ایران گردی

ثبت ملی جشنواره انار ساوه

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، مهدی الیاسی با اعلام این خبر اظهار کرد: گواهی ثبت رویداد جشنواره تولید و صادرات انار ساوه از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر شد و در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به شماره 2012750 به ثبت رسیده است.

وی گفت: این گواهی همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار در ساوه پایتخت انار ایران ۲۴ آبان ماه با حضور مقام عالی رتبه وزارت میراث فرهنگی رونمایی می شود. و در مسجد جامع ساوه.

الیاسی افزود: گواهی ثبت رویداد جشنواره ملی انار ساوه با هدف ساماندهی و تخصصی شدن گردشگری رویداد از راهبرد ساماندهی مقاصد و مسیرهای جدید گردشگری در سند تحول دولت مردمی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه انار به عنوان گل سرسبد محصول ساوه در عرصه کشاورزی یکی از مولفه های هویت شهر کوچک طلا است، گفت: ثبت ملی جشنواره انار ساوه اتفاق بسیار فرخنده ای است که جایگاهی در تاریخ گردشگری این شهر به خود اختصاص داده است.

فرماندار ساوه همچنین گفت: دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه با حضور مقامات کشوری، استانی، محلی و جمعی از سفرا و میهمانان خارجی 24 تا 30 آبان ماه در مسجد تاریخی هزار ساله ساوه برگزار می شود. از کشورهای مختلف.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا