هتل ها

معرفی هتل مدینه الرضا + تصاویر و امکانات

به گزارش تودی تریپ، برای خرید بلیط لحظه آخری یزد – مشهد و رزرو اتاق در هتل مدینه الرضا مشهد می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. اگر اطلاعات کاملی از تور مشهد و اقامت در هتل مدینه الرضا ندارید با ما همراه باشید. در مقاله زیر سعی داریم شما را با این هتل و مکان های نزدیک به آن در شهر مشهد آشنا کنیم. اگر قصد دارید مهمان امام رضا باشید و در هتل مدینه الرضا اقامت داشته باشید با ما همراه باشید.

اطلاعات هتل مدینه الرضا

در ادامه، تاریخچه هتل و مکان های نزدیک به آن را با شما در میان می گذاریم. البته قوانین خاص این هتل را نیز ذکر خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل مدینه الرضا

اگر می خواهید نزدیک حرم باشید، یکی از بهترین هتل هایی که می توانید انتخاب کنید، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل پنج ستاره با خدمات بی نظیر خود شما را به وجد خواهد آورد. از آنجایی که ساخت هتل مدینه الرضا در سال 1392 به پایان رسید و به بهره برداری رسید، باید بگویم هر آنچه در طول سفر نیاز دارید در این هتل موجود است. معماری اصلی ایرانی در کنار طراحی شیک و بسیار زیبا از نقاط قوت مدینه الرضا است.

همچنین محیط بسیار آرام این هتل ساعتی شما را از هیاهوی مشهد دور می کند. این هتل 18 طبقه با 325 اتاق آماده خدمت رسانی به شما و مهمانان گرامی می باشد. کیفیت غذا، رسیدگی به درخواست های شما، تمیزی اتاق ها، امکانات هتل و رفتار خوب پرسنل، امتیاز خوبی را از مهمانان این هتل به دست آورده است.

تور مشهد مدینه الرضا هتل + قیمت

خدمات دپارتمان رستوران هتل مدینه الرضا

یکی از لذت های همیشگی سفر، غذاهای لذیذ این شهر و دیار است. از این رو باید به شما قول دهیم که هتل مدینه الرضا با کمک کادری مجرب و کادری مجرب در دپارتمان رستوران، هر آنچه را که در نظر دارید در اختیار شما قرار می دهد. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای گیاهی و غذاهای فست فود برای کودکان شماست. البته می توانید در کافه هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم را بدون نیاز به رفتن به بیرون از هتل برای سرو نوشیدنی سفارش دهید.

امکانات تفریحی هتل

همه ما در طول سفر باید زمانی را برای استراحت یا حتی ورزش که یکی از فعالیت های روزانه ماست، اختصاص دهیم. زیرا ما نمی خواهیم شما از روال زندگی خود دور بمانید. باید به شما بگویم که در هتل مدینه الرضا مجموعه آبی شامل سونا، استخر و جکوزی است. همچنین می توانید از سالن بدنسازی و سالن بدنسازی هتل برای ورزش در طول روز استفاده کنید.

آیا می توانیم مدینه الرضا را برای مراسم خود کاوش کنیم؟

کسانی که در مشهد زندگی می کنند به خوبی می دانند که خدمات راحت این هتل چقدر منحصر به فرد است. به همین دلیل می توانید به راحتی هتل مدینه الرضا را برای جلسات و سمینارهای مهم خود در نظر بگیرید. از آنجایی که این هتل دارای کتابخانه خصوصی است، می توانید اوقات فراغت خود را به مطالعه در این هتل بگذرانید.

جاده های دسترسی از هتل مدینه الرضا

اگر می خواهید به مکان اصلی مشهد یعنی حرم امام رضا بروید. باید به شما بگویم که از این هتل تا حرم فقط 400 متر فاصله دارید. می توانید در هر زمانی از روز به زیارت بروید و با پیاده روی در کمتر از ربع ساعت حال و هوای خود را عوض کنید. از طرف دیگر، شما تنها ده دقیقه با مرکز خرید آلتون، برج تجاری و اداری آرمیتاژ، مرکز خرید پروما و سایر پاساژهای کوچک فاصله دارید. اگر بخواهید به کوه سنگی بروید با ماشین ۲۰ دقیقه راه است و برای رسیدن به طرقبه و شاندیز باید یک ساعت رانندگی کنید.

هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا

هزینه اقامت این هتل در پاییز 1401 به شرح زیر است. شما باید این هزینه را برای هر شب پرداخت کنید.

  • اتاق دو نفره فصل 2.507.000
  • 2,507,000 تخت دو نفره فصل
  • تابلوهای سه فصل 3,993,000
  • 4,475,000 آپارتمان یک خوابه
  • کانکتور چهار تخته استاندارد 5.015.000
  • تابلو فصلی 1.488.000
  • تخت دو نفره اقتصادی 1.751.000
  • تخت دو نفره اقتصادی 1.751.000
  • 2,082,000 تخت دو نفره
  • سه تخت اکونومی 2,237,000
  • سه تخت دونفره لوکس فصل 3.918.000
  • سه تخت فصلی (تخت یک نفره) 2.993.000
  • 3.696.000 آپارتمان یک خوابه و دو تخته
  • کانکتور سه تخته استاندارد 3.995.000
  • کانکتور پنج تخته استاندارد 5.501.000

تور مشهد مدینه الرضا هتل + قیمت

آدرس هتل مدینه الرضا

برای اقامت در این هتل باید به مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین 2 تا 4 شیرازی بروید.

تور مشهد مدینه الرضا

اگر می خواهید اقامتی فراموش نشدنی در مشهد داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به هتل مدینه الرضا بروید. خدمات راحت ارائه شده در این هتل سفری خوش را برای شما تضمین می کند. قیمت یک شب اقامت در این هتل از 865 تومان شروع می شود. این هتل 18 طبقه تقریباً 325 اتاق و سوئیت دارد که به شما خدمات می دهد.

امیدواریم مطالب زیر مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد تا با این هتل 5 ستاره تازه افتتاح شده آشنا شوید و از این پس بهترین ها پیش روی شما و خانواده تان باشد. در این زمینه باید بگویم که اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری یزد – مشهد را دارید می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. برای رزرو اتاق در هتل مدینه الرضا مشهد نیز می توانید سایت علی بابا را به خاطر بسپارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا