ایران گردی

تجربه‌ای متفاوت با تله کابین نمک آبرود

تودی تریپ: یکی از نقاط مهم و پرطرفدار شهرک توریستی نمک آبرود تله کابین آن است که در قسمت جنوب شرقی مجموعه قرار دارد. این طناب زنی مرتفع ترین طناب زنی کشور است که با تلاش متخصصان ایرانی در سال ۱۳۷۲ به بهره برداری رسید. بالابر نمکی آبرود به شما این امکان را می دهد تا به بالای قله های زیبای مادوبن و دیوهامام صعود کنید تا از منظره و مناظر اطراف لذت ببرید. با رسیدن به ایستگاه بالای تله کابین، این فرصت را دارید که در طبیعت کوهستانی و جنگلی این منطقه قدم بزنید. همچنین، بوفه هایی که تنقلاتی مانند سوپ و سیب زمینی سرخ کرده می فروشند به شما فرصتی می دهند که شکم خود را پر کنید.

درباره تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های مجتمع تفریحی نمک آبرود است و افراد زیادی را برای تفریح ​​به خود جذب می کند. تله کابین یکی از تفریحاتی است که می توانید از آن برای لذت بردن از ارتفاعات استفاده کنید.

تجربه ای متفاوت با بالابر نمکی آبرود

شهرستان نمک آبرود که در استان مازندران قرار دارد از طبیعت بسیار زیبا و مطلوبی برخوردار است و همین امر دلیل اصلی انتخاب هزاران گردشگر داخلی و خارجی این شهر به عنوان مقصد گردشگری خود در منطقه شمال کشور است. کشور. یکی از محبوب ترین و جذاب ترین شهرهای شمالی که می توان برای سفر انتخاب کرد نمک آبرود است. نمک آبرود علاوه بر زیبایی طبیعی و سرسبزی در دل خود دارای نقاط تفریحی فراوانی است که معروف ترین آن تله کابین نمک آبرود است. در ادامه این مقاله با لوکس ویلا همراه باشید تا تله کابین نمک آبرود را که در بین همه بسیار معروف و محبوب است، تجربه کنید.

شهرستان نمک آبرود یکی از شهرستان های استان مازندران است که مساحتی در حدود 650 هکتار در شمال ایران دارد. علاوه بر جاذبه های گردشگری طبیعی و تفریحی این شهر، بخشی از آن به توسعه شهری اختصاص دارد.

تجربه ای متفاوت با بالابر نمکی آبرود

بخشی که برای توسعه شهری در نظر گرفته شده است، مساحتی حدود 220 هکتار است که در آن ویلاها و ساختمان های چند طبقه برای سکونت فصلی و دائمی ساخته شده است.

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین شهرهای شمالی که اکثر مردم آن را برای سفر انتخاب می کنند نمک آبرود است که در استان مازندران قرار دارد.

نمک آبرود شهری پر از جاذبه های طبیعی مانند دریا، ساحل، جنگل های سرسبز و وسیع، هوای مطبوع و… است. و همواره یکی از بهترین گزینه های گردشگری در بین شهرهای شمالی ایران محسوب می شود. نمک آبرود علاوه بر زیبایی طبیعی و سرسبزی که در دل خود دارد، مکان های زیادی برای استراحت دارد که معروف ترین آنها تله کابین نمک آبرود است.

تله کابین نمک آبرود یکی از بهترین و محبوب ترین جاذبه های تفریحی شهر نمک آبرود است که سالانه گردشگران زیادی از شمال برای لذت بردن و بازدید از این منطقه سر سبز به آنجا سفر می کنند.

تجربه ای متفاوت با بالابر نمکی آبرود

با توجه به استقبال زیاد مسافران از این نوع تفریحات، تصمیم بر آن شد تا مقاله ای کامل در مورد ویژگی ها و جاذبه های تله کابین نمک آبرود نوشته شود. زمانی که به سمت شهرک نمک آبرود حرکت می کنید، می توانید خط تله کابین نمک آبرود را ببینید و برای رسیدن به نمک آبرود و مجموعه گردشگری و توریستی نمک آبرود لحظه شماری کنید تا بتوانید سوار یکی از جاده ها شوید. به تله کابین بروید و از مناظر اطراف خود لذت ببرید.

ویژگی های خطوط تله کابین نمک آبرود

خط 1 تله کابین: خط 1 تله کابین، خط قدیمی تله کابین نمک آبرود است و دارای 42 کابین برای 4 نفر است. این خط مسیر 2100 متری را به هم متصل می کند و به بالای کوه مدوبان ختم می شود.

ارتفاع کابل خط اول تله کابین بین 4 تا 50 متر متغیر است. اولین ایستگاه این خط در دامنه کوه قرار دارد و شما را از دامنه کوه به بالاترین نقطه کوه می رساند که هوا تقریبا 10 درجه خنک تر است.

تجربه ای متفاوت با بالابر نمکی آبرود

هر چه از ایستگاه جلوتر می روید، از دریا دورتر می شوید و به جنگل نزدیک می شوید. تله کابین های این خط با سرعت 3 متر بر ثانیه حرکت می کنند و این سفر کمتر از 15 دقیقه طول می کشد. پذیرایی در قله فراهم شده است تا فضای خنک و دلنشین قله فراموش نشدنی و خاطره انگیز شود. پس از یک استراحت کوتاه یا گشت و گذار در رستوران، می توانید دوباره سوار آسانسور شوید و از کوه پایین بروید.

تله کابین خط 2: خط دوم یا خط جدید تله کابین نمک آبرود با کابین های فایبر گلاس 6 نفره شما را به بالای همام شیطان و وسط افسانه هایی که در مورد این جاذبه دیدنی گفته می شود می برد.

کابین های این خط با سرعتی دو برابر تاکسی های خط اول کار می کنند و هیجان را به این تجربه اضافه می کنند. خط دوم 1700 متر طول دارد اما تنها 5 دقیقه طول می کشد تا به انتهای مسیر برسید. این خط با 35 کابین قادر است 8000 گردشگر را در طول روز جابه جا کند.

تجربه ای متفاوت با بالابر نمکی آبرود

آخرین ایستگاه در خط دوم دارای چندین رستوران، سرویس بهداشتی، سایر امکانات رفاهی و حتی یک نمایشگاه حیوانات عروسکی کوچک در بالای کوه است که یکی از نقاط مورد علاقه خانواده ها است. در این موزه حیواناتی مانند شیر، خرس، پلنگ، قوچ، آهو و غیره وجود دارد. در محفظه های شیشه ای نمایش داده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا