ایران گردی

سفر به سرزمین عجایب / شب‌های قشم؛ سفری به سرزمین نور و ستاره‌ها

به گزارش سلام اما همانطور که کجارو می نویسد جزیره قشم مروارید خلیج فارس به روزها محدود نمی شود. با غروب آفتاب، گویی پرده جاذبه های دیگر برداشته می شود و شب های قشم شور خاص خود را پیدا می کند. از پارک های ساحلی زیبا گرفته تا بازارهای پر رونق، گشت و گذار در قشم در شب تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد.

پارک زیتون: زمزمه امواج و آواز شب

در بین پارک های ساحلی قشم، پارک زیتون از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ساحل صخره ای، نخل های سر به فلک کشیده و آلاچیق های دنج فضای دلپذیری را برای پیاده روی و لذت بردن از نسیم خنک دریا ایجاد می کند. غروب در پارک زیتون تصویری بی نظیر از رنگ های گرم و طلایی است. با تاریکی هوا، صدای موسیقی زنده از رستوران شب های طلایی در فضا طنین انداز می شود و شب را به اوج زیبایی می رساند.

  • نشانی: جزیره قشم، خیابان دریا، روبروی تقاطع بلوار چهارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون
  • ساعات کاری: تا پاسی از شب

پارک سینمایی دریا: تماشای فیلمی به وسعت آسمان

پارک ساحلی سینما دریا با 20000 متر مساحت یکی از بزرگترین پارک های ساحلی جزیره است. نیمکت هایی رو به خلیج فارس منظره بی نظیری از جزر و مد را به تصویر می کشد. مثل تماشای یک فیلم شگفت انگیز است که هرگز تمام نمی شود. با فرا رسیدن شب، چراغ های جزیره لارک از دور چشمک می زند و منظره ای رویایی خلق می کند. کاکتوس ها و نخل ها تصویر کارت پستالی از طبیعت قشم را به نمایش می گذارند.

  • نشانی: قشم، انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینمایی دریا
  • ساعات کاری: تا پاسی از شب

پارک ساحلی هلر: آرامش در میان امواج

روستای هلر در فاصله 18 کیلومتری از مرکز جزیره میزبان یکی از زیباترین پارک های ساحلی قشم است. آرامش و سکوت این پارک در کنار سکوهای چادر، سرویس بهداشتی و بوفه، آن را به گزینه ای ایده آل برای شب گذرانی و لذت بردن از ساحل آبی خلیج فارس تبدیل کرده است.

  • نشانی: قشم، روستای هلر، تقاطع بلوار صحیحی و وحدت، جنب بازار ماهی، پارک ساحلی هلر

پارک ساحلی آفتاب: طلوع و غروب خورشید در ساحل آفتاب

پارک ساحلی آفتاب (کمپ ساحلی آفتاب) در شهر آفتاب قشم واقع شده است. ساحل زیبا، چشم انداز دریا و فضای سبز این پارک، آن را به یکی از محبوب ترین مکان ها برای اقامت و کمپ گردشگران تبدیل کرده است. زمین های ورزشی، قایق سواری و ساحل پر از صدف از دیگر جاذبه های این پارک است. طلوع و غروب خورشید در پارک ساحلی آفتاب تصویری فراموش نشدنی را در ذهن شما ایجاد می کند.

  • نشانی: قشم، شهر آفتاب، پارک ساحلی آفتاب قشم

سفر به سرزمین عجایب / شب های قشم;  سفری به سرزمین نور و ستارگان

کمپ سوزا پارک: آهنگ آرامش ساحل سوزا

شهر شوش با طبیعت بکر و خیره کننده اش هر گردشگری را مجذوب خود می کند. کمپ سوزا پارک با درختان نخل فراوان و ساحلی آرام و تمیز مکانی ایده آل برای کمپ و اقامت گردشگران است. آلاچیق، نیمکت، نمازخانه، زمین بازی، سرویس بهداشتی و بوفه از جمله امکانات این کمپ است. قایق سواری در آب های ساحل سوزا لذتی وصف ناپذیر را برای شما رقم خواهد زد.

  • نشانی: قشم، شهر سوزا، بلوار صحیحی، روبروی مسجد علی ابن ابیطالب، کمپ پارک سوزا

پارک ساحلی لافت: طلوع آفتاب لاجوردی

روستای لافت با بادگیرهای بلند و بافت سنتی خود در شرق جزیره قشم خودنمایی می کند. پارک ساحلی لافت با آلاچیق و سرویس بهداشتی مکانی مناسب برای گذراندن شب گردشگران است. تماشای قایق و قایق سواری در دریا از دیگر فعالیت های لذت بخش این پارک است.

سفر به سرزمین عجایب / شب های قشم;  سفری به سرزمین نور و ستارگان

بازار نخل درگان: تور شبانه پر رونق

بازار نخل درگان با معماری زیبا و مدرن یکی از زیباترین بازارهای قشم است. این بازار دو طبقه دارای 224 واحد تجاری، رستوران و کافه است و تا پاسی از شب پذیرای گردشگران است. گشت و گذار در این بازار و خوردن یا نوشیدن در رستوران های آن خاطره ای خوش از شب های قشم برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا