اخبار گردشگری

خدمات سفر کارت

بسته به نوع خرید شما، استفاده از کارت سفر نیز متفاوت است. از این کارت می توانید برای خرید بلیط یا بارگیری آن برای اقامت در مقصد مورد نظر و اجاره هتل استفاده کنید. با این حال، بی نیاز نیست که اطلاعاتی در مورد مزایای استفاده از این کارت و خدماتی که سفر کارت به شما ارائه می دهد، با شما به اشتراک بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا با این هدیه ارزشمند بیشتر آشنا شوید و نیروی کار خود را مانند قبل توانمند کنید.

خدمات کارت سفر چیست؟

وقتی هدیه ای تهیه می کنید حتما به دنبال آن هستید تا کارایی لازم را برای فرد داشته باشد و از آن نهایت لذت را ببرید. کارت سفر شما باید از همین اصل پیروی کند تا بتواند نیازهای پرسنل شما را در سفر برآورده کند. برای این منظور، مایلیم در مورد طیف وسیعی از خدماتی که در Travel Card در اختیار شما قرار می گیرد، صحبت کنیم.

خدمات گردشگری نقشه

بلیط اتوبوس بخر

ساده‌ترین نوع خدماتی که می‌توانید با استفاده از کارت سفر برای کارکنان خود در نظر بگیرید، خرید بلیط اتوبوس است. یعنی میزان هزینه ای که برای کارت در نظر گرفته اید فقط برای پرداخت بلیط اتوبوس شهری توریستی نزدیک محل کارتان است. این خرید ممکن است از خانواده فرد مورد نظر در گروه خرید بلیط حمایت کند یا صرفاً برای هزینه خرید بلیط اتوبوس برای یک نفر تعیین شود. بنابراین، اگر به دنبال خریدی ارزان اما شیک هستید، می توانید هزینه خرید بلیط اتوبوس رفت و برگشت یا یک طرفه اتوبوس را با کارت سفر دریافت کنید.

خرید بلیط قطار

برای خرید بلیط می توانید کارت سفری که شارژ می کنید را از سایت علی بابا چک کنید. برای این منظور کافی است 100 کارگر داشته باشید و در ایام نوروز برای آنها هدیه تهیه کنید. برای خرید بلیط قطار و کارت سفر به وب سایت علی بابا متصل شوید. برای این کار ابتدا باید سقف خرید را بدون توجه به دو طرفه یا یک طرفه بودن خرید بلیط مشخص کنید. در مرحله دوم میزان بودجه ای که در نظر دارید را مشخص کنید مثلا برای خرید بلیط نزدیک به مقصد است یا مقصد محدودیتی برای خرید بلیط ندارد. در نهایت می توانید مبلغی را که قصد شارژ کارت و خرید بلیط را دارید به پرسنل خود اطلاع دهید یا طوری روی کارت بنویسید که انگار این کارت برای خرید بلیط رفت و برگشت مشهد شارژ شده است. یا متن هایی از این دست توسط تیم علی بابا برای اطلاعات بهتر برای شما درج می شود.

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما قیمت کمی بالاتر از خرید بلیط قطار را پیش روی شما قرار می دهد. هنگام خرید بلیط هواپیما به صورت ترکیبی یا اینکه فقط یک سرویس مشخص شده باشد، می توانید نوع خدماتی را که باید با کارت سفر ارائه شود تعیین کنید. برای مثال می توانید خرید بلیط هواپیما و هزینه اجاره خانه را به صورت همزمان در یک کارت مشاهده کنید. این یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال خریدی چشمگیر برای رقبای تجاری و شرکای تجاری خود هستند. خرید بلیط هواپیما با انتخاب مبلغ پیشنهادی شما در کارت سفر مشخص می شود. از این کارت می توان برای بلیط رفت و برگشت به خارج از کشور استفاده کرد. یا برای خرید بلیط سفر به کشورهای خارجی و یا این که هم برای سفرهای داخلی و هم برای تورهای ایران در نظر گرفته شده است.

خدمات گردشگری نقشه

هزینه های اقامت در هتل، گردشگری و هتل آپارتمان

اقامت در هتل های بین المللی، اقامت در هتل های ایران و اقامت در تورهای بوم گردی که شرایط ارائه خدمات با کارت سفر ارائه می شود، یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارت سفر است. شما می توانید مشخص کنید که این هتل در کدام کشور و برای چه مدتی است و قیمت اقامت چند روزه را مشخص می کند. بسته به هزینه کارتی که در نظر گرفته اید، تعداد روزهای اقامت در هر هتل برای دارنده کارت در نظر گرفته می شود. شما می توانید با پرداخت هزینه اقامت فرد با کارت سفر، سفر به ایران را برای کارمندان خود، اقامت در هتل های لوکس خارج از کشور برای شرکای تجاری خود و سفرهای داخلی و خارجی را برای مشتریان وفادار خود ترتیب دهید.

آخرین کلمه در مورد کارت سفر

همانطور که در مقاله زیر خواندید، سفر با کارت تعیین می کند که چه نوع هدیه ای به نیروی کار، شرکای تجاری و مشتریان وفادار خود ارائه می دهید. اگر قرار باشد این هدیه همراه با کارت سفر به شخصی که برای او در نظر گرفته شده است تقدیم شود، نمی توان آن را به صورت نقدی و در طول سفر خرج کرد. بلکه نوع خدمات با میزان و هدفی که برای آن شخص در نظر دارید تعیین می شود. با فرض اینکه بودجه ای برای خرید اتوبوس، قطار، بلیط هواپیما یا پرداخت هزینه اقامت در نظر گرفته اید. بر اساس اندازه بودجه پیشنهادی، این ممکن است شامل هزینه یک تعطیلات داخلی یا خارجی برای فرد باشد. با این حال، میزان بودجه ای که مشخص می کنید باید نوع خدماتی را که سافار کارت قصد ارائه آن را دارد تعیین کند.

این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و توسط گروه تحریریه تودی تریپ تهیه نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا