ایران گردی

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسید

تودی تریپ: هتل تارج کیش اولین هتل ساحلی واقع در خاورمیانه است. این هتل یکی از عجیب ترین هتل های ایران است. یکی از مواردی که هتل ترنج را در لیست شگفت انگیزترین هتل های ایران قرار داده است، قرار گرفتن آن در میان آب های نیلگون خلیج فارس است، بنابراین مهمانان این هتل می توانند تصاویر فوق العاده ای از چهره دریا را ببینند و در دل لذت ببرند. شما هستید

یکی دیگر از ویژگی هایی که هتل تنگرج کیش را به یکی از منحصربفردترین هتل های ایران تبدیل می کند طراحی ساختار آن به گونه ای است که از بالا به شکل نارنگی دیده می شود. نمونه ای از چنین طراحی زیبا را فقط در مالدیو و کارائیب می توان دید. در عین حال، هتل ترنج طراحی داخلی جالبی نیز دارد.

طراحی داخلی هتل ترنج به گونه ای است که کف برخی از اتاق های آن کاملا شیشه ای است و به همین دلیل می توانید به راحتی حرکت ماهی ها، مرجان ها و عروس های دریایی را زیر پای خود ببینید و از تماشای آن ها لذت ببرید. از طرفی در برخی اتاق ها می توانید در تراس مشرف به دریا بنشینید و از آسمان آبی لذت ببرید.

در هتل تارج کیش می توانید قدم به کافه گلف هتل بگذارید و طعم غذاهای فرنگی را بچشید. صبحانه و شام در رستوران تاج; ناهار و شام در رستوران ساحلی؛ در کافه ساحل، با نوشیدن چای داغ احساس بهتری داشته باشید.

هتل تارج کیش به این موارد محدود نمی شود و امکانات رفاهی دیگری را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. امکاناتی که شامل باشگاه دریایی، اتاق ماساژ، خانه بازی شامل میز بیلیارد و فوتبال دستی و هاکی روی هوا و حمل و نقل گاری گلف است.

معرفی هتل تارج کیش

قبل از رفتن به هتل آپارتمان های تارج کیش، می خواهیم شما را با این هتل زیبا و مجلل آشنا کنیم؛ ابتدا اجازه دهید با معماری فوق العاده این ساختمان شروع کنیم. معماری خیره کننده هتل ترنج که کاملاً با اکوسیستم طبیعی هماهنگ است، باعث حجیم شدن آب نشده است. زیرا پی این بنا در آب و ساحل زده شده است. تمامی مصالح به کار رفته در اسکله های هتل ترنج مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و از استحکام و امنیت کافی برخوردار است. این اسکله ها به شکلی عجیب و غیرعادی به هم متصل شده اند و ساختمانی زیبا و شگفت انگیز را به وجود آورده اند.

چنین هتل لوکسی را فقط در جزایری مانند مالدیو و کارائیب می توان یافت. تعجب خواهید کرد اگر بدانید هتل تارج کیش در منطقه ای مواج ساخته شده است که آرامش میهمانان را برهم نمی زند. در نتیجه نیازی نیست نگران طوفان و امواج شدید دریا باشید. با رزرو یکی از سوئیت های هتل ترنگ کیش می توانید به راحتی ماهی های زیبای عبوری از زیر کف شیشه ای اتاق را ببینید و چندین ساعت این آبزیان زیبا و فوق العاده را تماشا کنید.

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شوید

جالب است بدانید که از سلول های خورشیدی نصب شده بر روی سقف برای تامین برق اتاق ها استفاده می شود. یکی دیگر از سورپرایزهایی که در هتل ترنج کیش خواهید دید، دو جزیره مصنوعی در وسط آب است که در مقابل ویلاها ایجاد شده تا پرندگان مهاجر به آنجا بیایند. ناگفته نماند که هتل ترنج دارای بهترین رستوران های جزیره کیش از جمله رستوران ساحلی است که غذاهای بوفه ارائه می دهد. همچنین می توانید در رستوران خورشید که روی آب قرار دارد و کف شیشه ای دارد، انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید. مسافران می توانند در هتل ترنج بیچ ریزورت استراحت کنند و از زیبایی های اطراف لذت ببرند.

هتل آپارتمان تارج کیش

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شویداین هتل 5 ستاره دارای 100 ویلا است که بر روی اسکله های چوبی محکم ساخته شده اند و چشم اندازی زیبا به خلیج فارس دارند. سوئیت های هتل ترنج بنا به سلیقه مسافران و میهمانان با متراژهای بالای 40 متر، 60 متر و 120 متر موجود می باشد که عبارتند از:

دو تخت با منظره دریا

دو تخت با منظره غروب آفتاب

تخت کینگ رو به تارنگ

دو تخت یک نفره مشرف به تراس

سه تخته شاه رو به نارنگی

سوئیت امپریال

سوئیت رویال با نمای غروب

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شویدهتل ترنج این نوع آپارتمان ها را به گونه ای طراحی کرده است که می توانید روی صندلی های حصیری بالکن بنشینید و غروب زیبای خورشید را تماشا کنید. سوئیت های کینگ که دارای کف شیشه ای هستند، معمولا یک اتاق خواب با یک تخت دونفره هستند. این سوئیت ها 60 متر مربع مساحت دارند و دارای یک مبل تختخواب شو در اتاق نشیمن هستند که سوئیت رویال سانست ویو را به یک اتاق سه نفره تبدیل می کند. صبحانه و ناهار در این آپارتمان ها از خدمات رایگان هتل تاراج می باشد.

سوئیت رویال با منظره دریا

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شویدمعمولا سوئیت های کینگ 60 متری با کف شیشه ای وجود دارد و به راحتی می توانید جریان آب دریا را زیر پای خود احساس کنید. حتی می توانید در بالکن زیبای رویال سوئیت ها بنشینید و به آب های آزاد نگاه کنید و لذت ببرید. اتاق خواب در سوئیت رویال دارای یک تخت دونفره، یک میز آرایش و یک تلویزیون است که رفاه مسافران را تضمین می کند. در اتاق نشیمن یک مبل تختخواب شو وجود دارد که می تواند سه نفر را در خود جای دهد. نورپردازی زیبای این اتاق در ترکیب با رنگ های ملایم پرده ها فضایی آرام و منحصر به فرد را ایجاد می کند. از امکانات رفاهی داخلی آپارتمان های رویال با منظره دریا می توان به حمام مجهز به وان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، صبحانه و ناهار رایگان و چای ساز اشاره کرد.

سوئیت رویال نارنگی

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شوید

فضای داخلی سوئیت رویال نارنجی که با رنگ آبی تزئین شده است، آرامش عجیبی را به مخاطب القا می کند. این آپارتمان ها معمولاً 60 متر عرض دارند و یک تخت دونفره در اتاق خواب دارند. البته یک مبل تختخواب شو در اتاق نشیمن وجود دارد و این اتاق ها را می توان برای سه نفر رزرو کرد. کف سوئیت رویال اورنج نیز دارای یک قسمت شیشه ای است که در آن می توانید آبزیان زیبا را مشاهده کنید. ناگفته نماند که سوئیت رویال اورنج دارای امکانات فوق العاده ای مانند صبحانه و ناهار رایگان، چای ساز، مینی بار، حمام با وان، تلویزیون در اتاق نشیمن و اتاق تهویه مطبوع است.

سوئیت امپریال هتل ترنگ

با خاص ترین و عجیب ترین هتل ایران آشنا شوید

سوئیت های امپریال که خاص ترین و بزرگ ترین سوئیت های هتل ترنگ هستند 120 متر مربع وسعت دارند. در سوئیت های امپریال احساس می کنید که در خانه هستید. چون جادار است و دو اتاق خواب مجزا دارد. هر کدام از این اتاق خواب ها دارای یک تخت دونفره بسیار راحت برای اسکان یک خانواده هستند. سوئیت امپریال که فضایی بسیار مجلل دارد و گران ترین واحد اقامتی هتل ترنگ به شمار می رود، دارای یک اتاق نشیمن مجهز به ست مبلمان و صندلی های غذاخوری 6 نفره است که فضایی سلطنتی را ایجاد کرده است.

امکانات و تجهیزات این اتاق بسیار مجلل و شیک از جمله اینترنت پرسرعت، چای ساز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون در اتاق و اتاق نشیمن می باشد. چیزی که سوئیت امپریال را خاص و مجلل جلوه می دهد جکوزی در بالکن یکی از اتاق خواب های آن است که از آنجا منظره ای باورنکردنی به دریا دارد. ناگفته نماند که کف شیشه ای این آپارتمان، بازی امواج دریا را زیر پای شما نشان می دهد که می توانید حس خوبی داشته باشید. در صورت رزرو سوئیت امپریال در هتل تارج کیش، می توانید از خدمات رایگان مانند صبحانه و ناهار نیز بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا