جاذبه های گردشگری خارجی

سفری ۱۰۰ کیلومتری در ساکسون سوئیس

به گزارش تودی تریپ، آنطور که کجارو می نویسد با عبور از مسیر فست استیگ، صدای قدم هایش را در دل طبیعت، در میان جنگل های انبوه و صخره های عظیم به ثبت رساند.

ساکسون سوئیس، جواهری در مرز آلمان و چک، با مناظر خیره کننده و آب و هوای دلپذیر خود هر گردشگری را مجذوب خود می کند. صخره های نامنظم و به ظاهر حجاری شده انگار رازهای ناگفته ای را در دل خود پنهان می کنند. نام سوئیس انتخاب شده برای این منطقه شباهت آن را به سرزمین آلپ نشان می دهد، گویی بخشی از سوئیس در قلب آلمان ساکن شده است.

جولیا با کوله پشتی پر از امید و شوق قدمی در این جاده طوفانی برمی دارد. سکوت مطلق جنگل تنها صدای پای او و آواز پرندگان است. مسیر بکر و بدون هیچ گونه امکانات رفاهی برای او چالش بزرگی است.

پنج روز در آغوش طبیعت سفری بی نظیر را رقم بزنید. طلوع و غروب خورشید در میان درختان آواز صلح را در گوش جان می نواخت. هر قدم دری تازه به روی زیبایی طبیعت می گشاید.

در روز آخر با طلوع خورشید، گویی سفری دوباره آغاز می شود. کوله پشتی ها بسته شده و مراحل برگشت در حال انجام است. خستگی در بدن اما روحی سرشار از آرامش و طراوت حاصل این پیاده روی سخت و دلنشین است.

پنج روز در طبیعت، معادل پنج هفته در شهر، نیاز به انرژی دارد. اما این سفر تجربه ای بی نظیر است که برای همیشه در ذهن و خاطره جولیا و دیگر مسافران این جاده حک خواهد شد.

نغمه پا در دل طبیعت سمفونی زیبایی و آرامش است. سفری که روح را جلا می دهد و انسان را به عظمت هستی می رساند.

جولیا نیمکه با دوربین خود این آهنگ های منحصر به فرد را ضبط می کند و با جهانیان به اشتراک می گذارد. او ما را به برداشتن گام های پرشور در این مسیر شگفت انگیز دعوت می کند و عظمت طبیعت را از نزدیک لمس می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا