ایران گردی

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

تودی تریپ: آکواریوم انزلی یکی از جاذبه های شهر انزلی است. یک تعطیلات مناسب با خانواده یا دوستان باید همه سلیقه ها را در نظر بگیرد. ممکن است از دیدن جنگل یا قدم زدن در ساحل لذت ببرید و دوستتان از خرید و کاوش در شهر و مراکز تجاری لذت خواهد برد. البته باید سلیقه بچه ها را هم در نظر بگیرید اگر با شما هستند. آکواریوم ها و موزه ها آن دسته از جاذبه های توریستی هستند که اکثر مردم از دیدن آنها لذت می برند، حتی بی حوصله ترین ها.

آکواریوم انزلی; خاص و دیدنی

آکواریوم بندرانزلی با نام “آکواریوم فانتاستیک” در تاریخ 14 تیر 1396 با سرمایه گذاری خارجی 30 میلیون یورو افتتاح شد و علاوه بر 200 گونه مختلف آبزی، بیش از 5000 هزار خزنده، آبزی و پرنده را در خود جای داده است. کامل ترین مجموعه از گونه های آبزی.

فعالیت های هیجان انگیز بیشتر در آکواریوم انزلی

این مجموعه که یکی از جاذبه های بندر انزلی محسوب می شود شامل آکواریوم های معمولی، آکواریوم های روباز، مینی آکواریوم ها و آکواریوم های تونلی می باشد که از نظر تنوع آبزیان و مساحت، رتبه اول را در بین بهترین آکواریوم های ایران به خود اختصاص داده اند. بعد از آکواریوم اصفهان و کیش به عنوان مدرن ترین و جدیدترین آکواریوم کشور شناخته می شود.

آکواریوم انزلی به مساحت 10000 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است و حوض ها، آکواریوم های دیواری و استوانه ای آن به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است و اطلاعات مربوط به آبزیان و جانوران این مجموعه از طریق چند رسانه ای در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. . فیلترهای به کار رفته در آن یکی از مهم ترین قسمت های آکواریوم است که برای تصفیه آب و حذف سختی و املاح آب مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر تماشای آکواریوم، می توان از شهربازی سرپوشیده گیم لند با بازی های مدرن، شهربازی و سالن بولینگ استاندارد هشت باند استفاده کرد. رستوران و کافه گراندچف یکی از قسمت های جذاب و خوشمزه آکواریوم انزلی است که اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

فعالیت های هیجان انگیز بیشتر در آکواریوم انزلی

قبل از بسته شدن آکواریوم می توانید از سالن های مختلف دیدن کنید و از دو طبقه استفاده کنید. اما اگر از دروازه عبور کنید و به مغازه یا زمین بازی بروید؛ دیگر نمی توانید وارد قسمت آکواریوم شوید. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان آکواریوم انزلی هستید، می توانید از یک روز قبل بلیط را از سایت های تخفیف تهیه کنید.

شما می توانید در اکثر نقاط آکواریوم عکس بگیرید. به جز برخی از قسمت ها، به دلیل آسیب دیدن فلاش دوربین روی آبزیان، مجاز به عکس برداری نیستید. فلاش دوربین می تواند به طور جدی حس جهت و بینایی حیوان را مختل کند.

تفریح ​​هیجان انگیز در آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی تنها مکانی برای نمایش آبزیان و دنیای شگفت انگیز آنها نیست. این مجموعه که به یکی از جاذبه های گردشگری انزلی تبدیل شده است امکانات و تفریحات بسیاری را برای تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. یکی از سرگرمی های آکواریوم انزلی که به شما پیشنهاد می کنیم حتما تجربه کنید، سینمای واقعیت مجازی است. مکان مفرح و جذاب بعدی لونا پارک است که در مجاورت این آکواریوم با مساحتی در حدود 1300 متر مربع قرار گرفته و به عنوان فضایی تفریحی و سرگرمی برای همه افراد محسوب می شود.

فعالیت های هیجان انگیز بیشتر در آکواریوم انزلی

در طبقه فوقانی مجموعه آکواریوم انزلی، سرزمین بازی قرار دارد که مجهز به جدیدترین و به روزترین سرگرمی ها و بازی های روز دنیا از قبیل بازی های جعبه ای، مبارزه با تروریست ها، ماشین های مسابقه ای و … می باشد.

سالن بولینگ واقع در مجموعه آکواریوم انزلی یکی از مدرن ترین سالن های بولینگ گیلان محسوب می شود که توصیه می کنیم حتما امتحان کنید. در قسمت عکاسی با دیوار کروماکی یا ترفند پرده سبز روبرو هستید که به راحتی می توانید انواع عکس ها را با ژست های متفاوت و تخیلی بگیرید و چاپ کنید.

کافه مگ در آکواریوم انزلی با نوشیدنی های خود همیشه آماده پذیرایی از شما و کافه رستوران گرند شف در طبقه دوم با سرآشپزهای ترکیه و منوی خوشمزه و با کیفیت آماده پذیرایی از شما می باشد. بهترین زمان برای بازدید از آکواریوم انزلی فصل بهار و تابستان است. البته این آکواریوم سرپوشیده است و برای بازدید از آن محدودیتی نخواهید داشت. البته در پاییز و زمستان خلوت تر است و می توانید با آرامش بیشتری از آکواریوم دیدن کنید.

فعالیت های هیجان انگیز بیشتر در آکواریوم انزلی

برای اینکه بتوانیم با استفاده از امکانات موجود در منطقه و شهر خود مجموعه هایی مانند آکواریوم انزلی را طراحی و توسعه دهیم، گامی موثر در جذب گردشگر و کسب درآمد برداشته ایم که تنها به کمی خلاقیت و صرف زمان نیاز دارد. هدف ما از معرفی این مجموعه بسیار خاص این بود که سعی کنیم با توضیحات مفصلی از این آکواریوم برای شما توضیح دهیم که دنیای زیر آب چقدر می تواند عجیب، جذاب و در عین حال ترسناک باشد که هر بیننده ای را وادار می کند آن را از نزدیک تجربه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا