ایران گردی

تخصیص تسهیلات به طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در استان کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تصویب 201 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بودجه بند (الف) تبصره 18 برای پرداخت 163 طرح گردشگری و صنایع دستی استان طی سال های 1400 و 1401 خبر داد. .

به گزارش تودی تریپ، منصور مهرزاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیگیری های ویژه این اداره کل و تخصیص اعتبار از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 برای حمایت از فعالان صنایع دستی و گردشگری در برای 163 پروژه اعتبارات استان تامین و در مجموع 201 میلیارد تومان از محل منابع مذکور در دستور کار قرار گرفت و در کمیسیون های استانی تصویب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان تصریح کرد: تاکنون از مبلغ 201 میلیارد تومان تسهیلات مصوب 72 میلیارد تومانی توسط بانک ها برای گردشگری، آینده، توسعه تعاون و کارآفرینی امید پرداخت شده است. فعالان استان در این زمینه

وی با بیان اینکه 85 طرح در دست اجرا در انتظار دریافت تسهیلات بانکی هستند، افزود: جلسات مکرری با بانک های عملیاتی برای انجام پیگیری های لازم در حال انجام است تا پرونده اعطای تسهیلات به این طرح ها در اسرع وقت به مرحله اجرا و پرداخت برسد. تا حد امکان – به زودی

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با درایت و همکاری خوب اعضای کمیته استانی تبصره 18 و مدیران عامل بانک ها، این منابع در سریع ترین زمان ممکن جذب شده و به اشتغال زایی و روند رو به رشد گردشگری کمک کند. رونق در طول سال، به نام “کنترل تورم، رشد تولید زیبا”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا