ایران گردی

بوستان جذاب آهوان کیش

سلام خدمت new_tourism: پارک آهوان کیش در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی فراوان به وسعت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار شگفت انگیز و جذابی برای گردشگران به ویژه کودکان دارد. در حین بازدید از این پارک می توانید در حال گشت و گذار آزادانه گوزن های زیبای ایرانی را با چشمانی گیرا و پوستی دیدنی ببینید.

آشنایی با پارک زیبا و جذاب آهوان

پارک آهوان کیش که با نام انگلیسی Deer Park کیش شناخته می شود، یکی از محبوب ترین هاست. پربازدیدترین جاذبه های جزیره کیش. این باغ زیبا درست در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش قرار دارد و این منطقه به دلیل وجود این باغ جذاب توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این پارک آهوان در سال 1380 هجری شمسی طراحی، ساخته و راه اندازی شد.

اما با تمام این توضیحات، این باغ وحش زیبا دقیقاً در سال 1390 هجری شمسی تخریب شد و امروز در زمین آن مجتمع تجاری به نام «میکا مال» در حال ساخت است که یکی از بهترین مراکز خرید در آینده نزدیک به حساب می آید.

پارک جذاب آهوان کیش

همچنین در بازدید از این پارک می توان تعداد زیادی گوزن زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را از نزدیک مشاهده کرد در حالی که کاملا آزاد و بدون حصار بودند.

تماشای این آهو در این پارک اغلب چیزی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب در تور کیش خود می توانید تجربه مشاهده این پدیده آفرینش را از نزدیک بدون هیچ مانعی مانند میله در قفس با چشمان خود ببینید و لذت مشاهده این موجودات شگفت انگیز را به خود هدیه دهید.

پارک آهوان در جزیره کیش یکی از زیباترین جاذبه های کیش است و هر مسافر کیش نباید دیدن این پارک هیجان انگیز و فوق العاده زیبا را از دست بدهد. این باغ یکی از پربازدیدترین و پرجمعیت ترین نقاط گردشگری جزیره کیش است که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی متنوع و با مساحت 2 هکتار ساخته شده است که مکانی بسیار زیبا و جذاب برای گردشگران است. به خصوص کودکان

پارک جذاب آهوان کیش

شما علاقه مندان هنگام بازدید از این پارک می توانید در حین راه رفتن آزادانه گوزن های زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را مشاهده کنید و اگر نترسیدید می توانید آنها را لمس کنید.

به همین ترتیب می توانید بدون هیچ محدودیتی تجربه دیدن این پدیده خلقت جهان را با چشمان خود تجربه کنید و در پارک آهوان کیش نیز باغ وحشی وجود دارد که دارای 17 قفس برای پرورش حیوانات است که در آن وجود دارد. گونه های مختلف جانوری از جمله شیر، روباه، شغال، میمون، سنجاب، گوزن، اسب و چندین گونه از پرندگان استرالیایی وجود دارد که ارزش دیدن را دارند.

در باغ وحش بستان آهوان کیش بر خلاف سایر باغ وحش های ایران آهوها بدون محدودیت و حصار در پارک زندگی می کنند و راه می روند تا شما این فرصت را داشته باشید که آنها را لمس کنید و با آنها عکس یادگاری بگیرید.

پارک جذاب آهوان کیش

در زیر جالب است بدانید که یکی از دلایل نامگذاری پارک اخوان کیش همین مشکل است و همچنین در این مجموعه امکانات بازی مختلفی برای بازی کودکان تعبیه شده است تا کودکان از کاوش در این پارک غرق در لذت و شادی شوند. پارک و باغ وحش آن

در واقع ورودی باغ وحش آهوان بستان در جزیره کیش بسیار دیدنی و زیبا است و یکی از جاذبه های این باغ وحش این است که با ورود به محوطه باغ وحش آهوان بستان کیش با قطار کوچکی روبرو می شوید که در تمام نقاط این باغ وحش تردد می کند. باغ ادامه دارد و ممکن است با شما باشد.

برای بازدید از این باغ بسیار شیک و مهیج باید به آدرس باغ آهوان در جزیره کیش و انتهای خیابان فردوسی، جایی که امروز مجموعه عظیم میکا مال در حال ساخت است، بروید. مسافران، گردشگران و گردشگرانی که به جزیره کیش می آیند می توانند از ساعت 17 تا 21 از این مجموعه دیدن کنند.

پارک جذاب آهوان کیش

بازدید از پارک آهوان کیش

در این پارک زیبا می توانید حیواناتی مانند شیر، ببر، روباه، طاووس و انواع پرندگان را ببینید. در این پارک حدود 20 گونه جانوری مختلف وجود داشت که باعث شد گردشگران زیادی در سنین مختلف از این باغ وحش دیدن کنند.

این منطقه با پوشش گیاهی خاص و سرسبز خود به یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی جزیره کیش تبدیل شده است. اکثر مسافرانی که با تور کیش به این شهر زیبا سفر کرده اند نیز از این باغ وحش مهیج دیدن می کنند.

همچنین امکانات بازی مهیج و هیجان انگیز زیادی برای کودکان در این پارک وجود دارد و ورودی باغ وحش آهوان کیش بسیار جذاب است زیرا محوطه ورودی پارک با پوشش گیاهی منحصر به فردی تزیین شده است که بسیار جذاب است.

علاقه مندانی که به تور کیش پیوستند می توانستند به قسمت های مختلف پارک رفته و با کمک وانت های برقی نصب شده در ورودی این پارک از آن ها دیدن کنند و با این موضوع آشنا شوند که پارک آهوان در واقع یک باغ وحش است. شهر کیش محسوب می شود.

پارک جذاب آهوان کیش

این باغ در قسمت جنوبی پارک هنگ کیش قرار داشت و گردشگران می توانستند علاوه بر بازدید از این مجموعه از پارک هنگ نیز بروند. محوطه سرسبز بسیار زیبای این پارک با بیش از 200 درخت و حضور انواع مختلف حیوانات فضای بسیار جذاب و رویایی را برای مسافران و به ویژه کودکان فراهم کرده است.

مسافران و بازدیدکنندگان گرامی می توانند از ساعت 17 الی 21 از این باغ زیبا دیدن کنند. پارک آهوان کیش در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر قرار داشت که با تاکسی های موجود در جزیره کیش در عرض 15 دقیقه به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نیمی از روز را در این منطقه زیبا و شگفت انگیز سپری کنید و هزینه ورودی این مجموعه بسیار کم است. می توان گفت رایگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا