اخبار گردشگری

قیمت بلیط موج های آبی مشهد ۱۴۰۳ + خرید آنلاین با تخفیف

موج های آبی مشهد یکی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه و کشورمان محسوب می شود که در مشهد مقدس قرار گرفته است. اگر دوست دارید در سفر زیارتی که به مشهد مقدس داشته اید تفریحات هیجان انگیزی هم تجربه کنید می توانید از موج های آبی مشهد لذت ببرید. اگر اطلاعات کافی درباره قیمت بلیط موج های آبی مشهد و سانس ها و نشانی آن ندارید این مطلب از تودی تریپ را مطالعه کنید.

 

قوانین و مقررات سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی مشهد هم مانند هر مجموعه دیگری دارای قوانین و مقررات خاصی است که رعایت کردن آن‌ها الزامی است؛ از جمله:

  • اشیای قیمتی مانند گوشی، دوربین، کیف پول، جواهرات و… باید به بخش امانات موج های آبی تحویل داده شود.
  • شما نمی‌توانید همراه خود هیچ‌گونه تنقلاتی به داخل ببرید.
  • تصویربرداری و ضبط فیلم با هر وسیله‌ای در موج های آبی ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
  • کلاه شنا برای همه خانم‌ها و آقایانی که موی بلند دارند الزامی است.
  • نباید همراه خود جواهرات ارزشمند داشته باشید.
  • استفاده از بخش‌هایی مانند سونا تنها برای افراد بالای 15 سال قانونی است.
  • افراد دارای سابقه بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های قلبی پذیرش نخواهند شد.
  • برای رعایت بهداشت، افرادی که به بیماری‌های واگیردار، عفونت، زخم، جوش و التهابات چشمی مبتلا هستند پذیرش نمی‌شوند.
  • استفاده از وسایل آرایشی مانند کرم‌پودر برای افراد ممنوع است.
  • می‌توانید کودک زیر یک سال خود را به بخش مهدکودک پارک بسپارید.
  • نمی‌توانید از اتوی مو و سشوار در داخل پارک و رختکن استفاده کنید.

ساعات کاری سرزمین موج های آبی مشهد

هیچ‌چیز مانند گذراندن چند ساعت در یک پارک آبی در روزهای گرم تابستان جذاب نیست. هنگام شناور شدن در رودخانه‌ای مواج یا هیجان ناشی از سوار شدن بر سرسره‌های آبی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به‌راحتی می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در یک پارک آبی داشته باشند.

این تجربه زمانی بهتر می‌شود که مهمانان پارک آبی بتوانند هم‌زمان و در یک مکان از آن استفاده کنند؛ خوشبختانه در سرزمین موج های آبی مشهد امکانی فراهم شده است تا آقایان و خانم‌ها بتوانند در یک‌زمان در دو سالن مجزا و متفاوت در سرزمین موج های آبی حضور داشته باشند.

سانس بانوان موج های آبی

خانم‌ها می‌توانند با حضور در خیابان اندیشه ۸۱ در بزرگراه امام علی مشهد از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به تفریح در سرزمین موجهای آبی مشهد بپردازند.

سانس آقایان موج های آبی

آقایان با رفتن به بزرگراه امام علی، خیابان اندیشه ۷۹ واقع در محله قاسم‌آباد مشهد می‌توانند به مدت ۱۲ ساعت از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب در این پارک آبی حضور داشته باشند.

قیمت بلیط موج های آبی مشهد

طبق اطلاعات ارائه شده در سایت سرزمین موجهای آبی، قیمت بلیط موج های آبی مشهد در حال حاضر (تابستان ۱۴۰۳) برای روزهای شنبه تا سه‌شنبه ۳۰۰ هزار تومان و برای روزهای آخر هفته یعنی از چهارشنبه تا جمعه ۳۵۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد است.

برای خرید بلیط موج های آبی مشهد می‌توانید مستقیماً به سایت این مجموعه رجوع کنید یا با شماره‌تلفن این پارک آبی تماس بگیرید. اگر مسافر شهر مشهد هستید و قصد دارید از این مجموعه بازدید کنید بهتر است قبل از برنامه‌ریزی سفر و خرید بلیط قطار تهران مشهد، با این مجموعه تماس بگیرید و بلیط موج های آبی مشهد را رزرو کنید.

تلفن: ۳۶۰۰۸-۰۵۱

راه های دسترسی و آدرس سرزمین موج های آبی مشهد

آدرس دقیق سرزمین موج‌های آبی مشهد: قاسم‌‎آباد، بلوار اندیشه، خیابان اندیشه ۷۹ (آقایان) و خیابان اندیشه ۸۱ (بانوان).

برای رفتن به سرزمین موجهای آبی راه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • متأسفانه هنوز خطوط متروی مشهد به منطقه قاسم‌آباد نرسیده‌اند؛ بنابراین اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به سرزمین موجهای آبی بروید باید از اتوبوس‌های شهری استفاده کنید‌. خط ۸۳۱، خط ۲۰، خط ۳۱ و خط ۱۷ دقیقاً در کنار موجهای آبی مشهد ایستگاه دارند.
  • اگر خواستید با ماشین شخصی به موج های آبی بروید، می‌توانید از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود را به بلوار اندیشه برسانید و پس از حدود ۵ دقیقه رانندگی به اندیشه ۷۹ و ۸۱ خواهید رسید. این مجموعه آبی دارای پارکینگ اختصاصی است؛ بنابراین برای پارک اتومبیل شخصی خود نگران نباشید.
  • باتوجه‌به این که تاکسی‌های اینترنتی در مشهد سرویس ارائه می‌دهند، در هر نقطه‌ای از شهر که باشید می‌توانید با تاکسی اینترنتی یا تاکسی‌سرویس خودتان را به سرزمین موج های آبی برسانید.

بهترین زمان برای بازدید از سرزمین موجهای آبی

قابل حدس است که گرمای فصل تابستان و بهار و البته تعطیلی‌هایی که در این دو فصل وجود دارد باعث شود افراد بیشتری متمایل باشند که سری به موج های آبی بزنند و با شنا کردن و فعالیت‌های آبی چند ساعتی از گرمای هوا فاصله بگیرند؛ بنابراین اگر در این زمان‌ها به پارک آبی مشهد بروید با شلوغی پارکینگ و صف‌های طولانی تفریحات مواجه خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌قصد تفریح و هیجان به مشهد سفر کرده‌اید، سری هم به هلیوم پارک مشهد بزنید.

باتوجه‌به این که فضای سرزمین موجهای آبی کاملاً سرپوشیده است پیشنهاد می‌کنیم در اوایل پاییز که هوا هنوز خیلی سرد نشده سری به آن بزنید تا هم از شلوغی‌ها در امان باشید و هم بتوانید به‌راحتی و بدون دغدغه تفریح کنید. با رعایت برخی اصول پیشگیری، مانند خشک‌کردن موها و بدن، سرزمین موج های آبی حتی در فصل زمستان نیز مقصد مناسبی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا