ایران گردی

عجیب ترین هتل های دنیا که از دیدنش شوکه می شوید! + لیست و عکس

به گزارش تودی تریپ، در سرتاسر دنیا هتل هایی با سازه های عجیب وجود دارد که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند. در این راستا قصد داریم شما را با عجیب ترین هتل های دنیا آشنا کنیم.

در حالی که بسیاری از گردشگران در طول سفر خود تمایل به اقامت در هتل‌های مجلل، ویلاها یا خانه‌های اجاره‌ای معمولی دارند، برخی از گردشگران با اقامت در هتل‌های بسیار عجیب توانسته‌اند تجربه گردشگری خود را به‌طور قابل توجهی تغییر دهند. در این راستا قصد داریم شما را با عجیب ترین هتل های دنیا آشنا کنیم.

با عجیب ترین هتل های دنیا آشنا شوید

در این مطلب با عجیب ترین هتل های دنیا آشنا می شویم؛ هتل هایی که از چیزهای مختلفی مانند فیلم های وسترن، اسب تروا و کشتی های معروف الهام گرفته شده و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

زندان هتل در لتونی

عجیب ترین هتل های دنیا

گردشگرانی که قصد سفر به لتونی در اروپای شرقی را دارند می توانند با اقامت در هتل زندان کاروستا این کشور سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. این هتل به جای تخت های معمولی به تخت های مخصوص زندانیان مجهز شده و غذاهایی مشابه غذای زندانیان را به مسافران خود ارائه می دهد. این زندان که در زمان جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون به هتل تبدیل شده و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است.

هتل یخی در سوئد

عجیب ترین هتل های دنیا

هتل یخی واقع در سوئد به عنوان اولین و بزرگترین هتل یخی جهان هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. این هتل که از یخ ساخته شده است با شروع فصل تابستان آب می شود و از بین می رود. همچنین با شروع فصل سرما برای اقامت گردشگران در این خانه های یخی بازسازی می شود.

در هلیکوپتر بمان

عجیب ترین هتل های دنیا

این هتل مجلل معروف به مزرعه Wynn Wynn پذیرای گردشگران به آمریکا است. اقامتگاه این هتل در داخل یک هلیکوپتر مدل 1968 سیکورسکی سی کینگ پلیکان HH3F است که همین ویژگی آن را در لیست عجیب ترین هتل های جهان قرار داده است.

در یک تابوت بمان

عجیب ترین هتل های دنیا

هتلی با الهام از تابوت یکی از عجیب ترین هتل های جهان به حساب می آید. این اقامتگاه که توسط یک شرکت مسافرتی در آلمان ساخته شده است دارای اتاق های مختلفی از جمله خوابیدن در تابوت یا قفس است.

تجربه حضور در غرب وحشی

عجیب ترین هتل های دنیا

گردشگران در هتل Pioneertown واقع در آمریکا می توانند از اقامت خود در خانه هایی که در فیلم های وسترن نشان داده شده است لذت ببرند. در واقع این خانه ها از خانه های دوره غرب وحشی الهام گرفته شده اند.

در اسب تروا بمانید

در اسب تروا بمانید

هتلی واقع در بلژیک به گردشگران این تجربه را می دهد که سوار بر اسب تروا مانند جنگجویان اسپارتی باشند. این هتل از اتاق های مختلفی تشکیل شده و تجربه قرون وسطایی را در خانه ای شبیه اسب تروا به مسافران خود ارائه می دهد.

در درخت بمان

در درخت بمان

کولاربین هتلی در سوئد است که به گردشگران امکان اقامت در دل جنگل و در میان درختان هزار ساله را می دهد. ساختار این هتل که فاقد امکانات هتل های معمولی است، آن را به یکی از عجیب ترین هتل های جهان تبدیل کرده است. این هتل که شبیه کلبه های جنگلی کوچک است، تزئیناتی از خاک و ریشه گیاه دارد و هر ساله میزبان گردشگران زیادی است.

هتلی که شبیه کشتی است

هتلی که شبیه کشتی است

اگرچه هتل کوئین مری در لانگ بی بیچ، کالیفرنیا شبیه یک کشتی است، اما در اسکله و ساکن است. این هتل دارای 347 کابین و سوئیت ممتاز است و می تواند تجربه سفر جدیدی را برای گردشگران ایجاد کند. البته داستان هایی مانند زنگ مداوم درب کابین B340 و روشن شدن چراغ حمام در شب باعث شد برخی از گردشگران تمایلی به حضور نداشته باشند.

در سیلو غلات بمانید

در سیلو غلات بمانید

هتل سیلوستا، واقع در یک شهر کوچک و کم جمعیت در نیوزلند، به گردشگران فرصت اقامت در خانه هایی مانند سیلوهای غلات را می دهد. این هتل که یکی از عجیب ترین هتل های دنیا محسوب می شود دارای سیلوهای زیادی است که هر سیلو می تواند مانند یک اتاق هتل نیازهای مختلف گردشگران را برطرف کند.

هتلی با سقف های قطبی

هتلی با منظره قطبی روی پشت بام

هتل ایگلو فنلاند هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. این هتل شرایطی را برای اقامت در محیطی گرم در میان جنگل های پوشیده از برف فراهم می کند. شیشه ای بودن اتاق های این هتل به گردشگران امکان لذت بردن از شفق قطبی در آسمان را می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا