ایران گردی

خاص ترین بلوار در بندر انزلی کجاست؟

تودی تریپ: بلوار ساحلی بندرانزلی که به پارک ساحلی انزلی یا بلوار ساحلی قدس بندرانزلی نیز معروف است یکی از جاذبه های گردشگری بندرانزلی به شمار می رود.

بلوار ساحلی قدمتی طولانی دارد و اولین پارک اروپایی و مدرن ایران محسوب می شود.

این بلوار با چشم‌اندازی زیبا از امکانات بندری و دریای خزر و ورودی تالاب بین‌المللی انزلی فضایی دل‌انگیز و دل‌انگیز را برای گردشگران فراهم می‌کند.

از پارک ساحلی بندر انزلی می توان رفت و آمد کشتی ها را در اسکله ها، رقص ملایم امواج در کنار موج شکن، پرواز پرندگان بر فراز دریای خزر، انعکاس نور خورشید در حرکت را مشاهده کرد. امواج سبز و قایق های موتوری تندرو.

مجسمه شیر زیبا، پله های خوش ساخت، آلاچیق ها و برکه هایی با فواره های بلند در میان درختان کاج و مرکبات، درختچه های زینتی، شمشادهای سبز و گل و شاخ و برگ، گلدان های سفید بزرگ پر از گل های رنگارنگ زیبایی این باغ ساحلی انزلی را کامل می کند.

بلوار ساحلی; خاص ترین بلوار بندرانزلی

یکی از جاذبه های بندر انزلی تفرجگاه ساحلی آن است که می تواند محل مناسبی برای پیاده روی و استراحت باشد. سال ها از ساخت این بلوار می گذرد و می توان گفت اولین پارکی در ایران است که به سبک اروپایی و مدرن ساخته شده است.

خاص ترین بلوار بندرانزلی کجاست؟

در مسیر نوار ساحلی، علاوه بر بلوار، می توانید از بنای یادبود بندر انزلی و همچنین ساختمان قدیمی و زیبای شهرداری دیدن کنید تا به موج شکن غربی بندر برسید و در آنجا قایق کرایه کنید و لذت قایق سواری را در این بندر تجربه کنید. دریاچه خزر.

علاوه بر قایق سواری، ایستادن روی موج شکن ها و تماشای کشتی های باری در پس زمینه غروب دریا بسیار دلچسب و زیباست.

اگر به سمت غرب ادامه دهید به پارک ساحلی پاسداران می رسید که می توانید از نیمکت های پارک استفاده کنید یا در یکی از آلاچیق ها میز پیک نیک بچینید.

بد نیست بدانید که این پارک مکان مناسبی برای تفریح ​​کودکان نیز می باشد زیرا دارای انواع امکانات بازی مانند قلعه های فنری و یک شهر بازی کوچک است.

بد نیست بدانید این مکان با نام های دیگری مانند پارک ساحلی انزلی و پارک ساحلی قدس نیز شناخته می شود.

بلوار ساحلی بندر انزلی از دیگر جاذبه های این شهر است که در نزدیکی ساحل واقع شده است. می توان گفت این پارک ساحلی در واقع اولین پارک ایران است که از معماری روسی الهام گرفته شده و در سال 1307 تاسیس شده است. زیبایی بسیار در کنار اسکله، کشتی های کوچک، امواج خروشان دریا و مرغان دریایی آواز خوان معروف در این منطقه و در هنگام عصر به خصوص در روزهای بهار و تابستان بوی درختان نارنج حس بسیار خوبی را ایجاد می کند.

انزلی در تمام فصول مقصد مناسبی برای سفر است و تفرجگاه ساحلی و بندرگاه انزلی در تمام فصول چشمگیر است، اما در هر حال اگر دریا و شنا را دوست دارید در فصول نه خیلی گرم و نه خیلی سرد هوا بهتر است. بیشتر برای سفر مناسب است، اگرچه رطوبت زیاد با افزایش دما ممکن است کمی شما را آزار دهد، اما قطعا فصل بهار و پاییز زمان خوشی است.

خاص ترین بلوار بندرانزلی کجاست؟

بلوار ساحلی بندرانزلی کجاست؟

تماشای موج شکن ها، بارگیری کشتی، ماهیگیری ماهیگیران، پیاده روی در ساحل و صدها تجربه دلپذیر دیگر اگر به بلوار ساحلی انزلی بروید امکان پذیر است.

بلوار ساحلی بسیار قدیمی است، طراحی و ساخت آن به سبک روسی و اروپایی است.

گشت و گذار در بلوار ساحلی انزلی، سفر شما به انزلی را به خاطره ای خوش تبدیل می کند.

معماری این بلوار و پیاده روی در کنار آن این حس را به شما القا می کند که به یکی از کشورهای اروپای شرقی سفر کرده اید.

داستان به صد سال پیش برمی گردد، هنوز جنگ جهانی نشده است و تو در یک شب پر ستاره با دوست، با معشوق، با فرزندانت یا با مامان و بابا قدم می زنی.

اگر می خواهید به شهرهای اطراف انزلی سفر کنید، از جاذبه های گردشگری و تفریحی و مکان های رشت دیدن کنید که تجربه ای فراموش نشدنی است.

آدرس بلوار ساحلی بندرانزلی: استان گیلان، بندر انزلی، بلوار ساحلی

بلوار ساحلی قدس بندرانزلی که به پارک ساحلی انزلی یا بلوار ساحلی بندرانزلی نیز معروف است، قدمتی طولانی دارد و اولین پارک به سبک اروپایی در ایران است.

این پارک تاریخی زیبا مشرف به موج شکن، بندر و آبراه بندر یکی از نقاط محبوب گردشگری انزلی است.

خاص ترین بلوار بندرانزلی کجاست؟

تعداد زیادی رستوران در بلوار ساحلی بندرانزلی با غذاهای محلی و همچنین آلاچیق با طرح درخت و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات بلوار ساحلی انزلی برای مسافران و گردشگران است.

اسکله قایق، بزرگترین بازی مار و نردبان ایران، از جنوب نمای کاخ میان پیشه، در جنوب شرقی پل غازیان، از شرق منظره اسکله های بندر و کشتی های بزرگ در حال بارگیری و از شمال. موج شکن های غازیان و انزلی از بلوار ساحلی انزلی قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا