ایران گردی

غذا خوردن در ارتفاع ۹۰ متری یک آبشار + عکس

به گزارش تودی تریپ، نادیا زاکالوند نوشت: شرکتی در برزیل با آویزان کردن نیمکتی در ارتفاع 90 متری بالای آبشاری خروشان در برزیل لحظات بسیار جذاب و نفس گیر را برای گردشگران ماجراجوی خود فراهم کرده است.

اخیرا فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک زوج آمریکایی روی نیمکتی به ارتفاع 90 متر روی آبشار نشسته اند و صبحانه خوشمزه خود را می خورند و از لحظات بسیار هیجان انگیز خود لذت می برند.

پیک نیک در آبشار 90 متری/عکس

کل این برنامه فقط 15 دقیقه طول می کشد و برای علاقه مندان حدود 450 دلار هزینه دارد. اما این 15 دقیقه آنقدر گیرا و عالی است که مطمئناً به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.

پیک نیک در آبشار 90 متری/عکس

این آبشار حدود یک ساعت با شهر کاکسیاس دو سول برزیل فاصله دارد و برای کسانی که می خواهند به بالای آبشار برسند و پیاده روی ماجراجویی خود را آغاز کنند باید از زیپ لاین استفاده کنند تا به لبه آبشار برسند. .

پیک نیک در آبشار 90 متری/عکس

سپس در بالای آبشار، علاقه مندان به این ماجراجویی با طناب و کمربند ایمنی به نیمکت مجهز به میز بسته و زیر آن فرستاده می شوند. ماجراجویان غذای خود را روی میز می گذارند و 15 دقیقه فرصت دارند تا از خوردن آن غذا و تماشای مناظر خیره کننده اطراف خود لذت ببرند.

پیک نیک در آبشار 90 متری/عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا