ایران گردی

تعطیلی اماکن گردشگری قزوین در روز سیزدهم فروردین

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از تعطیلی موزه‌ها، آثار تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره کل در سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایلنا، علیرضا خزائلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و یکمین ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از سیزدهم فروردین، مجموعه دولتخانه صفوی و موزه های واقع در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه های گردشگری تحت پوشش این اداره مشترک و سعدالعالم. مجموعه فرهنگی تاریخی سلطانه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در خصوص ساعات کار موزه و آثار تاریخی در شب های قدر افزود: موزه ها و بناهای تاریخی زیر مجموعه این اداره کل تا ساعت 17 شب های قدر و از ساعت 10 صبح فعال هستند. در شب‌های قدر، روزهای بعد از شب‌های قدر، صبح‌ها پذیرای گردشگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدمات اجتماعی مستقر در محورهای اصلی، سایر مراکز پذیرایی عمومی بین راه ها و سفره خانه ها تعطیل بوده و خدماتی ارائه نمی کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا