جاذبه های گردشگری خارجی

معرفی باغ پروانه‌های دبی؛ جاذبه ای رنگارنگ در امارات

به گزارش تودی تریپ، به نوشته کجارو، در میان آسمان خراش ها و جاذبه های مدرن دبی، باغ پروانه ها با دنیای رنگارنگ و شگفت انگیزش مقصدی دلگرم کننده برای طبیعت گردان و گردشگران به حساب می آید. این باغ که به عنوان بزرگترین باغ پروانه های سرپوشیده در جهان شناخته می شود، میزبان بیش از 15000 پروانه از 50 گونه مختلف است و تجربه ای بی نظیر را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

گنبدهای طبیعی

باغ پروانه های دبی از 10 گنبد مجزا تشکیل شده است که هر کدام شرایط آب و هوایی و گیاهی خاصی را شبیه سازی می کنند و زیستگاهی ایده آل برای گونه های مختلف پروانه ها فراهم می کنند. در این گنبدها می توانید پروانه های رنگارنگی را ببینید که آزادانه در میان گل ها و گیاهان پرواز می کنند.

لذت تماشای پروانه ها در آلاچیق های مشبک

برای دید بهتر پروانه ها، می توانید در آلاچیق های مشبکی که در گنبدها تعبیه شده اند، بنشینید. این آلاچیق ها علاوه بر ایجاد فضایی آرامش بخش، به شما کمک می کند تا پروانه ها را از نزدیک ببینید و احتمال آسیب دیدن آنها را کاهش دهید.

برکه کوی و موزه پروانه ها

گنبد شماره دو باغ دارای حوض کوی زیبایی است که مکان مناسبی برای گرفتن عکس های یادگاری و لذت بردن از آرامش طبیعت است. علاوه بر این، در موزه پروانه ها می توانید با چرخه زندگی پروانه ها آشنا شوید و اطلاعات جالبی در مورد انواع مختلف پروانه ها به دست آورید.

حتما از باغ پروانه های دبی دیدن کنید!

امکانات رفاهی و دسترسی به باغ

باغ پروانه های دبی مجهز به امکانات مختلفی از جمله غرفه های غذا و نوشیدنی، نمازخانه، پارکینگ، سینمای کودک و فروشگاه هدیه می باشد. برای دسترسی به این باغ می توانید از خط قرمز مترو استفاده کنید و در ایستگاه مال آو امارات پیاده شوید.

ساعات کار و هزینه ورودی

باغ پروانه دبی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است. هزینه ورودی این باغ برای بزرگسالان و کودکان بالای 3 سال 55 درهم و برای افراد معلول و کودکان زیر 3 سال رایگان است.

حتما از باغ پروانه های دبی دیدن کنید!

یادداشت های اضافی:

  • برای جلوگیری از آسیب رساندن به پروانه ها، از دست زدن یا تعقیب آنها خودداری کنید.
  • هنگام عکس گرفتن از فلاش استفاده نکنید.
  • از آوردن غذا و نوشیدنی به باغ خودداری کنید.
  • به فرزندان خود بیاموزید که با پروانه ها با احترام رفتار کنند.

با رعایت این نکات می توانید از بازدید خود از باغ پروانه های دبی نهایت لذت را ببرید و خاطره خوبی از این سفر فراموش نشدنی را در ذهن خود نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا