ایران گردی

تاکید وزیر بهداشت بر گردشگری سلامت بین ایران و قطر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری های بهداشتی با قطر، بر تقویت روابط بهداشتی دو کشور تاکید کرد.

تودی تریپ به نقل از ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار با دکتر حنان الکواری وزیر بهداشت قطر که در حاشیه کنفرانس بین المللی کیفیت و ایمنی در بهداشت و درمان دوحه برگزار شد، با اشاره به نیاز همکاری های منطقه ای برای مقابله با بیماری ها یادآور شد: می توانیم به بسیاری از کشورهای منطقه در زمینه بیماری های واگیر کمک کنیم.

وی از آمادگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با قطر در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی خبر داد و تاکید کرد که باید ارتباط بین دانشمندان دو کشور در حوزه توسعه توسعه یابد. تحقیق، عملیات و کار میدانی.

وزیر بهداشت کشورمان با اعلام آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری های بهداشتی با قطر، افزود: این همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت، تبادل معلم و دانشجو قابل شکل گیری و تقویت است. اقدامات بهداشتی و مبارزه با بیماری ها.

در این دیدار خانم حنان القوری وزیر بهداشت قطر نیز از تمایل این کشور برای گسترش همکاری های منطقه ای و مشترک با ایران در حوزه سلامت خبر داد و گفت: تبادل اساتید پزشکی بین دو کشور منجر به بهبود می شود. بهداشت عمومی و دانش پزشکی

وی از دیگر زمینه های تقویت روابط دو کشور، تسهیل گردشگری سلامت را برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا