ایران گردی

ساخت تله‌کابین در منطقه ۲۲ تهران + صفر تا صد؛ از تاریخ احداث تا هزینه راه اندازی و جزییات

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا؛ نصرتی با بیان اینکه پروژه تله کابین منطقه ۲۲ با همکاری سرمایه گذاران عمانی و ایرانی به بهره برداری و ساخته می شود، تاکید کرد: با استفاده از این مجموعه می توان شاهد جذابیت گردشگری در منطقه ۲۲ بود.

مسعود نصرتی در حاشیه بهره برداری از پل و راه های دسترسی شهر شهید هرازی به خیابان دانش (R 12) در گروه خبرنگاران در رابطه با اجرای پروژه 10.3 کیلومتری تله کابین در منطقه 22 گفت: : منطقه 22 شهرداری تهران به عنوان یک مرکز گردشگری تنها منطقه ای در تهران است که بین مناطق در حال توسعه است و قصد داریم تهدیدهای تهران را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر پروژه های بزرگی در مجاورت جنگل چیتگر از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس به بهره برداری رسیده است، افزود: توسعه مناطق تفریحی می تواند فضای مناسبی را برای حضور شهروندان در این منطقه فراهم کند. سطح منطقه ای و می تواند تعداد سفرهای خارج از شهر را افزایش دهد تا از نقاط مختلف جلوگیری شود.

نصرتی با بیان اینکه پروژه تله کابین منطقه ۲۲ با همکاری سرمایه گذاران عمانی و ایرانی به بهره برداری و ساخته می شود، تاکید کرد: با استفاده از این مجموعه می توان شاهد جذابیت گردشگری در منطقه ۲۲ بود.

شهردار منطقه 22 در خصوص مسیر احداث تله کابین در این منطقه گفت: این پروژه تفریحی و گردشگری طبق بررسی های اولیه باید آبشار تهران را با 6 ایستگاه و 16 دکل عبوری از آسمان دریاچه شهدا به پارک جنگلی چیتگر متصل کند. در خلیج فارس ارتفاع کل خط 410 متر و طول آن 10300 متر و کابین های 8 تا 10 نفره تعبیه می شود که گردشگران را از خروجی به مقصد با سرعت 4 تا 6 متر بر ثانیه جابجا می کند. . ، با هر ایستگاه دارای مجموعه های مختلف. خدماتی و گردشگری برای گردشگران خواهد بود.

وی در خصوص هزینه ساخت پروژه تله کابین در منطقه 22 گفت: در حال حاضر نمی توان به طور قطعی درباره هزینه آن صحبت کرد و باید پس از برگزاری جلساتی درباره هزینه ساخت تله کابین در این منطقه صحبت کنیم.

نصرتی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه ای با حضور سرمایه گذاران ایرانی و عمانی در محل ساختمان شهرداری منطقه 22 برگزار شد، تاکید کرد: پیش بینی می شود مذاکرات و قراردادها در خصوص پروژه تله کابین تا پایان سال جاری به اتمام برسد و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود. سال آینده.

شهردار منطقه 22 در خصوص مهلت های اجرایی این پروژه گفت: ساخت این سایت 24 ماه پیش بینی شده است. پروژه تله کابین منطقه 22 در دو فاز یک و دو طراحی و اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا