اخبار گردشگری

شهربازی سرزمین شادی قم افتتاح شد

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، مراسم بهره برداری از فاز اول شهربازی مبارک بستان فدک با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری قاضی عالی استان، امیر آبادی نماینده مردم. قم در شورای اسلامی، قریب، دادستان مرکز، حسینی و متکیان، معاون استاندار، سکایی نژاد شهردار قم و جلسه رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر، کاویانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونین، فرمانداران و روسای سازمان های شهرداری قم، طالبی مدیرکل امور شهری استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند. در این مراسم نیز حضور داشتند.

پس از سال ها بلاتکلیفی، اجرای این پروژه در سال 1400 در 45000 متر مربع آغاز و با مشارکت بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال انجام شد.

از اهداف اصلی این طرح می توان به توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، افزایش سرانه تفریحی و ورزشی، اشتغال مستقیم برای حدود 80 نفر و ایجاد فضای مفرح برای شهروندان اشاره کرد.

همچنین وجود وسایل سنگین، مهیج و جذاب در مجموعه، تهیه وسایل سرگرمی و هیجان انگیز برای تمامی سنین، قرار گرفتن مجموعه در ورودی اصلی شهر قم و جذب زائران و مسافران در محور مواصلاتی. 17 استان کشور و وسعت قابل توجه عرصه از جمله ویژگی های قابل توجه این طرح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا