ایران گردی

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

تودی تریپ: ساحل آب شیرین کن بوشهر درست روبروی پارک دانشجو قرار دارد و برخی به آن پارک ساحلی می گویند. این ساحل زیبا چشم اندازی شگفت انگیز از خلیج فارس دارد و مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت به حساب می آید.

با بازدید از این ساحل می توانید از فعالیت هایی مانند شنا و پیاده روی در ساحل لذت ببرید و همچنین زمانی را در آلاچیق های اینجا بگذرانید و از پیک نیک کنار خلیج فارس لذت ببرید. در این ساحل زیبا می توانید یک بوفه و یک رستوران پیدا کنید و می توانید غذای خود را درست در کنار ساحل میل کنید. تماشای غروب خورشید در این ساحل زیبا را از دست ندهید.

ساحل آب شیرین کن بوشهر

پارک های ساحلی در شهرهایی که رودخانه یا دریا دارند، از بهترین مکان ها برای استراحت مردم هستند. پارک ساحلی آب شیرین یکی از پارک های آبی بوشهر واقع در خیابان بهمنی، خیابان دانشگاه خلیج فارس.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن;  جاذبه ای دیدنی در بوشهر

بخشی از پارک ساحلی باج کان بخشی از منطقه جنگی است، اما باز هم امکان بازدید از آن وجود دارد. پارک ساحلی نمک زدایی رستوران و کافه دارد.

یکی از ارزشمندترین جاذبه های طبیعی ایران، خلیج فارس و سواحل زیبای آن است. خلیج فارس علاوه بر تمام ارزش های نفتی و تجاری که برای ایران دارد، با ایجاد سواحل بسیار متنوع در جنوب کشورمان توانسته است مکان های مناسب زیادی برای جذب گردشگر ایجاد کند. یکی از قسمت هایی که ممکن است مورد توجه ما باشد در بوشهر قرار دارد و به آن پارک آب شیرین کن می گویند.

وقتی به بوشهر می رویم پس از بازدید از جاذبه های این بندر باشکوه بد نیست برای استراحت به پارک ساحلی شهر هم سری بزنیم که علاوه بر تماشای این خلیج وسیع و زیبایی های ساحل آن، می توانند از امکانات رفاهی و تفریحی که برای رفع خستگی برای ما تدارک دیده اند لذت ببرند. امکاناتی مانند کیوسک، بوفه، رستوران و زمین بازی برای بازدیدکنندگان این ساحل در نظر گرفته شده است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن;  جاذبه ای دیدنی در بوشهر

پارک های ساحلی در شهرهایی که دارای رودخانه یا دریا هستند، از بهترین مناطق تفریحی برای مردم هستند. پارک آبی نمک زدایی یکی از پارک های آبی بوشهر واقع در خیابان بهمنی، خیابان دانشگاه خلیج فارس. بخشی از این پارک جزو مناطق جنگی است اما باز هم امکان بازدید از آن وجود دارد. این پارک دارای رستوران و کافه نیز می باشد.

پارک آب شیرین کن زیبا

پارک های ساحلی معمولا یکی از جاذبه هایی هستند که در شهرهای ساحلی مورد استقبال گردشگران قرار می گیرند. خلیج فارس آبی و باشکوه در جنوب کشور نیز باعث شده تا سواحل و پارک های ساحلی زیبایی در این مناطق داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با یکی از جاذبه های بوشهر، پارک ساحلی آب شیرین کن که یکی از جاذبه های ساحلی جنوب کشور است بیشتر آشنا شوید.

قرار گرفتن بوشهر در ساحل زیبای خلیج فارس، سواحل این شهر را به نقاط گردشگری جذابی تبدیل کرده است. پارک ساحلی نرم کننده آب یکی از این پارک های ساحلی بوشهر است که به دلیل خلوت و تمیزی از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن;  جاذبه ای دیدنی در بوشهر

این پارک ساحلی دنج و آرام با امکانات مناسب مکانی عالی برای گردش های خانوادگی و لذت بردن از منظره زیبای دریای نیلگون خلیج فارس است. سفر به بوشهر و بازدید از این پارک ساحلی در فصول بهار و پاییز با هوای مطبوع بسیار لذت بخش است.

پارک ساحلی باج کن با مسیرهای سنگفرش زیبای خود مکانی است که می توانید در آن قدم بزنید و غروب شگفت انگیز خورشید را در آب های نیلگون خلیج فارس تماشا کنید و لحظاتی را به استراحت در آلاچیق های نزدیک ساحل بگذرانید و در آرامش غرق شوید.

علاوه بر استراحت در آلاچیق ها، می توانید از آرامش و سرگرمی های موجود در پارک نیز استفاده کرده و خستگی را از خود دور کنید. در پارک ساحلی آب شیرین کن بوشهر رستوران ها و بوفه هایی نیز وجود دارد و هر زمان که احساس گرسنگی کردید می توانید به آنها سر بزنید و در کنار خانواده و دوستانتان غذا بخورید. همچنین با امکانات بازی قرار گرفته در این پارک شرایطی برای گذراندن یک روز هیجان انگیز و پرنشاط فراهم شده است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن;  جاذبه ای دیدنی در بوشهر

پارک ساحلی آب شیرین در شهر زیبای بوشهر در ساحل خلیج فارس قرار دارد. برای رسیدن به این پارک ساحلی می توانید از طریق بلوار ماهینی به بلوار خلیج فارس رسیده و به ساحل بروید.

این پارک در خیابان دانشگاه خلیج فارس و خیابان بهمنی، درست روبروی پارک دانشجو و دانشگاه خلیج فارس واقع شده است. بخشی از این پارک ساحلی جزو مناطق جنگی است اما باز هم امکان بازدید از آن وجود دارد.

در سفر به بوشهر علاوه بر پارک ساحلی نمک زدایی می توانید از دیگر جاذبه های این شهر مانند پارک جنگلی چاهکوتا، موزه مردم شناسی، گنبد نمکی جاشک، مدرسه سعادت و … نیز دیدن کنید. و با تاریخ و فرهنگ مردم دلسوز بوشهر بیشتر آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا