ایران گردی

حیرت انگیزترین پارک‌های ملی جهان + فیلم دیدنی

به گزارش تودی تریپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این پارک 6641 کیلومتر مربع از زمین های کوهستانی با یخچال های طبیعی و یخزارهای فراوان، جنگل های انبوه سوزنی برگ و مناظر کوهستانی را به خود اختصاص داده است. پارک ملی فیوردلند در نیوزلند واقع شده است و بیش از 1.2 میلیون هکتار وسعت دارد و چشم اندازهای باشکوهی از کوه ها، دریاچه ها، جنگل های بارانی و آبدره ها را ارائه می دهد.

پارک های ملی بنف، تورس دل پین و فیورلند سه پارک ملی برتر جهان هستند. زیباترین و وسیع ترین پارک های ملی جهان در کانادا، شیلی و نیوزلند قرار دارند. پارک ملی بنف در کانادا واقع شده است. این پارک 6641 کیلومتر مربع از زمین های کوهستانی با بسیاری از یخچال های طبیعی و زمین های یخی، جنگل های انبوه سوزنی برگ و مناظر کوهستانی را اشغال می کند.

پارک ملی تورس دل پین در شیلی است. در اینجا دریاچه های فیروزه ای خیره کننده، کوه های یخ، رودخانه ها، جنگل ها و مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز را خواهید دید. پارک ملی فیوردلند در نیوزلند واقع شده است و بیش از 1.2 میلیون هکتار وسعت دارد و چشم اندازهای باشکوهی از کوه ها، دریاچه ها، جنگل های بارانی و آبدره ها را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا