ایران گردی

زیباترین آبشار گیلان کجاست؟

سلام جدید _ خدمات گردشگری: اسكدار ويسادار از زيباترين جاهاي ديدني رضوانشهر در استان جيلان است.

Ин аскадр сомин аскадрад گيлан بخ گاز پاد ميان ژنگاليخاي زيباي روزوان شاهر کاران تارد. شکل کھیلیبه‌فرد دیوره‌های بروته اسکرد ویسادار دبایری زیاب در دل جنل‌کرده است.

اسكدر ويسادار از روي توته سنج‌هاي بلند سرازير مي‌شود و به حوضچه زيرين آن مي‌ريزد.

ارتفاع آبشار 15 متر است و دیواره سنگی آبشار به صورت لایه لایه است و در قسمت هایی از دیوار راه پله ایجاد شده است.

هذا سنگهای برایته اساقرد اسعیری نیم‌دایره در حوضچه بینی برای شنا کرده اند.

ترادر ​​نور از میان روزنه های شاک و برگ جرامری و رکای آن از حوضچه اسکسدر در میان هایاهوی اب ترکیبی بسیار دلپذیر می سازند. جنجل عربة اساكدر ويسادار نيز به‌دليل تقراء بالاي جرامرش، هواي تمبتي دارد و براي كادم زدن كمه است.

در گیستی اساکدار ویسادار کیمیر کیمیر شده بود; اما امروزه محبوب ترین جاذبه های طبیعی گیلان است.

گردشگران زیادی در آب هستند.

روبه‌روی اسادار واسادار، پلی فلیکی تعبیه کرد و کشمتنزی زیبا از میکت براک و اساکدار دارد.

زیباترین آبشار گیلان کجاست؟

آشنایی با آبشار

آبشار ویسادار یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی و مکان‌های دیدنی استان گیلان است که از نظر ظاهری در جنگل شمال بی‌نظیر است. این جنگل‌ها در کنار کوه‌های بلند با پوشش گیاهی انبوه و طبیعت زیبا، آب و هوای چاپ شده در کناره‌های آبشار ایجاد شده‌اند. در سال های اخیر گردشگران زیادی در سفر به استان گیلان از این آبشار زیبا دیدن می کنند.

اساكدار ويسادار در جيلان در رضوانشهر قربة و به دليع هدا كه دراد از به آمين اسكادر ويسادار در جيلان مي شود مي شود. شکل خاص دیوار این آبشار منحصر به فردی است که در قسمت پایینی آبشار دیده می شود، فضای اطراف آبشار و دسترسی راحت به امکان ایجاد یک روز خوب برای خانواده است. جالب است بدانید که ایران دارای 392 آبشار فصلی و 287 آبشار غیر فصلی است که بیشتر این آبشارها در استان استانبول قرار دارند. اما استان ها ذلك يران هم از آن قائبه استفاده از نظام و همها اسكدرهاي آن ها در هال تعليمي شيدت.

به زبان تالشی کلمی ای به نام ویسادار وجود دارد که آن سایه ترکم بید است، به منزور راشین به اسادر بید به جلکی بید از جلگی کید که پر از طرک بید سر به فلک می برد. با توجه به گفته های کارشناسان، هیچ قطعیتی در مورد این موضوع وجود ندارد. حدود 20 دقیقه باید در جنگل حرکت کنید تا به آبشار باشکوه گیلان برسید، حضور در این جاده می تواند روح شما را لطیف کند و انرژی های منفی را از آن دور کند.

زیباترین آبشار گیلان کجاست؟

असकार्ड विसाडार कैजास्त

زیبایی این آبشار باعث شده که طبیعت گیلان آن را به جلوه ای زیبا و مسحورکننده تبدیل کند و هر ساله بازدیدکنندگان زیادی رانده شود. اگر علاقه مند به بازدید از جاذبه های طبیعی هستید، مقصدی ایده آل خواهد بود.

ویسادار در استان جیلان و در برائی شهر رضوانشهر کار کار است. این آبشار در 16 کیلومتری شهر و 30 کیلومتری دره است. فاصله جاذبه های طبیعی با شهر رشت نیز حدود 60 کیلومتر است. அக்க்கு பார் நிட்ை ஦ர் சார் குர் ஸி பார் பார்ப்பு

شما به رضوانشهر بروید باید; برای این منزور راشت شوید و از انجاک به استار و پس از ترافر از بندارانزلی مسیر کود را به رضوانشر کنید. پس از راشین به رضوانشهر راهی پره‌سر شوید; فاصله این دو شهر حدود 17 کیلومتر است.

اگر می خواهید به آبشار کنار تهران بروید، باید مسیر قزوین رشت را انتخاب کنید. قبل از رسیدن به مقصد مسیر خود را تغییر دهید. از فومن به سومه سرا و سبس به پره‌سر مراجعه کنید.

در شهر پره‌سر از سه راه احمد به سمت راستی سِکَرَه سرا یا صیقل‌سرا رفت. با کزر از آن روستای و روستای ووییار وارد یک جدا jungli ziba می‌شوید که به روستای لمیر می‌رسد. وقتی به آبشار نزدیک می شوید، دیگر از جاده آسفالته خبر ندارید و حدود 20 دقیقه پیاده روی باید به آبشار رسید.

زیباترین آبشار گیلان کجاست؟

विसादार दर हर फ़ल के साथी खासी डार्ड; اما با توجه به آن‌كه پره‌سر اب‌وهوای متوسط ​​خزری دارد، بهترین زمان برای سفر به وسادار مهای فروردین، اردیبهشت، خرداد، شهریور و اویلی مهر است. این منطقه در فصل بهار و تابستان هوای خنک دارد که سفر را لذت بخش تر می کند.

فاصل عائین تعریف عرباد اسکرد کهاه بریک و زیباست; اما غاهي به للعبر براش بران راه ساب‌العبور مي‌شود درفسل زیمنت نیز در رگونگ بوشده از برف می‌شود و ترادر ​​از جالچی در آن زمان در آن زمان آن زمان آن تنیده از برفی بری بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا