ایران گردی

فروش بلیط چارتری برای ۶ شهر دیگر نیز ممنوع شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر پروازهای چارتر از تهران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند در این مسیرها بلیت پرواز چارتر بفروشد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از رکنا، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره موضوع ممنوعیت پروازهای چارتر گفت: تخصیص ظرفیت چارتر متناسب با تقاضای بازار گردشگری، سفر و زیارت. می تواند رضایت گردشگران و زائران و رضایت شرکت های هواپیمایی را تضمین کند.

وی افزود: از یک سو ریسک مالی انجام پروازهای چارتر معمولا بر عهده چارتر کننده است و از سوی دیگر ایرلاین ها نظارت و کنترل کافی و حساسیت به خرده فروشی ندارند و نظارت مستقیم بر شرایط وجود ندارد. برای صدور و فروش بلیط

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیت بلیت چارتر را بر عهده نماینده بازرگانی هر شرکت هواپیمایی دانست و گفت: در تیرماه سال گذشته بخشنامه ای صادر کردیم که در اسفندماه نیز تکرار و تایید شد مبنی بر اینکه در برخی از مسیرها بلیط چارتر برای فروش وجود ندارد. با ترافیک سنگین هوایی روبرو هستند

یازرلو تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای چارتر از تهران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند در این مسیرها پرواز چارتر بفروشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ جدید بلیت هواپیما را از دوم خردادماه در سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری کرد و افزود: شرکت‌های هواپیمایی و صاحبان سایت‌های دارای مجوز فروش بلیت هواپیما نمی‌توانند خارج از قیمت سامانه اقدام به فروش بلیت کنند و با قیمت‌های مصوب اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا