رستوران گردی

بهترین کافه کرج برای تولد ۱۴۰۳ + آدرس

بهترین کافه کرج برای تولد کجاست؟ همه‌ی ما دوست داریم مراسم‌هایی که برگزار می‌کنیم در بهترین مکان، با زیباترین دکور و در عین حال با کمترین قیمت باشد. یکی از لوکیشن‌هایی که همیشه برای جشن‌های تولد مناسب‌ترین گزینه بوده و هست، کافی شاپ‌ها هستند. برخی از کافه‌ها قسمتی از مجموعه‌ی خود را به جشن‌های تولد، سالگرد عقد و یا حتی برگزاری جلسات مهم اختصاص داده‌اند.

شما می‌توانید با رزرو یکی از آنها و انتخاب دکوری که مد نظر دارید بدون هیچ دردسری تولد بگیرید. حتی اگر قصد سورپرایز هم دارید، کارکنان کافه‌ها با هماهنگی شما در اجرای مراسم کمک خواهند کرد. در سطح هر شهر و منطقه‌ای کافه‌های متععد وجود دارد اما در این مقاله از تودی تریپ می‌خواهیم بهترین کافه کرج برای تولد را به شما معرفی کنیم تا شبی به یاد ماندنی را در آن سپری کنید.

بهترین کافه کرج برای تولد کجاست؟

کافه برای تولد در کرج زیاد است اما اگر کیفیت، زیبایی دکور، هماهنگی کارکنان و خدمات تولد برای شما مهم است باید در انتخاب خود دقت داشته باشید. البته که این معیارها همیشه دلیل بر گران بودن خدمات نیستد و برخی از کافه‌های ارزان قیمت کرج نیز دارای بهترین امکانات برای برگزاری تولد هستند. با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا شما را در این انتخاب راهنمایی کنیم.

کافه لامیراژ در کرج

یکی از نقاط خوش آب‌وهوای کرج مهرشهر است که کافه لامیراژ نیز در این منطقه واقع شده است و به جرعت می‌توان آن را در لیست لوکس‌ترین کافه کرج قرار داد. در کافه لامیراژ کرج شما شاهد کامل‌ترین منو خواهید بود که شامل انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم، فست فودهای خوش طعم، انواع سالاد با تازه‌ترین مواد، دسرهای فوق العاده با زیباترین دیزاین، پیش غذاهای متنوع همراه با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

یکی دیگر از نقاط قوت کافه لامیراژ در مهرشهر کرج محیط دنج، آرام، سرسبز و زیبای آن است. شما چه به دنبال کافه سرپوشیده باشید و چه روباز، لامیراژ مناسب شماست؛ زیرا هر دوی این محیط‌ها را با شیک‌ترین دیزاین برای شما فراهم کرده است. در فضای باز آلاچیق‌های مختلفی تعبیه کرده‌اند که برخی دارای میز و صندلی و برخی نیز به صورت تخت هستند.

در این کافه شما می‌توانید جدیدترین و جذاب‌ترین دکورهای تولد را داشته باشید که توسط افراد مجرب برای شما آماده می‌شوند. برخی از نمونه‌های دیزاین تولد در کافه لامیراژ شامل آماده کردن باکس‌های گل، آماده کردن میز با شمع و گلبرگ، انواع بادکنک آرایی و… است که با توجه به سلیقه و تم شما طراحی می‌شوند.

اطلاعات کافه لامیراژ کرج:

  • ساعت کاری کافه: از 12 ظهر تا 12 شب
  • آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان یک صدم شرقی
  • تلفن کافه رستوران لامیراژ کرج: ۲۶۳۳۴۱۹۰۴۱

کافه ممنتو در کرج

بی شک یکی از جذاب‌ترین کافه‌های کرج، ممنتو است البته اگر از طرفداران دکوراسیون مینیمال باشید. با ورود به این کافه آرامشی بی انتها شما را فرا می‌گیرد که فقط دلتان می‌خواهد بنشینید و یک قهوه‌ی ترک با بیکری نوش جان کنید. کافه ممنتو به ساده‌ترین اما زیباترین حالت ممکن دیزاین شده است که رنگ سفید در آن غالب است.

منو کافه ممنتو عظیمیه شامل خوش طعم‌ترین خوراکی‌ها با زیباترین دیزاین هستند که در بین آنها می‌توان به انواع بیکری با مغز کاکائویی، انواع قهوه‌های اصل، ماکارون‌های رنگانگ و شیرینی‌های خوشمزه اشاره کرد.

اگر به محیط‌های ساده با تم سیاه و سفید علاقمند هستید و می‌خواهید تولد خود را بدون دیزاین‌های شلوغ برگزار کنید، کافه ممنتو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با خرید یک کیک سفید یا سیاه و بادکنک‌هایی با همین رنگ با این مجموعه ست شوید و عکس‌های بسیار جذابی تهیه کنید.

اطلاعات کافه ممنتو عظیمیه کرج:

  • آدرس: عظیمیه، میدان گلستان
  • شماره تماس کافه ممنتو: ۰۲۶۳۲۵۴۹۵۰۰
  • ساعت کاری کافه ممنتو کرج : ۸ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس صفحه اینستاگرام کافه ممنتو عظیمیه: mementocoffeelab

کافه رستوران قو سفید در کرج

قو سفید را می‌توان بهترین باغ رستوران برای تولد در کرج دانست که انگار مانند جزیره‌ای به روی آب است. اصلا امکان ندارد شما وارد این کافه بشوید و شروع به عکاسی نکنید، زیرا آنقدر محیط جذابی دارد که حیف است از همان بدو ورود ثبت نشود. وقتی وارد کافه قو سفید می‌شوید باید روی پل‌های چوبی که زیر آن آبی زلال در جریان است راه بروید تا به آلاچیق‌های اطراف آب برسید. البته اگر می‌خواهید در فضایی سرپوشیده بنشینید باید به مرکز مجموعه بروید تا وارد ساختمان کافه شوید.

یکی از مزیت‌های کافه قو سفید در مهرشهر کرج منوی کامل آن است که شما هرچیزی که از یک منوی کافه بخواهید را پیدا می‌کنید. برخی از اقلام موجود در منو شامل موارد زیر است:

  • انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب شاندیز، اکبر جوجه، مرغ ناردونی، قیمه نثار مجلسی، باقالی پلو و..
  • انواع غذاهای فرنگی از جمله پاستا در طبخ‌های مختلف، استیک ریبای، لازانیا بیف، پیتزاهای ایتالیایی و…
  • انواع نوشیدنی‌های سرد از جمله رد موهیتو، لیدی پینک، فینچ اسموتی، کوبانا، گرین لاف و…
  • انواع نوشنیدنی‌های گرم مانند دمنوش‌های مختلف، انواع چای، موکا، وایت چاکلت، شیر نسکافه و…
  • غذای کودک مانند برگر کلاسیک، چیز برگر و مک اند چیز

اطلاعات کافه قو سفید مهرشهر کرج:

  • آدرس کافه رستوران قو سفید: کرج مهرشهر چمن3 کوی نیلوفر آبی
  • شماره تماس: 02633405410
  • ساعت کاری: همه روزه از 11:30 صبح تا 23:30
  • آدرس پیج اینستاگرام کافه قو سفید کرج: cafe

کافه رستوران صاحبقرانیه مهرشهر کرج

یکی از معروف‌ترین کافه‌های کرج صاحبقرانیه است که نام آن شما را به دوران ناصرالدین شاه قاجار می‌برد. البته برخلاف اسم تاریخی که دارد، دکوراسیون آن کاملا مدرن و شیک است که جشن تولد بسیار مناسب می‌باشد. این کافه دارای یک حیاط دلباز برای کسانی است که به محیط‌های سرباز علاقمند هستند و همچنین دو سالن سرپوشیده که هر کدام دیزاینی مخصوص به خود دارند. یکی از سالن‌ها با پنجره‌های بلند و سقف شیشه‌ای زیباترین لوکیشن در کافه صاحبقرانیه است که جذابیت آن در روزهای بارانی پاییز و برفی زمستان چندین برابر می‌شود.

شما می‌توانید خوش طعم‌ترین و خوش دیزاین‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران پیدا کنید. در منوی کافه صاحبقرانیه هر آن چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد، از نوشیدنی‌های سرد و گرم گرفته تا غذاهای دریای و انواع دسر.

اگر قصد دارید تولد خود را در این مجموعه برگزار کنید فقط کافیست از قبل با کارکنان آنها ارتباط بگیرید و هماهنگ شوید تا جذاب‌ترین دیزاین را برای شما آماده کنند. قلب‌های طراحی شده با گلبرگ‌های رز، شمع‌های چیده شده روی میز، بادکنک‌های متنوع و نورپردازی مناسب گوشه‌ای از خدمات این کافه برای مراسم شماست.

اطلاعات کافه رستوران صاحب قرانیه:

  • آدرس: کرج. مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۲۲۳
  • شماره تماس: ۲۶۳۳۴۱۶۹۰۰
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳

کافه پدرا عظیمیه کرج

اگر یک کافه گرد حرفه‌ای باشید نه تنها تجربه‌ی گذراندن یک شب در پدرا را از دست نخواهید داد بلکه این کافه رستوران شیک در کرج به پاتوق شما تبدیل خواهد شد. این مجموعه دارای دو فضای بسیار زیباست که یکی سرپوشیده و دیگری سرباز است. در قسمت سرباز محیطی رمانتیک، صمیمی و بسیار شیک برای شما آماده کرده‌اند که امکان استفاده از قلیان و سیگار در آن فراهم شده است.

کافه پدرا از دیگر کافه‌های معروف کرج است. اگر در عظیمیه، به دنبال یک مقصد جذاب کافه گردی هستید، کافه پدرا را توصیه میکنیم. این کافه منوی متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد و غذاهای کافه‌ای آن محبوبیت بالایی دارند. در فضای روباز کافه پدرا عظیمیه میتوان از سیگار و قلیان نیز استفاده کرد.

در منوی کافه پدرا کرج انوع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع نوشیدنی‌های لذیذ و دسرهای خوش طعم وجود دارد. در ادامه برخی از نمونه‌های منو را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

  • صبحانه: صبحانه انگلیسی، فرانسوی، ایرانی، پنکیک، انواع املت و…
  • پیش غذا: سوپ روز، انواع بورانی، سیب زمینی،استرادل، فونگی، بشقاب سبزیجات و…
  • سالاد: انواع سزار، اسفناج استیک، فتوش، اسفناج انار و…
  • غذاهای ایرانی: انواع کباب، زرشک پلو با مرغ، انواع جوجه، شیشلیک، قیمه نثار و…
  • غذاهای فرنگی: ریب آی، آرستو، چیز استیک، بیف استراگانوف، انواع پاستا، پیتزا و…
  • غذاهای دریایی: ماهی غزل آلا، میگو، ماهی سالمون و…
  • انواع نوشیدنی سرد و گرم: آیس لاته، آفوگاتو، فرنچ پرس، هات چاکلت، چای ماسالا، بهارنارنج و…

اطلاعات کافه رستوران پدرا:

  • آدرس کافه پدرا عظیمیه کرج: البرز، شمال میدان اسبی، نبش کوی شهید میر زنده دل
  • تلفن کافه پدرا عظیمیه: ۲۶۳۲۵۵۵۹۶۱
  • ساعت کاری مجموعه: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۱۵

کلام آخر

هر سالی که از عمر ما می‌گذرد پر از خاطره‌های خوب و بد است که شاید هرگز آنها را فراموش نکنیم اما به یاد ماندنی‌ترین لحظه در هر سنی همان روز تولد است؛ بنابراین باید به خاص‌ترین شکل در کنار عزیزانمان این روز را بگذرانیم. در این مقاله سعی کردیم چند مورد از بهترین کافه کرج برای تولد را به شما معرفی کنیم تا یک شب خاطره انگیز در جذاب‌ترین لوکیشن‌های کرج داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا