جاذبه های گردشگری خارجی

جزیره یاس ابوظبی کجاست و چرا باید از آن دیدن کنیم؟

به گزارش تودی تریپ، آنطور که الی گشت می نویسد، این جزیره شگفت انگیز در فاصله اندکی از شهر ابوظبی و فرودگاه بین المللی آن، جاذبه های بی نظیری را برای تمامی سنین ارائه می دهد.

هیجان در قلب جزیره:

دوستداران سرعت و هیجان تجربه ای فراموش نشدنی را در پیست فرمول 1 خواهند داشت، شهربازی های بزرگ جزیره مکانی شاد و سرزنده برای سرگرمی های خانوادگی است.

استراحت در ساحل:

زمین گلف جزیره یاس با کیفیت بالا در کنار مناظر طبیعی چشم نوازش، تجربه خاصی را برای علاقه مندان به این ورزش رقم می زند. ساحل دلپذیر جزیره فرصت خوبی برای استراحت و تماشای خلیج فارس است.

لوکس و راحتی:

هتل های مجلل جزیره و امکانات رفاهی منحصر به فرد، اقامتی آرام و فراموش نشدنی را تضمین می کند.

خرید به یاد ماندنی:

مرکز خرید جذاب جزیره یاس با فروشگاه های معتبر بین المللی، فرصتی استثنایی برای خرید کالاهای ضروری و هدایای ویژه است.

تاریخچه توسعه:

جزیره یاس با مساحتی در حدود 25 کیلومتر مربع در سال 1385 توسط شرکت املاک الدار بازسازی و توسعه یافته است. تأسیس یاس مارینا، میزبان مسابقات فرمول 1، شهرت جهانی را برای این جزیره به ارمغان آورد.

دسترسی آسان:

جزیره یاس از طریق جاده، اتوبوس و قایق به شهر ابوظبی و فرودگاه بین المللی آن متصل است. فاصله کم تا شهر دبی سفر به این جزیره را برای گردشگران دبی آسان می کند.

آب و هوا:

جزیره یاس دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. بهترین زمان سفر به این جزیره از آوریل تا می و از سپتامبر تا اکتبر است. زمستان نیز با برگزاری جشن ها و مسابقات ورزشی جذابیت خاصی دارد.

جزیره یاس با جاذبه های منحصر به فردش، مقصدی ایده آل برای سفر و تجربه ای فراموش نشدنی است. در سفر به امارات متحده عربی، بازدید از این جزیره شگفت انگیز را فراموش نکنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا