ایران گردی

در ته چاه جهنم چه چیزی پنهان شده است؟ + چاه برهوت کجاست؟ / عکس

به گزارش سلام اما این گودال نمایانگر است لعنتی خوبه اعتقاد بر این است که در المهارا، یمن، خانه یک موجود شیطانی باستانی و دروازه ای به جهان دیگر است. اما در واقع چه چیزی زیربنای آن است؟ چاه مرموز دروغ؟

برهوت خوبه در سال 1855 توسط محقق مشهور انگلیسی ریچارد برتون مورد مطالعه قرار گرفت. بازدید او از این مکان اسرارآمیز اسرار بسیاری را در مورد گذشته آن فاش کرد و او را ترغیب کرد تا بیشتر در اعماق این سازه جذاب جستجو کند. اگرچه اکنون توسط آوار مسدود شده و عمق آن کاهش یافته است، اما ماجراجویان بی باک همچنان می توانند برای تجربه ای منحصر به فرد در جستجوی گنج پنهان و کشف آنچه در زیر آن نهفته است، وارد چاه شوند. چاه مرموز دروغ بگو، پرداخت کن

برهوت خوبه این یک نمونه مهم از تاریخ و فرهنگ باستانی یمن است. اسرار آن فقط در انتظار فاش شدن هستند، اگرچه در راز پنهان شده اند، یک چیز مسلم است. لعنتی خوبه این امر تا سالهای آینده همچنان محققان را مجذوب خود خواهد کرد.

لعنتی خوبه

چاه برهوت که در المهره یمن واقع شده است یک پدیده طبیعی شگفت انگیز است. این گودال یکی از عمیق ترین حفره های جهان است و فضایی مرموز را در خود جای داده است که بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. اعتقاد بر این است که بیش از 40 متر عمق دارد و توسط دیوارهای باستانی احاطه شده است.

مردم محلی می گویند که دو در سنگی بزرگ از ورودی سایت محافظت می کنند و بازدیدکنندگان قبل از ورود باید از یک هزارتو عبور کنند. افسانه ها همچنین از موجودی شیطانی در ته چاه می گویند که برای هر کسی که خواب او را مختل می کند بدبختی می آورد. اگرچه این داستان ها فقط افسانه هستند، آنها بینشی را در مورد نحوه مشاهده مردم محلی این مکان اسرارآمیز ارائه می دهند.

Barhut Well به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به تاریخ و فرهنگ باستانی یمن می دهد و آن را به مقصدی جذاب برای کاوش تبدیل می کند. با گذشته شگفت انگیز، افسانه های اسرارآمیز و اکوسیستم منحصر به فرد، نمی توان گفت که چه رازهایی در زیر اعماق آن نهفته است!

لعنتی خوبه

چاه برهوت یک شگفتی باستان شناسی جذاب و گواهی باورنکردنی از میراث باستانی یمن است. این مکان باستانی برای قرن ها بخشی از فرهنگ کشور بوده است و در طول تاریخ خود به مسافران پناه داده و به عنوان منبعی از فولکلور و اساطیر خدمت کرده است. با شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است مصنوعات طلایی در اعماق آن پنهان شده باشند، این حفره مرموز دعوتی برای کاوش است، چه با یک تور راهنما یا پایین رفتن از چاه.

قرن هاست که چاه برهوت در هاله ای از رمز و راز بوده است. مردم محلی داستان‌هایی از اژدهایی می‌گویند که در ته چاه در کمین است، گنج پنهان و مصنوعات نفرین شده، جادوگری قدرتمند که مسئول محافظت از اعماق آن و حتی دروازه‌ای به دنیای دیگر است. افسانه ها از ماجراجویان شجاعی می گویند که در جستجوی اسرار چاه به اعماق چاه فرود می آیند. برخی حتی پیشنهاد می کنند که به دنیای زیرین متصل است و ممکن است ورودی خود جهنم باشد.

لعنتی خوبه

حقیقت پشت این داستان ها ناشناخته است و هیچ کس نمی داند در ته این گودال مرموز چه نهفته است. با وجود این عدم اطمینان، هر نسل جدید ماجراجویان مشتاقی را با خود می آورد که مشتاق کشف آنچه در زیر چاه نهفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا