ایران گردی

در این اپلیکیشن، قیمت بلیط هواپیما خارج از عرف نیست!

با نزدیک شدن به سفرهای بهار و نوروز، افرادی که در تعطیلات قصد فرار از خستگی سال را دارند، با خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و حتی رزرو محل اقامت خود از ابتدای اسفند ماه، برای سفر برنامه ریزی می کنند. متاسفانه یکی از چالش هایی که مسافران به دلیل افزایش تقاضا و فصل گردشگری در پایان اسفند و بهار با آن روبه رو هستند این است که قیمت خرید و فروش هواپیما بر روی پلت فرم های مختلف افزایش یافته و گاه بسیار متفاوت است.

به گفته بسیاری، با وجود اینکه هنوز یک ماه دیگر به سفر نوروزی باقی مانده است، بلیط هواپیما به اکثر مسیرهای پرترافیک مانند شیراز و مشهد، اصفهان و دیگر مقاصد مهم گردشگری در ایران به پایان رسیده یا قیمت ها به شدت افزایش یافته است.

اما همچنان قیمت بلیط هواپیما به خصوص برای شهرهایی مانند شیراز، مشهد، اصفهان، یزد و … که در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران بیشتری هستند. در اکثر سیستم عامل ها با قیمت های غیر واقعی و چندگانه فروخته می شود.

خرید بلیط سیستمی با قیمت مصوب

برای آشنایی با بلیط سیستمی و قیمت مصوب، خوب است بدانید که بلیط هواپیما سیستمی، بلیطی است که افراد مستقیماً از شرکت هواپیمایی خریداری می کنند. (شرکت هواپیمایی) خرید، برنامه این پروازها و همچنین قیمت آنها توسط ایرلاین تعیین می شود و برنامه بسیار مشخصی دارند..

قیمت بلیت های سامانه ای در طول سال ثابت بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و بر اساس تعرفه مصوب هر ساله دولت برای شرکت های هواپیمایی و در مسیرهای مختلف اعلام می شود..

خرید بلیط سفر در برنامه Super Top

پلتفرم‌های مختلف کاربران را قادر می‌سازد تا بلیط هواپیما را به صورت سیستماتیک خریداری و رزرو کنند. اما از آنجایی که در پایان سال حجم سفرها افزایش می یابد، این احتمال وجود دارد که برخی از این پلتفرم ها فروش بلیت با قیمت سیستمی را متوقف کنند..

Top Super Application یکی از پلتفرم هایی است که جدا از 100+ خدمات کاربردی، تمامی خدمات مسافرتی از جمله خرید بلیط هواپیما با قیمت مصوب به مقاصد مختلف را در طول سال در اختیار کاربران خود قرار می دهد.. در این برنامه فوق العاده امکان خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل برای اکثر شهرها و همچنین امکان پذیر است خرید بلیط برای جاذبه های گردشگری در دسترس.

تفاوت Top Super Application با سایر پلتفرم های فروش بلیط هواپیما، طراحی سیستم هوشمند برای ارائه بلیط با قیمت مصوب دولتی است.. در این سامانه تمامی قیمت بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلف پردازش می شود و قیمت های بالاتر از تعرفه مصوب به صورت سیستمی حذف می شود.. با این کار تحت هیچ شرایطی قیمت های غیر واقعی و غیر سیستمی در اپلیکیشن نمایش داده نمی شود. این سامانه حتی در سفرهای نوروزی و روزهای اوج سفر همچنان کرایه های مصوب را ارزیابی و فیلتر می کند..

برای استفاده از خدمات مسافرتی و خرید بلیط هواپیما با قیمت مصوب و در محیطی امن، همین حالا تاپ را از طریق سایت تاپ به نشانی یا مایکت، کافه بازار و گوگل پلی نصب کنید و از خدمات آن بهره ببرید. کاربران آیفون نیز می توانند نسخه وب اپلیکیشن را دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا