اخبار گردشگری

قیمت اجاره خانه در ارمنستان به پول ایران چقدر است؟

ارمنستان به عنوان یکی از کشورهای همسایه ایران می تواند مقصد مناسبی برای سفرهای خارجی ارزان قیمت باشد. عده زیادی از ایرانیان هم هستند که برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند و برای مدت زمان کوتاه یا طولانی در این کشور به تحصیل یا اشتغال می پردازند. اما به علت اطلاعات کمی که درباره قیمت اجاره یا کرایه های خانه در این کشور دارند معمولا با مشکلاتی مواجه می شوند. در این مطلب از تودی تریپ می توانید با قیمت اجاره خانه در ارمنستان به پول ایران آشنا شوید.

 

قیمت اجاره خانه در ارمنستان به پول ایران

قبل از هر چیز باید بگوییم که واحد پول ارمنستان درام است و در حال حاضر هر 100 درام ارمنستان معادل 12.940 تومان ایران است. با توجه به میانگین درآمد در ارمنستان که حدود 290 هزار درام، معادل 37.500.000 تومان ایران می باشد میتوان چنین اظهار داشت که هزینه اجاره مسکن نسبت به کشورهایی چون ترکیه مقرون به صرفه بوده و بخش زیادی از درآمد فرد را شامل نمی شود.

خرید و اجاره ملک در ارمنستان برای متقاضیان بین المللی مجاز بوده و هیچ تفاوتی در امر بازار مسکن میان اتباع این کشور و مهاجرین وجود ندارد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که فقط با خرید خانه می توانید شرایط اقامت در ارمنستان را مهیا کنید و این مسئله در مورد اجاره خانه صدق نمی کند.

هزینه ماهیانه اجاره یک آپارتمان تک خواب در شهرهایی نظیر وانادزور و گوریس 110 هزار درام می باشد. این قیمت در شهرهای بزرگ تر و مدرن تری چون ایروان 1.5 برابر بوده و حدود 170000 درام برآورد می شود.

در جدول زیر می توانید قیمت اجاره خانه در ارمنستان را به پول ایران مشاهده کنید:

نوع آپارتمان شهر قیمت به تومان
آپارتمان یک خوابه ایروان 21.998.000
آپارتمان دو خوابه ایروان 31.703.000
آپارتمان سه خوابه ایروان 42.184.400
آپارتمان تک خواب گوریس 14.200.000
آپارتمان تک خواب وانادزور 14.500.000

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا