ایران گردی

دریاچه سد طالقان؛ مقصدی دل‌انگیز برای تعطیلات نوروز

به گزارش تودی تریپ به نقل از الی گشت، دریاچه سد طالقان واقع در منطقه طالقان استان البرز همچون نگینی درخشان بر سطح این منطقه خوش آب و هوا می درخشد و هر گردشگری را با بکر خود مجذوب خود می کند. طبیعت و مناظر خیره کننده

این دریاچه که در پشت سد طالقان بر روی رودخانه شاهرود شکل گرفته است، انعکاس آسمان و ابرها را به رنگ آبی ناب و تصویری بی نظیر از خلقت به نمایش می گذارد.

طالقان با دره ای به طول 42 کیلومتر و عرض 20 کیلومتر طبیعتی بکر و بکر را به ارمغان آورده است. گذر رودخانه شاهرود از این دره و انعکاس نور خورشید در آب های زلال آن صحنه ای جادویی و روح انگیز را خلق می کند.

در اطراف سد طالقان علاوه بر زیبایی طبیعی، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی فراهم شده است تا گردشگران از سفر خود به این منطقه نهایت لذت را ببرند.

علاقه مندان به ماهیگیری می توانند طعم شیرین صید ماهی را در آب های آرام دریاچه احساس کنند و شنا در دریاچه تجربه ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

در فصل بهار رنگ های رنگارنگ درختان زیبایی این منطقه را دو چندان می کند و در فصل پاییز برگ های رنگارنگ منظره ای منحصر به فرد و چشم نواز ایجاد می کند.

طلوع و غروب خورشید در سد طالقان تصویری بی‌نظیر از طبیعت را به نمایش می‌گذارد و انعکاس نور خورشید بر روی آب رنگ‌هایی شگفت‌انگیز خلق می‌کند که هرگز فراموش نخواهید کرد.

شب های پرستاره آب انبار طالقان فرصتی برای رصد ستارگان و سیارات در آسمانی صاف و بدون آلودگی نوری است.

سفر به دریاچه آبگیر طالقان در ایام نوروز فرصتی برای تجدید قوا و دور شدن از هیاهوی زندگی روزمره است.

در این سفر می توانید از مناظر بکر و شگفت انگیز لذت ببرید، در آب های آرام دریاچه سوار قایق شوید، طعم شیرین ماهیگیری را بچشید و عکس های زیبایی برای خاطره بگیرید.

دریاچه سد طالقان با آغوش باز منتظر است تا در ایام نوروز پذیرای شما و خانواده تان باشد و خاطره خوبی از سفرتان به این منطقه به یادگار بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا