ایران گردی

حضور وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در یزد

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد می تواند ظرفیت خود را به 35 کشور آسیایی عضو ACD در راستای توسعه گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و علمی ارائه کند.

به گزارش تودی تریپ، «فاطمه حقیر السادات» در نشست دبیرکل ACD (مجمع گفت وگوی آسیایی) با فعالان گردشگری، افزود: با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت گردشگری ACD انتخاب شده است، وجود دارد. نیاز به ظرفیت یزد در حوزه گردشگری، اقتصادی، علمی و فرهنگی که توسط فعالان گردشگری برای اجلاس وزرای گردشگری اردیبهشت ماه ارائه می شود.

وی ادامه داد: دبیرکل ACD برگزاری اجلاس وزیران گردشگری یزد در اردیبهشت ماه را فرصتی برای یزد و همچنین کشور ایران برای ارائه تمامی ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری خود به 35 کشور آسیایی و فرهنگی در زمینه های معرفی می داند. ، مربوط به بخش ACD.

حقیرالسادات با اشاره به اینکه در این جلسه گزارشی از فعالیت های گردشگری شهرداری و کمیته گردشگری شورا ارائه شد، گفت: یزد به عنوان تنها شهر ایران که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، دارای ویژگی های خاص بسیاری است. شاخص ها و میراث کهن مردم یزد. برای علم و فناوری در آسیا و به دلیل وجود شرکت های مبتکر و خلاق در علم و فناوری و گردشگری، حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. فرصتی برای ارتباط علمی و فناوری یزد با 35 کشور آسیایی عضو ACD در سال های آینده است.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه 6 خواهر خوانده یزد از کشورهای ACD هستند، لذا از مدیرکل ACD درخواست شد تا ارتباط بین خواهران خوانده یزد و ACD قرار داده و خواهرخوانده های جدید مشخص شود. سازگاری با شهر یزد را در دستور کار قرار داده و باید از ظرفیت گردشگری و اقتصادی شهر یزد به نحو احسن استفاده شود.

Purnchai Dhanvivatana دبیر کل ACD نیز در این نشست اظهار داشت: این سومین بار است که وزرای گردشگری کشورهای آسیایی با یکدیگر دیدار می کنند، بنابراین فرصت بسیار خوبی برای کشور ایران و شهر یزد فراهم شده است. از موقعیت استفاده کنید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا