دانستنی های سفر

سفری هیجان‌انگیز به قلب تاریخ و افتخارات رئال

به گزارش تودی تریپ، به نوشته روزیاتو این پارک نام دارد دنیای رئال مادریدتجربه بی نظیری از ماجراجویی، هیجان و تاریخ پر افتخار رئال مادرید را برای طرفداران این باشگاه و خانواده ها به ارمغان خواهد آورد.

قدم زدن در خیابان های مادرید: با ورود به این پارک خود را در خیابان های مادرید خواهید دید. ساختمان های پارک در امتداد خیابان قهرمانانبا الهام از معماری سنتی اسپانیا یک رستوران بزرگ هالا مادرید با ظرفیت 15000 نفر، فضایی پرشور و صمیمی را برای صرف غذا و تماشای مسابقات رئال مادرید فراهم می کند.

یک هیجان برای همه سنین: برای جویندگان هیجان، یک تجربه فراموش نشدنی ترن هوایی در پارک خواهد بود که در حین تماشای شکوه رئال مادرید به حداکثر سرعت خود می رسد. خانواده ها و کودکان نیز می توانند موجدر فعالیت های سرگرم کننده و هیجان انگیز شرکت کنید.

سفری در تاریخ رئال مادرید: دنیای ستاره هامقصدی جذاب برای علاقه مندان به تاریخ رئال مادرید است. در این بخش بازدیدکنندگان با مدرن ترین فناوری های آموزشی آشنا می شوند و می توانند در چالش های تیم فوتبال شرکت کنند. تجربه واقعیت مجازی در زمینه شبیه سازی شده میدان سیبلساین به شما احساس حضور در جشن قهرمانی رئال مادرید را می دهد.

Trailhead: دنیای رئال مادرید در محل پارک قدیمی بالیوود ساخته می شود و برخی از زیرساخت های موجود را حفظ می کند. افتتاح این پارک تا سال 2025 پیش بینی می شود پارک ها و مراکز تفریحی دبیمسئول این امر خواهد بود.

افتخار برای دبی: فرناندو آیروآمدیرعامل هلدینگ تفریحی دبی افتتاح این پارک را افتخاری برای دبی و گامی مهم در توسعه مجموعه تفریحی این شهر می داند. به گفته وی، رئال مادرید به عنوان یک باشگاه پرافتخار و محبوب در جهان میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد و حضور این باشگاه در دبی جذابیت این شهر را برای گردشگران دوچندان می کند.

رویای جهانی: رئال مادرید ورلد در دبی اولین پارک موضوعی این باشگاه خواهد بود، اما به نظر می رسد این تازه شروع است. فلورنتینو پرزرئیس باشگاه رئال مادرید مدت هاست رویای ایجاد یک شبکه جهانی از شهربازی ها را به باشگاه خود اختصاص داده است. او همچنین برنامه هایی برای ساخت پارک هایی در میامی، پکن و مادرید دارد و قصد دارد این مجموعه را به نماد غرور و تاریخ رئال مادرید در سراسر جهان تبدیل کند.

پارک رئال مادرید، امکان:

  • هواداران رئال مادرید: احساس حضور در قلب باشگاه مورد علاقه خود را تجربه کنید
  • خانواده ها: سرگرمی هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای تمام سنین
  • دبی: این شهر در حال تبدیل شدن به یک مقصد جذاب برای گردشگران است

آینده هیجان انگیزی در انتظار دنیای رئال مادرید و هواداران این باشگاه در سراسر جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا