هتل ها

دو زن هتلدار در ساحل آمالفی این هتل را به یک بهشت تبدیل کردند!

وقتی صحبت از هتل‌های استثنایی در ساحل معروف آمالفی ایتالیا به میان می‌آید، رقابت سختی وجود دارد، اما Palazzo Avino نه تنها در ساحل بلکه در کل ایتالیا نیز برجسته است. (این هتل لیست 15 بهترین اقامتگاه در کشور را در سال 2024 Afar Hotels We Love قرار داد.)

Palazzo Avino با نام مستعار کاخ صورتی، ویلایی متعلق به قرن دوازدهمی را بر فراز دماغه‌ای در Ravello، شهری که از لحاظ تاریخی اشراف، هنرمندان و موسیقی‌دانانی مانند ریچارد واگنر، دی اچ لارنس، و ام سی اشر را به خود جذب کرده است، اشغال می‌کند. اما چیزی که این هتل را که بخشی از مجموعه هتل های برجسته هتل های جهان است، واقعا برجسته می کند، متولیان امروزی آن، خواهران ماریلا و آتیلیا آوینو هستند که هتلی را که پدرشان در دهه 1990 خریده بود، اداره می کنند. هر دو علاقه‌مند به مد، طراحی و غذا هستند و همچنان به یافتن راه‌های جدیدی برای تقویت تجربه مهمان با ارتباطات عمیق خود با منطقه و حس منحصر به فرد سبک خود ادامه می‌دهند.

ماریلا پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در رم، به ساحل آمالفی بازگشت و در سال 2010 مدیریت هتل را بر عهده گرفت. خواهر کوچکترش، آتیلیا، در سال 2018 به عنوان مدیر فروش و بازاریابی به او پیوست. تابستان گذشته، آنها با یکدیگر همکاری کردند. والنتینو برای تصاحب کلوپ ساحلی، شروع به بطری کردن شراب خود کرد و سوئیت اینفینیتو را با معمار ناپل، جولیانو دل اووا و هنرمند بریتانیایی دیوید ترملت بازسازی کرد. امسال آن‌ها به تازگی بازسازی رستوران ستاره‌دار میشلین، روسلینی، و یکی از اتاق‌های لوکس با منظره دریا را معرفی کرده‌اند، در حالی که همکاری‌های جدیدی با طراحان و صنعتگران ایتالیایی برای کمد صورتی، بوتیک محل خود اضافه کرده‌اند. آنها در حال حاضر روی پروژه ای کار می کنند که قرار است در سال 2025 آغاز شود: یک مدرسه آشپزی در باغ مجاور هتل، جایی که تاکستان آنها واقع شده است.

 

 

 

آتیلیا آوینو (چپ) و ماریلا آوینو (راست) با لباس‌های مشکی در اتاقی عمدتاً سفید در Palazzo Avino، با مبل و نقاشی تاریخی روی دیوار

 

آفار با خواهران آوینو آشنا شد و یاد گرفت که چگونه به تکامل Palazzo Avino به روش‌های جدید هیجان‌انگیز ادامه می‌دهند، زن جوان هتل‌دار در جنوب ایتالیا چگونه است و دوست دارند در ساحل آمالفی چه کار کنند.

این مصاحبه برای طولانی و وضوح ویرایش و فشرده شده است.

چرا Palazzo Avino در میان دیگر هتل های لوکس منطقه متمایز است؟

ماریلا آوینو: ما بسیار خوش شانس هستیم که ملکی داریم که هویت قوی دارد. و ما با صاحبان هتل های دیگر در ساحل دوست هستیم. خاص‌ترین هتل‌های اینجا توسط خانواده اداره می‌شوند و ما به عنوان خانواده سفیران ساحل آمالفی هستیم. و من فکر می کنم هر یک از ما دیدگاه منحصر به فردی داریم.

قسمت تاریخی ساختمان به قرن دوازدهم باز می گردد، بنابراین آمدن به اینجا مانند آمدن به یک ویلای قدیمی است، اما با پیچ و تاب. ما سعی می کنیم برخی از عناصر طراحی را ترکیب کنیم و به ریشه های خود و جایی که در ساحل آمالفی هستیم وفادار بمانیم. منظره نیز یکی از نقاط فروش ماست. ما در ارتفاعی بالاتر از پوزیتانو و آمالفی می‌نشینیم، بنابراین من همیشه می‌گویم وقتی به راولو می‌آیید، منظره‌ای از ساحل را خواهید دید. البته آمالفی و پوزیتانو می توانند چیزهای زیبای دیگری هم به شما بدهند، اما شما آن قسمت را از دست می دهید. ما همچنین یک کلوپ ساحلی داریم، که یک مکمل عالی است. در Ravello شما بهترین های هر دو دنیا را دریافت می کنید و می توانید به آب دسترسی داشته باشید، که در فصل های بالا می تواند یک تجربه آشفته در هتل هایی باشد که برای مهمانانی مانند ما دسترسی خصوصی به آب ندارند.

 

 

 

استخر شنای Belvedere Suite در بالکن با چشم‌انداز ساحل آمالفی

 

من همچنین قویاً معتقدم که وقتی مهمانان ملک ما را با سانتا کاترینا در آمالفی یا Le Sirenuse در پوزیتانو ترکیب می‌کنند، همه هتل‌ها مکمل یکدیگر هستند. ما خوش شانس هستیم که مهمانانی داریم که سه شب در اینجا، سه شب در پوزیتانو، سه شب در کاپری را سپری می کنند. من فکر می کنم این بهترین راه برای انجام آن است.

چگونه شاهد تکامل ساحل آمالفی در طول سال ها بوده اید؟

MA: قطعاً تکامل یافته است، اما به نظر من کندتر از سایر زمینه ها است. در نتیجه هیجانات پس از کووید، گردشگران زیادی به این منطقه آمده است، اگرچه این اتفاق در سرتاسر ایتالیا رخ داده است. اما ما در حال حاضر شاهد هستیم که امسال سال عادی سازی است [for visitor numbers]. نکته خوب در مورد این جوامع این است که روستاها بسیار کوچک هستند، بنابراین در نهایت، روح مکان قوی باقی می ماند زیرا همه چیز هنوز توسط خانواده اداره می شود. هیچ شرکت بزرگی وجود ندارد که املاک و مستغلات را تصاحب کند. من فکر می کنم ما یک بار دیگر تجربه عجیبی را که در ساحل آمالفی انتظار دارید را تنفس می کنیم.

چه چیز جدیدی در Palazzo Avino در سال آینده وجود دارد؟

MA: پروژه بزرگی که ما روی آن کار می کنیم مدرسه آشپزی ما است که در سال 2025 در باغ همسایه ما شروع به کار می کند. لا کاسینتا. آنجا نیز ما شراب خود را درست می کنیم. ما در مورد آن پروژه بسیار هیجان‌زده هستیم—من در حال حاضر روی انواع غذاهایی که قرار است ارائه دهیم کار می‌کنم، که همگی از سالرنو هستند، جایی که مادربزرگ ما اهل آن بود. سنت های ماکارونی تازه زیادی وجود دارد.

برخی از کارهای مورد علاقه شما برای انجام دادن در ساحل آمالفی چیست؟

آتیلیا آوینو: البته غذا خوردن! ما دا لورنزو را در اسکالا دوست داریم که پنج دقیقه با اینجا فاصله دارد. این یکی از موارد مورد علاقه من است. هنوز خیلی محلی است. لورنزو پدر است، و پسرش لوکا را در جلوی خانه رستوران خواهید یافت، در حالی که برادرش جراردو یکی از سرآشپزهای آشپزخانه است. هر زمان که بخواهم یک شب استراحت کنم و فقط یک چیز فوق العاده ساده و فوق العاده خوب داشته باشم، این مکان مورد علاقه من است. یکی از رستوران های این منطقه است که همیشه به مهمانان پیشنهاد می کنیم.

چی سفارش میدی آیا شما یک غذای آماده دارید؟

AA: نه – من همیشه به لوکا اعتماد دارم. و جایی که من واقعا دوست دارم برای نوشیدنی بروم، فرانکو در Le Sirenuse است. نوشیدنی های آنجا بسیار عالی هستند، و چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم پاپ کورنی است که همراه با نوشیدنی ها ارائه می شود.

MA: من همچنین عاشق چیزهای ساده هستم، مانند گرانیتای لیمویی که در ترامونتی در مسیر فرودگاه پیدا می کنید. این گاری کوچک وجود دارد که من همیشه باید در آن توقف کنم. او این گرانیتا را با تکه های بزرگ لیمو درست می کند—من فکر می کنم زیباترین گرانیتای ساحلی است.

مزایای بازدید از ساحل آمالفی در فصل خارج از فصل در مقایسه با فصل پرآب در جولای و آگوست چیست؟

MA: البته، فصل خارج از فصل می تواند کمی آب و هوای متغیر را به ارمغان بیاورد، که معمولاً در فصل های پرآب با آن مواجه نمی شوید. بسته به نوع تجربه ای که مهمانان به دنبال آن هستند، کمی مبادله است. اگر به پیاده روی علاقه دارند، فصل خارج از آن بهترین است. اگر بازدیدکنندگان بخواهند حمام آفتاب بگیرند، من همچنان فصل پربازدید را پیشنهاد می کنم.

چالش‌ها و پاداش‌های هتل‌دار زن جوان، به‌ویژه در جنوب ایتالیا چیست؟

MA: ما خوش شانس هستیم که در خانواده ای بزرگ شده ایم که پدر و مادرمان زن بودن یا جنوبی بودن ما را به عنوان منهای ندیده اند. برعکس: آنها همیشه رویکردی بسیار برابر داشتند. وقتی با این اصول بزرگ شدیم، هرگز این تصور را نداشتیم که باید برای به دست آوردن نقش خود در جامعه بجنگیم.

همچنین باید بگویم که فکر می‌کنم صنعت مهمان‌نوازی به‌ویژه برای زنان استقبال می‌کند. حتی اگر احتمالاً مردان بیشتری در نقش های مدیریتی وجود داشته باشند، من فکر می کنم این صنعتی است که در آن فرصت قوی برای یک زن برای موفقیت وجود دارد.

 

 

 

داخلی کمد صورتی، بوتیک در Palazzo Avino (L); ماریلا آوینو یک ژاکت قرمز و یک لباس مشکی و آتیلیا آوینو یک سارافان سیاه و سفید بدون آستین می پوشد در حالی که در کنار یک منطقه ستون دار سفید از هتل ایستاده است (R)

 

چگونه می‌توانید طراحی و حساسیت‌های مد خود را در هتل بگنجانید، به‌ویژه در بوتیک Pink Closet؟

MA: ما قطعات طراحی بیشتری، به ویژه ظروف غذاخوری، را در کمد صورتی ترکیب کرده ایم. من سرامیک‌های قدیمی می‌خرم، اما با هنرمندان محلی نیز در قطعاتی همکاری می‌کنیم که برخی از آن‌ها در رستوران ما، روسلینی، گنجانده شده‌اند. دوره تفریحی این رستوران از برجی قدیمی توسط طراح پیر کاردین الهام گرفته شده است، اما یک چرخش ساحل آمالفی دارد. ایده اولیه من این بود که یک برج غذای سه طبقه ساخته شده از ظروف سرامیکی کوچک برای amuse-bouche ایجاد کنم و با ICS Ceramics کار کردم. قسمت بالای آن شبیه گنبدهای کلیساهای ساحل آمالفی است. سپس خرهای سرامیکی وجود دارند که بشقاب کوچک دیگری را به همراه برج نگه داشته اند – آنها نمادهای ساحل آمالفی هستند.

AA: او به خرها علاقه دارد.

MA: بله – من آنها را جمع آوری می کنم. من آنها را در قطعات مختلف و اندازه های مختلف دارم. بسیاری از آنها را.

 

 

 

اتاق آکوامارین دلوکس با منظره دریا در Palazzo Avino، با رختخواب آبی کم رنگ و بالکن فرانسوی

 

کار با هم به عنوان خواهر چگونه است؟

MA: بدون درز است زیرا ما از نظر شخصیتی بسیار متفاوت هستیم. هر دوی ما توانستیم نقش‌هایمان را در ملک تنظیم کنیم. و ما در واقع نقش‌های بسیار دقیقی داریم، که فکر می‌کنم همیشه در مورد مشاغل خانوادگی آسان نیست.

AA: کار کردن با هم لذت بخش است. من همیشه شوخی می کنم [with Mariella] که می خواهیم از پشت به هم خنجر بزنیم اما بعد از دو ثانیه موضوع را فراموش می کنید. او می داند که من به چه فکر می کنم و من می دانم که او به چه چیزی فکر می کند، فقط با نگاه کردن به یکدیگر. این بهترین قسمت کار با خواهرم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا