ایران گردی

تصاویر شوکه کننده از پیست اسکی در بیابان عربستان

به گزارش تودی تریپ به نقل از خبرآنلاین، هیچ چیز نمی تواند عجیب تر از تصوری باشد که اکثر مردم از عربستان به عنوان سرزمین زمستانی دارند. با این حال، این کشور دقیقاً همان طرح را در کوه‌های نئوم، شهر آینده‌اش، اجرا می‌کند.

این پروژه شهری جدید در منطقه شمال غربی عربستان در استان تبوک در حال ساخت است. این شهر میزبان یک پیست اسکی غیرمعمول به نام تروجنا خواهد بود که ترکیبی از معماری واقعی و مجازی، یک دریاچه مصنوعی و مناظر مسحورکننده را به نمایش می گذارد.

تصاویری از پیست اسکی در صحرای عربستان که شما را تحت تاثیر قرار می دهد

ایده اسکی در دامنه های نئوم در عربستان سعودی پوچ به نظر می رسد. با این حال، کلارک ویلیامز، که مدیریت بازاریابی و ارتباطات برای نئوم را بر عهده دارد، به یورونیوز سفر می‌گوید که آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

ویلیامز می گوید: «مردم می گویند: «یک دقیقه صبر کن، آیا در عربستان سعودی برف می بارد؟» حقیقت این است که ما فقط به -3 درجه سانتیگراد برای برف در نئوم نیاز داریم و می توانیم سه ماه از سال این کار را انجام دهیم.

تصاویری از پیست اسکی در صحرای عربستان که شما را تحت تاثیر قرار می دهد

در کوه های نزدیک نئوم، دما به طور طبیعی در زمستان به زیر صفر درجه می رسد.

تصاویری از پیست اسکی در صحرای عربستان که شما را تحت تاثیر قرار می دهد

با توجه به گردشگری پایدار، سازندگان Troena می گویند که آنها بر به حداقل رساندن مصرف آب و به حداکثر رساندن بازیافت آب در هنگام بارش برف تمرکز می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا