ایران گردی

زیباترین هتل ویتنام / هتل طلایی؛ اقامتی درخشان در قصری از طلای 24عیار

به گزارش تودی تریپ، همانطور که روزیاتو می نویسد، در قلب شهر هانوی ویتنام، یک قصر طلایی مجلل خودنمایی می کند. هتل دریاچه طلایی دولچه هانوی با عظمت بی نظیر خود تجربه بی نظیری از زندگی لوکس را به ارمغان می آورد. در این هتل هر چیزی که می بینید و لمس می کنید از جمله وان، توالت، دیوارها و حتی استیک با روکشی از طلای 24 عیار می درخشد.

اقامتی درخشان در یک قصر طلایی

هتل Dolce Hanoi Golden Lake با 25 طبقه و 400 اتاق، مانند جواهری درخشان در میان خیابان های شلوغ هانوی می درخشد. نمای داخلی و خارجی این هتل با طلاهای درخشان فراوان چشم هر بیننده ای را خیره می کند. طراحی و ساخت این هتل مجلل 11 سال به طول انجامید و حاصل ذوق و هنر طراحان و معماران چیره دست است.

تجربه ای فراموش نشدنی از زرق و برق

از لحظه ای که وارد این هتل می شوید، مجذوب زرق و برق آن با رویه های طلایی و دستگیره های در می شوید. اما بدون شک یکی از نفس گیرترین قسمت های این هتل استخر بی نهایت 200 متری آن است که با کاشی های طلای 24 عیار پوشانده شده و چشم اندازی بی نظیر از افق هانوی را به نمایش می گذارد.

غذاهای خوشمزه در ظروف طلایی

پس از یک شنای دلچسب در استخر طلایی، می توانید از غذاهای خوشمزه ای که در بشقاب های طلایی سرو می شود، لذت ببرید. کارد و چنگال و سینی های طلا نیز به زیبایی این تجربه می افزاید.

اما این فقط ظاهر غذا نیست که شما را مجذوب خود می کند. در منوی این هتل می توانید «استیک های تاماهاوک را که در طلا پیچیده شده اند» سفارش دهید و ذرات طلای هر ظرف را بچشید.

زیباترین هتل ویتنام / هتل گلدن;  اقامتی درخشان در یک قصر طلای 24 عیار

آپارتمان های لوکس با چشم اندازی باورنکردنی

هتل دریاچه طلایی دولچه هانوی به عنوان مجلل ترین هتل در جنوب شرقی آسیا شناخته می شود و دارای تعدادی سوئیت مجلل با چشم اندازی فوق العاده از شهر هانوی است.

هزینه اقامت در این هتل برای یک شب از 300 تا 960 دلار متغیر است.

رویایی به نام هتل طلایی

نگوین هو دوونگ، مالک این هتل، می خواهد هتل خود را به “لوکس ترین هتل جهان” تبدیل کند. او می گوید: «هدف ما این است که هر لحظه مهمانانمان را به فرصتی عالی برای الهام بخشیدن به آنها تبدیل کنیم.

این هتل توسط شرکت آمریکایی Wyndham Hotels اداره می شود و اولین هتل پنج ستاره هانوی است.

تجربه ای بی نظیر از زرق و برق و لوکس

میهمانان هتل Dolce Hanoi Golden Lake تجربه بی نظیری از زرق و برق و تجمل را در این هتل بی نظیر خواهند داشت.

یکی از منتقدان Tripadvisor در مورد این هتل گفت: “ما انتظار داشتیم زرق و برق و لوکس بیش از حد باشد. اما در کمال تعجب این هتل به خوبی طراحی شده است. این یک اقامت فراموش نشدنی است.”

یکی دیگر از مهمانان در مورد این هتل اظهار داشت: “این هتل کاملا شگفت انگیز و رویای ماکسیمالیست است! همه چیز طلایی و مجلل است.”

هتل دریاچه طلایی دولچه هانوی، قصری از طلا که در آن هر لحظه به تجربه ای فراموش نشدنی از زرق و برق تبدیل می شود.

زیباترین هتل ویتنام / هتل گلدن;  اقامتی درخشان در قصری از طلای 24 عیار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا