هتل ها

شامپاین و خاویار بر اساس نیاز؛ این لوکس ترین سفر دریایی است!

قایقرانی با 728 سرنشین لوکس و همه جانبه اشعه نقره ای از Silversea Cruises، در یک کشتی پیش نمایش چهار شبه از لیسبون به کادیز، اسپانیا و برگشت، تا حدودی به لطف پیشخدمت فداکارم، رز، تجربه کردم که ثروت در دریا واقعاً به چه معناست. پس از یادگیری برخی از ترجیحات شخصی من، او هر روز عصر ساعت 5 بعدازظهر مرا با یک پاشیده خاویار نوازش کرد و شامپاین یخ ریخته شد.

در روز چهارم کروز، یک ماساژ 100 دقیقه‌ای با چهار تکنیک جداگانه در آبگرم Otium کشتی با مضمون رومی (با هزینه اضافی 400 دلار) به من این احساس را داد که می‌توانم دنیا را فتح کنم (در این مکان آرام و سرحال بودم. همان زمان). بعداً همان شب، من در نهایت به رقصیدن در اطراف عرشه بزرگ استخر و پارتی مانند سال 1999 رسیدم، درست مانند آهنگ شاهزاده که توسط یک گروه زنده و ماهر در موفقیت های دهه هشتاد پخش شد. این ترکیب نهایی آرامش شدید و به دنبال آن یک دوز سالم رها کردن بود.

اشعه نقره ایکه رسماً در 15 ژوئن راه اندازی شد، یک کشتی خواهر دوقلوی یکسان است نقره ای نواکه در فهرست بهترین کشتی‌های کروز جهان در فهرست آفار قرار گرفت و ویژگی‌هایی شامل فضای باز و استخر بسیار زیبا است که در یک طرف قرار گرفته‌اند تا منظره دریا و بنادری که بازدید می‌کنید بدون وقفه باشد. استخر تماشایی مشرف به دریا در هتل چهار فصل سن دومنیکو پالاس در سیسیل، جایی که فصل دوم سریال موفق تلویزیونی نیلوفر سفید فیلمبرداری شد. و خورشید پرستان بیشتر از Marquee لذت خواهند برد، یک منطقه ناهار خوری در فضای باز و پوشیده از آلاچیق که یکی دیگر از ویژگی های “وای” جدید است. اشعه نقره ای.

حتی در داخل، تمرکز بر وارد کردن بیرون به داخل است. نام کشتی منعکس کننده اصل طراحی پر از نور برای این کشتی فوق لوکس است، اشاره ای به یک پرتو نور، که به لطف بیش از 13123 فوت مربع از آن وجود دارد. شیشه، از جمله آسانسورهای شیشه ای، که در طراحی کشتی گنجانده شده است.

همه مسافران در سوئیت‌های جادار اقامت می‌کنند که هر کدام دارای بالکن، حمام مرمری، و خدمات پیشخدمت هستند. سوئیت‌های اوتیوم با مساحت 1324 فوت مربع که دارای بالکن پیچیده‌ای هستند که دارای یک گرداب خصوصی است، بیش از حد معمول هستند.

نوشیدنی و ناهار خوری سطح ستاره

فراتر از طراحی زیبا، خدمات با لمس بالا و اقامتگاه های مجلل، ستاره نمایش در اشعه نقره ای SALT (طعم دریا و خشکی)، یک برنامه داستان سرایی غذا، نوشیدنی و آشپزی متمرکز بر محلی است که چهار سال پیش برای Silversea ایجاد شد و مدام بهتر می شود.

در یک گشت و گذار با نمک از لیسبون، با بارون نیکلاس فون برومر، که پدربزرگ لتونیایی او کاسال استا را تأسیس کرد، شراب برنده جایزه را می‌نوشیدم و صدف می‌نوشیدم. ماریا در سینترا، غربی ترین تاکستان اروپا. بعدها، درست کردن تارت های خامه ای پرتغالی را در آزمایشگاه SALT، فضایی با ایستگاه های پخت و پز، یاد گرفتم.

من قبل از شام در SALT Kitchen، یکی از دو رستوران اصلی، که در آن منوی ویژه‌ای بر سنت‌های آشپزی کادیز متمرکز شده بود، در نوار SALT قبل از شام، جین اسپانیایی خوردم. یک سخنرانی SALT در سالن اصلی به طرز چشمگیری نشان داد که سرآشپز جوان لیسبونی، João Sá از یکی از Sála دارای ستاره میشلن بود. اشتیاق او به محصولات محلی دوست‌داشتنی بود و طعم آن را به اشتراک گذاشت الحیرا توضیح می دهد که سوسیس مرغ نان متعلق به یهودیان پرتغالی قرن پانزدهمی است که از تفتیش عقاید فرار می کردند.

Sá همچنین یک غذای خوشمزه ساردین با فلفل را در یک شام نفیس 11 غذای پان-مدیترانه ای سرآشپز نمک، که توسط تیم آشپزی SALT Lab برای تنها 18 مهمان (قیمت 180 دلار برای هر نفر) تهیه شده بود، ارائه کرد.

در جای دیگر، رستوران ایتالیایی کشتی، La Terrazza، در حال افتتاح یک منوی روزانه است که بر غذاهای معاصر ایتالیایی تمرکز دارد، در حالی که رستوران تخصصی فرانسوی La Dame دارای گزینه جدید یک منوی مزه 160 دلاری توسط سرآشپز فرانسوی ژان لوک رابانل است که به خاطر گیاهش معروف است. – رستوران و غذاهای ارگانیک متمرکز در Le Greenstronome در آرل و برای رستوران دو ستاره میشلین سابق L’Atelier در آرل.

همچنین غذای لاته در کافه هنر واقع در مرکز، که با مردم در حال تماشای نسخه کشتی در میدان شهر بود، سرو می‌شد، و شامپاین در The Shelter، یک شامپاین «پنهان» (در عرشه 3 است) که مشارکت جدید سیلورزیس را به نمایش می‌گذارد. با خانواده دووال-لروی، تولید کننده شامپاین خوب برای شش نسل.

غذا و نوازش، نشانه‌های بارز تجربه لوکس Silversea، در جدیدترین کشتی این ناوگان با شکوه تحویل داده شد.

لوکس با ردپای کمتر

مثل کشتی خواهرش، اشعه نقره ای برای آینده ساخته شده است، با بدنه ای طراحی شده برای کاهش اصطکاک با آب برای صرفه جویی در سوخت و یک منبع انرژی هیبریدی در مقیاس بزرگ، شامل ترکیبی از گاز طبیعی مایع (LNG)، نفت دریایی، و باتری ها. سلول های سوختی هیدروژنی در نهایت تکمیل کننده تنظیمات خواهند بود.

مادرخوانده از اشعه نقره ایدکتر ماریا جوزفینا اولاسکوآگا، استاد علوم اقیانوس در دانشگاه میامی است و برنامه ای را با شرکت مادر Silversea، Royal Caribbean Group، اجرا می کند که کشتی ها را به ابزارهای اقیانوس شناسی برای بررسی علائم حیاتی اقیانوس مجهز می کند. اولاسکوآگا در مراسم غسل تعمید کشتی در لیسبون گفت: “امیدوارم این کشتی به مهمانان خود الهام بخشد تا به طور معناداری با اقیانوس ارتباط برقرار کنند.”

برای رزرو: اشعه نقره ای در حال حاضر قبل از رفتن به آمریکای جنوبی برای فصل زمستان در دریای مدیترانه و جزایر یونان سفر می کند (یک سفر 8 شبه قایقرانی از آتن در ماه اکتبر از 6800 دلار برای هر نفر شروع می شود).

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا