رستوران گردی

بهترین کافه های روباز شهرک غرب و سعادت آباد + آدرس

تجربه‌ی نوشیدن قهوه و انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کافه های روباز قطعا دلپذیرتر از کافه های دیگر است. اگر با هوای پاییزی و سرد تهران حال میکنید یا از آب و هوای گرم تابستان خسته شده اید به هر بهترین گزینه برای شما کافه های روباز و بدون سقف است. در این مطلب از تودی تریپ می توانید با بهترین کافه های روباز شهرک غرب و سعادت آباد آشنا شوید.

کافه رستوران اسکای لانژ

قطعا یکی از بهترین کافه های روباز کل تهران کافه رستوران اسکای لانژ در هتل اسپیناس پالاس است. این کافه با محیط لاکچری و شیکی که دارد می تواند گزینه‌ی ایده آلی برای جلسات کاری یا ملاقات های عاشقانه‌ی شما باشد. حتی می توانید جشن تولدها و سوپرایزهای خود را در کافه روباز اسکای لانژ سعادت آباد برگزار کنید تا یک شب رویایی رقم بخورد. این کافه به پاتوق جوانان شهرک غرب و سعادت آباد تبدیل شده که در طبقه 21 هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس قرار گرفته است.

در منوی این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع دسرها و انواع کیک های را مشاهده می کنید. اگر به دنبال کافه‌ی باکیفیت و لاکچری در غرب تهران هستید که سقف نداشته باشد و در محیط آزاد بتوانید از نوشیدن قهوه لذت ببرید ما این کافه را پیشنهاد می دهیم.

تلفن کافه اسکای لانژ:75675000

آدرس کافه اسکای لانژ: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی 33 ، هتل اسپیناس پالاس

مجنون کافه

یکی دیگر از کافه های روباز سعادت آباد کافه مجنون در شهرک غرب است. این کافه بدون سقف و در بالکن طبقه بالای آن امکان کشیدن سیگار برای شما فراهم شده است. افراد زیادی هستند که به دنبال کافه هایی هستند تا بتوانند سیگار بکشند. کافه مجنون در خیابان ایران زمین شهرک غرب گزینه خوبی برای صرف یک قهوه و کشیدن سیگار در فضای باز است.

آدرس مجنون کافه: شهرک غرب در خیابان ایران زمین، بین چهار و ششم، باغ راه فدک

تلفن مجنون کافه: ۸۸۳۷۸۹۴۹

کافه السا

یکی دیگر از بهترین کافه های روباز شهرک غرب و سعادت آباد کافه السا نام دارد. این کافه با توجه به تولید قهوه و روست و آسیاب آن در خود کافه نسبت به رقبا متمایز شده است. قطعا شما هم دوست دارید از مراحل ابتدایی ساخت یک قهوه تا مرحله‌ای که به دستتان میرسد در یک کافه انجام شود تا از کیفیت آن خیالتان راحت شود. در این کافه که سقف نداشته و روباز است می توانید انواع و اقسام نوشیدنی ها، انواع دسرها، انواع کیک ها و… را سفارش دهید.

آدرس کافه السا: سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن بست مهرداد

تلفن کافه السا: ۸۸۰۹۴۹۲۶

کلام آخر

انتخاب بهترین کافه های روباز سعادت آباد و شهرک غرب کار سختی نیست چون در این منطقه اکثر کافه ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و محیط مناسبی دارند. در این مطلب هم سه مورد از بهترین کافه هایی که سقف ندارند به شما معرفی کردیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا