ایران گردی

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

تودی تریپ: اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است و روشی شایسته برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا و اخذ اقامت محسوب می شود. با در نظر گرفتن روش های مختلف سرمایه گذاری از جمله ثبت شرکت، خرید تجاری، خرید ملک و خرید اوراق قرضه و اطلاع از مدت زمان اقامت می توان تصمیم منطقی برای مهاجرت سرمایه گذاری به آمریکا گرفت، زیرا سرمایه گذاری در این کشور لزوماً منجر به دائمی یا گرین کارت دریافت نخواهد شد و مهم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات قابل اعتمادی در مورد آینده دقیق تصمیم خود دریافت کنیم. در ادامه به خرید اوراق قرضه دولتی به عنوان روشی جالب برای مهاجرت به آمریکا خواهیم پرداخت.

راه های سرمایه گذاری در آمریکا

قبل از اینکه از سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی مطلع شوید، خوب است اطلاعاتی در مورد این کشور بزرگ و دلایل تمایل زیاد برای مهاجرت به آن داشته باشید.

با خرید اوراق قرضه دولتی در آمریکا سرمایه گذاری کنید

آمریکا با جمعیت 330 میلیون نفری یکی از کشورهایی است که شاهد امید به زندگی در آن هستیم و رشد اقتصادی و شرایط اجتماعی مطلوب در این کشور باعث شده بسیاری از مردم آرزوی مهاجرت و زندگی در آمریکا را داشته باشند. آمریکا به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان حدود 24 سال است که ویزای سرمایه گذاری EB-5 را طراحی و اجرا کرده است تا متقاضیان بتوانند با سرمایه خود نقش سازنده ای در اقتصاد کشور داشته باشند و به جای آن گرین کارت و حق اقامت دریافت کنند.

سرمایه گذاری در یک قدرت اقتصادی جهانی و پویا برای هر سرمایه گذاری مطلوب و قطعا انتخابی هوشمندانه است زیرا زیرساخت ها، فناوری، نیروی کار ماهر، محیط مناسب، زنجیره تامین و کیفیت زندگی در آمریکا در سطح بالایی قرار دارد و هر یک از این عوامل مشاغل و صنایع دارای آن هستند. تأثیر قابل توجهی بر پیشرفت و رشد دارد. ویزای سرمایه گذاری EB-5 به سرمایه گذار اجازه می دهد ظرف مدت 18 ماه گرین کارت آمریکا را دریافت کند، متقاضی می تواند بین 800000 تا 2000000 دلار در تجارت این کشور سرمایه گذاری کند و برای 10 نفر که دارای اقامت دائم در ایالات متحده هستند شغل تمام وقت ایجاد کند. ایالت ها. کشورها.

سرمایه گذاری در آمریکا با خرید اوراق قرضه دولتی

مزیت این روش اخذ اقامت این است که نیازی به داشتن مدارکی دال بر سابقه مدیریت، تحصیلات تکمیلی و یا حتی مدرک زبان ندارید.

خرید اوراق قرضه دولتی و سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور محسوب می شود چرا که رشد اقتصادی و قدرت آمریکا بر هیچکس پوشیده نیست و بدون شک خرید اوراق قرضه آمریکایی به عنوان یک کشور پیشرفته علاوه بر آن در جهت ایفای نقش مثبت برای سرمایه گذار به نتایج بسیار مطلوبی منجر می شود، سرمایه گذار با خرید اوراق قرضه دولتی به دولت برای تولید، ساخت، بازسازی و توسعه کشور وام می دهد و دولت در طول این مدت به سرمایه گذار سود می دهد. عمر اوراق قرضه با وجود پتانسیل کم بازدهی این نوع سرمایه گذاری، می توان آن را سرمایه گذاری ایمن و کم ریسک دانست، زیرا آمریکا کشوری با اقتصاد قوی است و احتمال شکست پروژه بسیار کم است و احتمال اینکه ارزش اوراق قرضه دولتی به همین نسبت کاهش می یابد. به عنوان ناچیز رتبه بندی شده است.

با خرید اوراق قرضه دولتی در آمریکا سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی به دلیل ارتباط فوری و مستقیم آن با دولت به این معنی است که شما نگران کلاهبرداری های سودجو نباشید و با داشتن یک میلیون دلار برای خرید اوراق، می توانید اقامت آمریکا را دریافت کنید. برای شروع سرمایه گذاری در آمریکا باید مدارکی را به دولت ارائه دهید، این مدارک شامل گذرنامه با حداقل اعتبار 6 ماه، شناسنامه و مدارک شهروندی تایید شده، فرم معاینه پزشکی، دو قطعه عکس 2*2، گواهی تمکن مالی، منبع سرمایه و انتقال سرمایه است.

آمریکا دارای امکانات رفاهی خوب و سیستم آموزشی درجه یک است و اقامت شما در این کشور تضمین آینده تحصیلی و کاری برای فرزندانتان است. ابعاد بزرگ، پیشرفت در ابعاد مختلف، تجارت آزاد با بیست کشور دیگر و سودآوری بالای ایالات متحده آمریکا، آن را به بستری بی نظیر برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. با تمام مزیت هایی که این روش مهاجرتی دارد، باید بدانید که متاسفانه سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، خرید ملک، راه اندازی کسب و کار یا ثبت شرکت به دلیل تحریم های مختلف و روابط دیپلماتیک و سیاسی در حال حاضر برای ایرانیان امکان پذیر نیست.

با خرید اوراق قرضه دولتی در آمریکا سرمایه گذاری کنید

آمریکا هرگونه سرمایه ای را که ایرانی ها وارد کشورشان می کنند، ریسکی توصیف می کند که مانع از دسترسی سرمایه گذاران ایرانی به بازارهای پرسود آمریکا و اخذ اقامت آن کشور از طریق خرید اوراق قرضه دولتی مطمئن شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا