ایران گردی

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

سلام جدید – خدمات توریستی: شاهزاده عبدالمتین برونئی که در فضای مجازی به دلیل ظاهر زیبا و خدمت سربازی به ویژه در کشور برونئی مورد تحسین قرار گرفته بود، در یک عروسی سلطنتی 10 روزه با نامزد غیر اشرافی خود ازدواج کرد.

شاهزاده عبدالمتین چهارمین پسر و دهمین فرزند سلطان حسنال بولکیاه، سلطان برونئی است. سلطان یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. عبدالمتین در ردیف ششم تاج و تخت قرار دارد، اما در سال های اخیر به دلیل حضور در رویدادهای دیپلماتیک در کنار پدرش شناخته شده است.

شاهزاده رابطه و نامزدی خود را با مولیا آنیشا روسنا جوان در ماه دسامبر فاش کرد. عروس نوه مشاور سلطان حسنال بولکیاه، رهبر برونئی است.

آنیشا از دانشگاه باث انگلستان فارغ التحصیل شد. او صاحب برند Silk Collective و یکی از بنیانگذاران آژانس مسافرتی است که سفرهای فرهنگی را در بسیاری از کشورها ارائه می دهد.

مراسم عروسی جذاب ترین مجرد آسیا

شاهزاده عبدالمتین، 32 ساله، یونیفورم تشریفاتی و عروسش، 29 ساله، یک لباس بلند سفید و جواهرات برای مراسم کاخ نورلیمان به تن داشتند.

عروسی 10 روزه داغترین مرد مجرد آسیا;  شاهزاده برونئی + عکس

طبق گزارش ها، 5000 مهمان در این عروسی شامل اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی و اردن، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و فردیناند مارکوس جونیور رهبر فیلیپین بودند.

عروسی 10 روزه داغترین مرد مجرد آسیا;  شاهزاده برونئی + عکس

این زوج اولین حضور عمومی خود را به عنوان یک زوج متاهل در این مراسم انجام دادند و از پشت یک رولزرویس روباز برای هزاران طرفدار خود دست تکان دادند و یک صفوف مجلل از پایتخت، بندر سری بگاوان عبور کرد.

شاهزاده متین با بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و هزاران نفر دیگر در TikTok، حضور گسترده ای در رسانه های اجتماعی دارد و در آسیا بسیار محبوب است.

عروسی 10 روزه داغترین مرد مجرد آسیا;  شاهزاده برونئی + عکس

به گزارش بی بی سی، او پس از انتشار تصویری از خود در کنار عروسش در شب سال نو، دل عاشقانش را شکست. یکی از دنبال‌کنندگان نوشت: «2024 با یک قلب شکسته شروع می‌شود»، در حالی که یکی دیگر به شوخی او را «قلب‌شکن بین‌المللی» خطاب کرد. بسیاری دیگر از خبر ازدواج او خوشحال شدند.

بسیاری از پست های دیگر او شاهزاده را در رویدادهای خاص یا گشت و گذار نشان می دهد.

روز چهارشنبه، ایستگاه های تلویزیونی محلی بخش هایی از مراسم عروسی را در سلطان نشین کوچک و نفت خیز پخش کردند.

عروسی 10 روزه داغترین مرد مجرد آسیا;  شاهزاده برونئی + عکس

مراسم ازدواج اسلامی روز چهارشنبه برگزار شد و ازدواج شاهزاده متین رسمی شد. فقط اعضای مرد جشن عروسی از جمله شاهزاده و پدرش حضور داشتند.

نگاهی به زندگی شاهزاده عبدالمتین

شاهزاده متین تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه سنت اندرو در بندر سری بیگاوان، برونئی گذراند. او تحصیلات متوسطه خود را در کالج علوم پادوکا سری بگاوان و مدرسه بین المللی جرودانگ، هر دو مدرسه عالی در برونئی، ادامه داد.

عروسی 10 روزه داغترین مرد مجرد آسیا;  شاهزاده برونئی + عکس

در ژوئیه 2014، پرنس متین مدرک لیسانس سیاست بین‌الملل را از کالج کینگ لندن در مرکز باربیکن لندن دریافت کرد. در جولای 2016، پرنس متین مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مطالعات بین المللی و دیپلماسی از دانشکده مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا