ایران گردی

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا

تودی تریپ: تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا یک اصطلاح رایج است و باید بدانید که ویزای توریستی کانادا به نوع دیگری از ویزا تبدیل نمی شود بلکه بستری را برای دریافت سایر ویزاها فراهم می کند و هر جا که این عبارت در این مقاله ذکر شده است به این معنی است که تمهیدات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی با استفاده از ویزای توریستی. در زیر پس از ارائه ویزای توریستی کانادا در مورد شرایط و نحوه تبدیل این ویزا به ویزای تحصیلی صحبت خواهیم کرد.

شرایط و مراحل تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی

تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی در کانادا خبر بسیار خوبی برای آن دسته از گردشگرانی است که پس از سفر به این کشور به دوره های آکادمیک و آموزشی علاقه مند هستند زیرا کانادا به گردشگران واجد شرایط خود اجازه می دهد تا به عنوان توریست وارد خاک این کشور شوند و در صورت تمایل ویزای تحصیلی را درخواست کنند. . بدون شک اخذ ویزای تحصیلی از طریق سفر به کانادا با ویزای توریستی مستلزم داشتن شرایط لازم و طی مراحل متعددی است.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا

اگر گردشگر زیر 18 سال سن داشته باشد، برای تبدیل ویزای توریستی خود به ویزای تحصیلی، باید در دوره ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان تحصیل کند و گردشگر بالای 18 سال باید تاییدیه بی قید و شرط را از دانشگاه های معتبر دریافت کند. کالج ها در کانادا سلسله مراتب تبدیل کانادا به ویزای توریستی در ویزای تحصیلی بدین صورت است که ابتدا با اخذ ویزای توریستی به کانادا سفر می کنید و پس از انتخاب کالج یا آموزشگاه زبان، باید در آزمون زبان شرکت کنید و پیش نیازهای تعیین شده توسط دانشگاه را پس از آن بگذرانید. با پذیرش در یک کالج یا دانشگاه معتبر در کانادا، وقت آن است که برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای دانشجویی در اداره مهاجرت اقدام کنید.

نحوه تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا

برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا، اولین قدم انتخاب یک دوره زبان پیش نیاز است که همانطور که از نام این دوره پیداست، باید قبل از پذیرش در دانشگاه یا کالج در موسسات آموزشی دارای DLI تکمیل شود.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا

مرحله دوم تعیین سطح زبان و درخواست پذیرش در دانشگاه یا کالج است. در این مرحله با توجه به دوره زبان گذرانده شده، لازم است برای تعیین سطح زبان برای درخواست، آزمون داده شود. توجه داشته باشید که ویزای توریستی فقط 6 ماه اعتبار دارد و در این مدت باید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید.

به طور کلی مدت زمان انتظار برای پذیرش یا رد درخواست مجوز کارشناسی ارشد به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً پاسخ نهایی در عرض 5 هفته اعلام می شود. در عین حال بسیاری از افراد تمایل دارند مدارک و هزینه های لازم برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی را بدانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا