هتل ها

تابستان مانند یک راکفلر در این کمپ های بزرگ تاریخی آدیرونداک

وقتی غول‌های صنعت قرن بیستم می‌خواستند از همه چیز دور شوند، به کمپ‌های بزرگ آدیرونداک خود در انبارهای بزرگ نیویورک عقب‌نشینی کردند. تقریباً یک قرن بعد، آدیرونداکس به طرز خیره‌کننده‌ای وحشی باقی می‌ماند – یک پارک ایالتی 6 میلیون جریب بزرگتر از مجموع پارک‌های ملی یلوستون، اورگلیدز، گلاسیر و گرند کانیون. آنها حاوی ترکیبی از حفاظت‌شده توسط دولت، دهکده‌های کوچک، زمین‌های دارای مالکیت خصوصی، و شبکه‌ای از جاده‌های روبان‌مانند هستند که به بالا و بالای گذرگاه‌های کوهستانی، از میان جنگل‌های قدیمی، در کنار نهرها و اطراف تعداد به‌ظاهر بی‌پایانی از دریاچه‌های درخشان می‌پیوندند. .

یک قرن پیش، دسترسی به Adirondacks دشوار بود، که بسیار مهم بود – مکانی عالی برای پناه بردن از شهر نیویورک. خانواده‌ها در اوایل تابستان همراه با همراهانی که شامل ساقی‌ها، لباس‌شویی‌ها، پرستاران و خدمتکاران می‌شدند، که اغلب هفته‌ها بعد به اردوگاه‌هایشان می‌رسیدند، این سفر را انجام می‌دادند. آنها تمام فصل را در آنجا ماندند و از استراحت در جنگل های شهری با قایق های دریایی و فعالیت های تفریحی، از ماهیگیری گرفته تا شنا و قایق رانی لذت بردند. امروز می‌توانید از نیویورک در حدود چهار تا پنج ساعت رانندگی کنید.

بسیاری از سه دوجین اصلی کمپ بزرگ به روی عموم باز نیستند، اما شما می توانید در این پنج اقامتگاه تاریخی آدیرونداک اقامت کنید.

دریاچه کورا

  • محل: دریاچه راکت، نیویورک
  • اکنون ثبت کن

دریاچه کورا در دریاچه ای منزوی در 1000 هکتار بکر قرار دارد که در اصل توسط فرماندار تدی روزولت، تیموتی وودراف خریداری شده است. این مکان واقعاً مکانی با عظمت بود، با عناصری مانند گوندولاهای وارداتی از ونیز، خدمات تلفن در اوایل سال 1903، و اضافه شدن مشکوک خرس های نیمه آموزش دیده. اکنون این یک استراحتگاه است که برای تعداد محدودی رزرو انحصاری در طول تابستان و اوایل پاییز در دسترس است. بسیاری از عناصر اصلی باقی مانده اند – برخی از ساختمان ها در 126 سال گذشته تغییر کاربری داده اند – اما امکانات مدرن (مانند اسپا و Wi-Fi) این املاک تاریخی را به امروز آورده است.

از 1 ژوئیه تا 1 اکتبر 2024 باز است. حداقل اقامت چهار شب تا روز کارگر و حداقل سه شب بعد از آن. از 26995 دلار برای کل کمپ (16 اتاق خواب/حداکثر 24 مهمان)، شامل تمام وعده های غذایی، نوشیدنی های غیر الکلی، فعالیت ها و تجهیزات تفریحی و پرسنل کامل.

نکته

  • محل: دریاچه ساراناک، نیویورک
  • برنامه وفاداری: Relais & Châteaux
  • اکنون ثبت کن

این مکان انحصاری‌تر از «پوینت» نیست، کمپ بزرگی که توسط ویلیام اوری راکفلر دوم در 75 هکتار از ساحل دریاچه ساراناک ساخته شده است، تقریباً یک قرن پیش. این دقیقاً جایی نیست که شما را به نوشیدن نوشیدنی و نگاهی به اطراف دعوت کند. هیچ علامتی در مسیر 30 برای این استراحتگاه مجلل Relais & Châteaux وجود ندارد، و با رسیدن به انتهای جاده ورودی پنج مایلی و تک لاین از میان جنگل، به دروازه‌ای بسته و تابلوی بی‌معنی با تمام حروف می‌رسید: این امتیاز فقط برای مهمانان در نظر گرفته شده است. . . بدون بازدید کننده.”

با این حال، فراتر از آن دروازه، خلوتگاهی مجلل با همه چیز وجود دارد که مملو از وسایل آنتیک، هنرهای زیبا، و کارکنانی است که آماده پاسخگویی به هر هوس شماست. (آن‌ها حتی شما را از فرودگاه منطقه‌ای آدیرونداک، در فاصله 15 دقیقه با ماشین، می‌برند.) این یک پناهگاه به‌طور شگفت‌انگیز صمیمی است که تنها 11 اتاق دارد که هر کدام منظره دریاچه و شومینه دارند. مهمانان هر شب برای شام جمعی چند غذا در سالن بزرگ گرد هم می آیند. لباس کوکتل بیشتر عصرها مورد نیاز است، اما در شب های چهارشنبه و شنبه برای ادامه سنت های زیبای زمانی که این کمپ های بزرگ ساخته شدند، کراوات مشکی لازم است.

این ملک که در سال 2018 پس از بازسازی چند میلیون دلاری بازگشایی شد، عموماً پذیرای مهمانان 21 ساله و بالاتر است، مگر اینکه رزرو اختصاصی تضمین شده باشد (در این صورت از کودکان در هر سنی استقبال می شود).

هفت روز هفته از اواخر ماه مه تا دسامبر 2024 و از پنجشنبه تا یکشنبه ژانویه تا مارس 2025 باز است. نرخ های همه جانبه برای دو نفر از 2650 دلار در هر شب، با استفاده از وسایل و امکانات ورزشی، همه وعده های غذایی، چای بعد از ظهر، شراب، و ارواح

کمپ کاج سفید

  • محل: پل اسمیتز، نیویورک
  • اکنون ثبت کن

وایت پاین کمپ که در سال 1907 توسط یک بانکدار ثروتمند سینسیناتی و نیویورک ساخته شد، بارها دست به دست شده است. در سال 1926، در حالی که تحت مالکیت اروین و لورا کرکوود، ناشران نشریه ستاره کانزاس سیتی روزنامه، وایت پاین کمپ به عنوان کاخ سفید تابستانی یکباره رئیس جمهور کالوین کولیج معروف شد، که سفرش شامل یک قطار 16 ساعته از واشنگتن دی سی، و به دنبال آن یک کالسکه 5 ساعته در میان جنگل بود. روزنامه‌ها از «چراغ‌های برقی، حمام‌های غرق‌شده، دوش‌ها، کاناپه‌های با بالشتک عمیق، صندلی‌های راحتی، فرش‌ها و مبلمان خوب» کمپ شگفت‌زده شدند.

امروز می توانید در اقامتگاه یا یکی از 13 کلبه اقامت کنید که هر یک از یک تا هشت نفر را در خود جای می دهد و دارای مبلمان دست ساز به سبک آدیرونداک، شومینه های سنگی یا اجاق های چوبی، و مناظر دیدنی است. حتی می‌توانید کابین رئیس‌جمهور، جایی که کولیج در آن خوابیده بود، رزرو کنید. یک زمین تنیس سرپوشیده، سالن بولینگ، و دو قایق‌خانه، به‌علاوه یک چایخانه ژاپنی با عکس‌های فراوان در شبه‌جزیره‌ای که در برکه ازگود قرار دارد، وجود دارد.

در تمام سال باز است. حداقل هفت روز در جولای و آگوست و حداقل دو روز در بقیه سال وجود دارد. نرخ تابستانی 175 تا 495 دلار در هر شب است.

پرچین ها

  • محل: دریاچه کوه آبی، نیویورک
  • اکنون ثبت کن

معروف ترین کمپ دریاچه کوه آبی در سال 1880 توسط هیرام دوریا قهرمان جنگ داخلی و غول نشاسته ذرت ساخته شد. برای چندین دهه، دوریا با خوشحالی ثروت خود را در اردوگاه خود با تزئینات به سبک اروپایی، زمین های تنیس و یک قایق موتوری جدید به رخ می کشید، در حالی که در همان زمان از نصب چراغ های برقی یا توالت های داخلی خودداری می کرد. پس از مرگ او، ملک به سرایدار کمپ بزرگ ساگامور فروخته شد، که اردوگاه دوریا را در سال 1921 به پرچین تبدیل کرد و به زودی برق، لوله کشی و بیش از 12 کابین به آن اضافه کرد.

شما می توانید در یک اتاق یا سوئیت در یکی از چهار اقامتگاه، یا در هر یک از 15 کابین با اندازه های یک تا چهار اتاق خواب اقامت کنید.

از 5 ژوئن تا 14 اکتبر 2024 باز است. نرخ‌ها برای دو نفر از شبی 290 دلار شروع می‌شود، شامل صبحانه، شام، نوشیدنی‌های غیرالکلی، میان‌وعده‌های عصرانه، خانه‌داری، و استفاده از همه امکانات تفریحی. اقامت کودکان زیر سه سال رایگان است، در حالی که نرخ برای کودکان بزرگتر از 40 دلار در هر شب شروع می شود.

والدهیم

  • محل: ایگل بی، نیویورک
  • اکنون ثبت کن

اگر یک بارون دزد نبودید، راه دیگری که ممکن بود صاحب یک کمپ عالی شوید این بود که خودتان آن را بسازید. در سال 1904، استاد نجار EJ Martin خانه اصلی زیبا را در Waldheim در ساحل شمالی دریاچه Big Moose ساخت.

در طول سال ها، مارتین ها اردوگاه خود را با 17 کلبه رو به آب گسترش دادند که هر کدام یک تا پنج اتاق خواب و حداقل یک حمام داشتند. امروزه والدهیم 300 هکتاری توسط دو تن از نوه‌های ای جی مارتین و همسرانشان اداره می‌شود و حال و هوای گذشته خود را حفظ کرده است.

از 22 ژوئن تا 14 اکتبر 2024 باز است. از ژوئن تا آگوست، نرخ هفتگی شنبه تا شنبه از 930 دلار برای یک اتاق در خانه اصلی یا 1800 دلار برای یک کلبه شروع می شود. پس از روز کارگر، نرخ ثابت برای هر نفر در هفته 1296 دلار یا نرخ ثابت روزانه 207 دلار برای بزرگسالان وجود دارد. قیمت شامل صبحانه، ناهار و شام می باشد.

Lyndsey Matthews و Rosalie Tinelli در گزارش این داستان مشارکت داشتند. در ابتدا در سال 2018 منتشر شد. آخرین بار در 30 می 2024 با اطلاعات فعلی به روز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا