اخبار گردشگری

قیمت بلیت پروازهای کربلا عجیب شد! + عکس

به گزارش تودی تریپ به نقل از تسنیم، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قیمت بلیت پروازهای عتبات به شدت افزایش یافته و از حدود 5 میلیون تومان در هفته گذشته به بیش از 10 میلیون تومان رسیده است.

مثلاً پرواز تهران – نجف در 22 تیر 1403، یعنی. امروز جمعه توسط شرکت هواپیمایی کاسپین با قیمت 10,216,000 تومان به فروش می رسد.

شرکت هواپیمایی آسمان این پرواز را بیش از 10.5 میلیون تومان با نرخ اقتصادی به فروش می رساند. همین پرواز به مدت 15:30 دقیقه توسط شرکت هواپیمایی زاگرس با قیمت 10 میلیون و 588 هزار تومان به فروش می رسد.

به گفته مسئولان فروش ارز اربعین امسال از 16 مردادماه آغاز و تا پایان روز سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در ساعت 20:30 10,924,000 تومان است. در بین خطوط هوایی، هواپیمایی آتا با قیمت های امروز رکورددار است. پرواز تهران نجف این شرکت برای یک صندلی اکونومی 11 میلیون و 261 هزار تومان است.

قیمت بلیط هواپیمای مشخص شده برای 23 جولای یعنی. فردا بین 9.2 میلیون تا 9.7 میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، این افزایش قیمت در حالی اتفاق می افتد که به گفته برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای عتبات به چارتر واگذار شده است. این در حالی است که پروازهای داخلی و خارجی ایرلاین های داخلی با سوخت جت تقریباً رایگان از 600 تومان انجام می شود.

لازم است سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان یک حاکمیت در این ماجرا ورود کند و تا زمانی که تکلیف آزادسازی قیمت سوخت حل نشود نقش یک تماشاگر را بازی نکند.

قیمت پرواز کربلا عجیب است!  + عکس

قیمت پرواز کربلا عجیب است!  + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا