اخبار گردشگری

قیمت بلیط قطار تهران کربلا تابستان ۱۴۰۳

قیمت بلیط قطار تهران کربلا برای تابستان 1403 چقدر است؟ همانطور که می دانید حدود 2 سال است که مسیر راه آهن تهران به کربلا راه اندازی شده است و با نزدیک شدن به ایام اربعین افراد بیشتری درخواست خرید بلیط این قطار را دارند. قطار تهران به کربلا از تهران کار خود را آغاز می کند و بعد از طی کردن مسیر 18 ساعته به شلمچه می رسد. پس از رسیدن به مرز شلمچه و عبور از مرز با اتوبوس به بصره رفته و از آنجا با قطار به کربلا می روید که این مسیر هم حدود 8 ساعت زمان می برد. در این مطلب از تودی تریپ به بررسی نحوه خرید بلیط این قطار و قیمت آن می پردازیم.

 

نحوه خرید بلیط قطار تهران به کربلا

برای خرید بلیط قطار تهران به کربلا می توانید به وب سایت رسمی شرکت رجا (راه آهن جمهوری اسلامی ایران) مراجعه کنید. البته علاوه بر وب سایت رسمی رجا به نشانی raja.ir، سایت های فروش بلیط اتوبوس و قطار دیگری مانند علی بابا، مستر بلیط و … نیز وجود دارند که می توانید از طریق آنها اقدام به خرید بلیط قطار برای اربعین کنید.

عرضه بلیت قطار بدون کاروان

بلیت قطار تهران ـ کربلا برای بازه زمانی دی‌ماه هم آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به کاروان به عتبات سفر کنند. البته خرید بلیت قطار به منزله تأمین یا رزرو هتل و سایر خدمات نیست و فقط با خرید بلیت قطار زائران از تهران به کربلا می‌توانند بروند و سایر خدمات از جمله هتل و تغذیه بر عهده زائران است.

علاوه بر این، با توجه به اینکه سازمان حج و زیارت متولی عرضه بلیت قطارهای تهران ـ کربلا نیست، وظیفه‌ای نیز در رابطه با تأمین خدمات به زائران ندارد.

هزینه بلیت قطار تهران به کربلا چقدر است؟

در حال حاضر قیمت بلیط تهران به کربلا در ایام اربعین اعلام نشده است و مشخص نیست که آیا قیمت بلیط این مسیر با افزایش روبرو خواهد شد یا خیر. اما در حال حاضر قیمت بلیط قطار تهران به کربلا در تابستان 1403 حدود 1.200.000 تا 1.300.000 تومان برای هر نفر است.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام فروش بلیط قطار کلا بصورت مزخرفی برنامه ریزی شده وکاملا غیر حرفه ایی وبی سدوسامانی است آخه کسی نیست به مدیر عامل شرکت راه آهن بگوید که مرد حسابی باتوجه به دریافت کد رهگیری در ثبت نام سماح این چه کاری است که میکنید خوب اگه دولت میخواد پول بیمه ما را بالا بکشه از اول میگفتید بصورت کمک خود جوش پرداخت میکردیم نه اینکه یک روز اسیر بشویم آخر سر بلیط قطار هم به ما نرسد، واقعا کشور جهان صدم هستیم با این نوع مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا