ایران گردی

تله کابین رامسر کجاست؟

تودی تریپ: یکی از زیباترین مسیرهای کابین را در کشور دارد. از ایستگاه بالای تله کابین می توانید منظره فوق العاده ای از رامسر، دریای خزر و شهرهای اطراف داشته باشید. شهربازی این مجموعه با دستگاه های مدرن و مهیج خود یکی از مهیج ترین شهربازی های شمال ایران محسوب می شود. در اینجا می توانید از انواع ورزش های آبی و موتوری لذت ببرید. در ساحل این مجموعه می توانید توری متفاوت در دریای خزر را با کشتی کروز تجربه کنید. تله کابین رامسر همچنین دارای یک شهربازی بزرگ برای کودکان، مکانی جذاب برای بازی کودکان و سفرهای خانوادگی است.

رامسر; تله کابین هیجان انگیز و سرگرم کننده

یکی از معروف ترین مجموعه های تفریحی شمال کشور مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر است که همه آن را با نام تله کابین رامسر می شناسند. مجموعه ای توریستی که در سال 1386 افتتاح شد و یکی از زیباترین خطوط تله کابین ایران در آن آغاز به کار کرد.

تله کابین رامسر کجاست؟

تله کابین رامسر در این سال ها شهرت زیادی به دست آورد و با گسترش فضاهای تفریحی مهیج، مراکز خرید و مراکز اقامتی توانست گردشگران زیادی را به خود جذب کند. امروزه این مجموعه از سه بخش ساحلی، کوهپایه‌ای و پشت بام تشکیل شده و دارای جاذبه‌های مختلف از جمله باشگاه تفریحی دریایی، زیپلاین و پل معلق، کارتینگ، شهربازی و پینت بال است.

معروف ترین و محبوب ترین قسمت مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تله کابین آن است. خط کابلی که یکی از زیباترین مناظر را در بین تله کابین های ایران دارد و دریا را به کوه متصل می کند. ایستگاه پایینی این تله کابین در سمت ساحلی مجموعه قرار دارد و پس از عبور از دره و دامنه های کوه ایل میلی شما را به ارتفاع 800 متری می رساند. در انتهای مسیر تله کابین، بالای پشت بام رامسر، می توانید از غرب چابکسر به سمت شرق رامسر زیر پای خود نگاه کنید و از منظره روبروی خود لذت ببرید.

تله کابین رامسر کجاست؟

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر دارای جاذبه ها و سرگرمی های فراوانی است به گونه ای که بازدید و لذت بردن از همه آنها بیش از یک روز نیاز دارد.

محوطه اسکله تله کابین رامسر یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین قسمت های این مجموعه است. در این قسمت از مجموعه، ایستگاه پایینی تله کابین، ساحل صخره ای، ساحل صدف دریایی، مراکز خرید، باشگاه های ورزشی و ورزش های آبی و یک آبنمای موزیکال قرار دارد.

فرصت ها

فروشگاه های صنایع دستی، بوفه، کافه، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی و خودپرداز از جمله امکانات این بخش است.

کشتی تفریحی

مایا نام قایق تفریحی تله کابین رامسر است و تنها قایق مسافربری و گردشگری دریای خزر به شمار می رود.

تجهیزات پذیرایی

امکانات پذیرایی مایا شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های سبک همراه با موسیقی زنده است. این غذاها در رستوران، فست فود، کافه تریا و شیرینی فروشی این کشتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. هر دور کشتی در آب 1 ساعت طول می کشد.

تله کابین رامسر کجاست؟

خرید و خرید

اگر علاقه مند به خرید هستید، بازدید از مرکز خرید در قسمت ساحلی مجموعه را از دست ندهید. برندهای مختلف پوشاک، لوازم خانگی، صنایع دستی و …. از مهمترین اقلامی است که در این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شود. . همچنین می توانید به انواع رستوران ها، فست فودها و کافه های مجموعه تله کابین، هم در اسکله و هم در پشت بام (پایانه آسانسور) دسترسی داشته باشید.

پل عابر پیاده معلق

پس از اتمام پیاده روی در امتداد ساحل، می توانید با استفاده از پل عابر پیاده به سمت دیگر مجموعه بروید. اگر ماشین دارید می توانید از زیرگذری که دو قسمت ساحل و کوهپایه را به هم وصل می کند رفته و به قسمت دیگر برسید. اما قسمت جالب و تا حدودی هیجان انگیز داستان، پل معلقی است که این دو قسمت را به هم متصل می کند. کف این پل روگذر وقتی روی آن راه می‌روید تکان می‌خورد و این احساس را به شما می‌دهد که هر لحظه ممکن است سقوط کنید.

تله کابین رامسر کجاست؟

اگر افراد بیشتری روی پل حرکت کنند، بیشتر می لرزد. اگر از ارتفاع نمی ترسید، پیشنهاد می کنیم یک بار از این پل عبور کنید تا تجربه جدیدی کسب کنید.

موقعیت تله کابین رامسر

تله کابین رامسر در نزدیکی شهر رامسر در استان مازندران قرار دارد. برای رسیدن به این مجموعه باید به کمربند شهر برسید. پس از عبور از میدان شهید رجایی و پیاده روی حدود پنج کیلومتری به سمت غرب، آسانسور رامسر را با پل معلق و کابین هایش خواهید دید.

تلفن: 011-5505

آدرس: استان مازندران، 5 کیلومتری غرب رامسر، مجتمع تفریحی آسانسور رامسر

از آنجایی که پارک جنگلی هزار پله در میان کوه ها و میان ابرهای بارانی قرار دارد، می توانید در هوای خنک و پر از اکسیژن و صدای دلنشین پرندگان کمیاب روح و روان خود را تازه کنید.

اگر از گشت و گذار و تفریح ​​در پارک خسته شده اید به دو کافه زیبا در این مکان بروید که با انواع غذاها و نوشیدنی ها مکان خوبی برای بازگرداندن انرژی به شما هستند.

تله کابین رامسر کجاست؟

از آنجایی که پارک جنگلی هزار پله در میان کوه ها و میان ابرهای بارانی قرار دارد، می توانید در هوای خنک و پر از اکسیژن و صدای دلنشین پرندگان کمیاب روح و روان خود را تازه کنید.

اگر از گشت و گذار و تفریح ​​در پارک خسته شده اید به دو کافه زیبا در این مکان بروید که با انواع غذاها و نوشیدنی ها مکان خوبی برای بازگرداندن انرژی به شما هستند.

پشت بام رامسر در بالای هتل جنگل و در طبقه ششم واقع شده است. علاوه بر این رستوران بین المللی ایل میلی با چشم اندازی فوق العاده در طبقه سوم همین ساختمان مکان مناسبی برای رفع خستگی و صرف یک وعده غذایی مقوی است.

دهکده لژ در جهت شرقی پارک قرار دارد که مجهز به امکانات رفاهی یک هتل چهار ستاره در دل جنگل برای استراحت گردشگران می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا