ایران گردی

جشنواره گل انار در محلات برگزار می‌شود

به گزارش تودی تریپ به نقل از فارس، مهدی لالبر گفت: جشنواره گل انار به همت مدیریت مزرعه گردشگری رهیار محلات و با مشارکت ادارات میراث فرهنگی، کشاورزی جهادی، شیلات و فرهنگی و اسلامی برگزار می شود. راهنمایی.”

وی با اشاره به اینکه این جشنواره اولین جشنواره گل انار در استان مرکزی است، افزود: جشنواره پخت گل و ماهی انار 7 و 8 اردیبهشت ماه در مزرعه گردشگری رهیار محلات واقع در جاده اسپاگرم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از آن بهره ببرند. با شرکت در مسابقه پخت ماهی می توانید در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت غذای آماده خود را به محل جشنواره تحویل دهید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات تصریح کرد: داوری مسابقه نیز در همین روز برگزار و سپس به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

لعل بار ترویج فرهنگ استفاده از آبزیان به عنوان منبع اصلی غذا، ایجاد نشاط اجتماعی، رونق بخش گردشگری کشاورزی و حوزه هنری و صنایع دستی را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: بازدید از باغ انار، حضور هنرمندان صنایع دستی، مسابقه آشپزی همراه با اجرای زنده موسیقی، آبزیان از برنامه های این جشنواره در مزرعه زیبای رهیار خواهد بود.

    جشنواره گل انار در محلات برگزار می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا