دبی می روند و سپس با پرواز دیگری به نجف می روند، به حدود 15 تا 16 میلیون تومان رسیده است.

بلیط هواپیما مشهد – نجف; حداقل 6.4 میلیون

خرید بلیط هواپیما مشهد نجف با توجه به فاکتور مسافت هزینه بیشتری نسبت به مسیر تهران نجف دارد. یعنی اگر یک پرواز مستقیم تهران-نجف در حال حاضر حداقل 5.5 میلیون هزینه داشته باشد، این رقم برای زائرانی که از مشهد به نجف می روند حداقل 6.4 میلیون تومان خواهد بود. شرکت هواپیمایی آتا برای پرواز مشهد-نجف پنجشنبه ۱۴ مرداد همزمان با روز تاسوعا این شارژ را دریافت می کند و از طرفی خرید بلیط هواپیما مشهد به نجف در این هفته ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. به این ترتیب فردی که برای همان مسیر بلیط رفت و برگشت خریداری می کند، ممکن است برای خرید بلیط هواپیما به حدود 20 میلیون تومان نیاز داشته باشد.

بلیط هواپیما تبریز – نجف; 9.5 میلیون

پرواز مستقیم تبریز – نجف در حال حاضر محدود است. در همان هفته ای که تاسوعا و عاشورای حسینی پیش روی ماست، شرکت های هواپیمایی داخلی تنها یک پرواز مستقیم بین تبریز و نجف در نظر گرفته اند و همین بلیت توسط ایران ایرتور 9 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شود. البته پرواز تبریز نجف نیز به صورت غیر مستقیم توسط ترکیش ایرلاینز ارائه می شود که قیمت آن 32 میلیون و 400 هزار تومان است و مسافران آن ابتدا از تبریز به استانبول می روند و پس از سه ساعت توقف از ترکیه به مقصد می روند. عراق.

بلیط هواپیما کرج نجف

فروش بلیط هواپیما کرج نجف از شنبه 10 تیرماه آغاز شد اما برنامه فرودگاه پیام این شهر در حال حاضر هفته ای یک بار پرواز مستقیم به نجف را نشان می دهد. معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری امام حسین (ع)، روند پروازهای مستقیم کرج به نجف و برگشت تضمین شده و این پرواز در روزهای شنبه هر هفته انجام می شود.

قیمت بلیت هواپیمای کرج نجف شنبه 16 مرداد از سوی شرکت هواپیمایی تابان 3 میلیون و 820 هزار تومان اعلام شد و از زائرانی که روز شنبه 23 مرداد این مسیر را انتخاب کنند، همین هزینه دریافت می شود.

بلیط هواپیما شیراز – نجف; 19 میلیون

پرواز شیراز – نجف این هفته به صورت مستقیم انجام نمی شود و زائران این شهر فقط می توانند به صورت غیرمستقیم از طریق فرودگاه شهید دستغیب بلیط هواپیما نجف را خریداری کنند. به عنوان مثال پرواز یکشنبه 10 مرداد بین شیراز – نجف که توسط شرکت فلای دبی انجام می شود حدود 19 میلیون تومان هزینه دارد. مسافران این مسیر با بوئینگ ۷۳۷ از شیراز به دبی و از آنجا با بوئینگ ۷۳۷ دیگر به فرودگاه نجف خواهند رفت.

حداقل قیمت بلیط هواپیما در نجف

اصل و نسب

قیمت

تهران

پنج میلیون تومان

مشهد

شش میلیون و 400 هزار تومان

تبریز

9 میلیون و 500 هزار تومان

کرج

سه میلیون و 820 هزار تومان

شیراز

18 میلیون و 900 هزار تومان (پرواز غیر مستقیم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا