اخبار گردشگری

دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند به اربعین بروند

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامحسین زارع کار روز پنجشنبه در گفت و گوی خبری با اشاره به شرایط صدور گذرنامه زیارتی افزود: دانشجویان نیز می توانند در ایام اربعین حسینی با این نوع گذرنامه برای خروج از کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: طرح صدور گذرنامه زیارتی برای تسهیل در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از سال گذشته آغاز شده و همه هموطنان می توانند برای دریافت این گذرنامه برنامه ریزی کنند.

سرهنگ زارم کار با بیان اینکه گذرنامه ها پنج سال اعتبار دارند، اظهار داشت: افرادی که در سال های گذشته برای دریافت گذرنامه اقدام کرده اند و اکنون دارای گذرنامه هستند نباید گذرنامه جدید برای آنها صادر شود مگر اینکه مدت پنج سال تمام شده باشد.

دانش آموزان ممکن است به سفر زیارتی اعزام شوند

وی گفت: افراد دیگری مانند ایثارگران حسینی پس از درخواست می توانند در اسرع وقت گذرنامه خود را در منزل دریافت کنند، البته برای دریافت آن باید چهار تا هفت روز صبر کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: همه هموطنان می توانند برای صدور گذرنامه زیارتی اقدام کنند، البته اعتبار آن را تمدید نمی کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: نیروی انتظامی از هر فرصتی از طریق موکب ها، مساجد و هیئت های مذهبی استفاده و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا